اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

مجتبی جباری از مظلومی عذرخواهی کرد


هافبک تیم فوتبال استقلال ضمن عذرخواهی از پرویز مظلومی و مسئولان این باشگاه گفت: دوست ندارم تیم ما در شرایط فعلی وارد بحران شود و قطعا در دیدارهای آینده با بازی‌های خوبی که برای استقلال خواهم کرد، اتفاقات اخیر را جبران می کنم.

هافبک تیم فوتبال استقلال ضمن عذرخواهی از پرویز مظلومی و مسئولان این باشگاه گفت: دوست ندارم تیم ما در شرایط فعلی وارد بحران شود و قطعا در دیدارهای آینده با بازی‌های خوبی که برای استقلال خواهم کرد، اتفاقات اخیر را جبران می کنم.

مجتبی جباری ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: به خاطر مصاحبه‌ای که علیه سرمربی تیم استقلال انجام دادم عذرخواهی می کنم، چرا که دوست ندارم تیم ما در شرایط فعلی وارد بحران شود. من به قدری از رفتار "جاسم کرار" عصبانی بودم که آن حرف‌های تند را مقابل دوربین‌های تلویزیونی به زبان آوردم.

وی افزود: شاید در آن زمان فکر می کردم که مربیان می بایست زودتر جلوی این بازیکن را می گرفتند تا این اتفاقات پیش نیاید و نتیجه این شد که آن انتقادات شدید را مطرح کردم.

جباری در ادامه با بیان اینکه در حال حاضر درشرایط بسیار خوبی به سر می برد، گفت: در حال حاضر در شرایط بسیار خوبی هستم و می خواهم همچنان تمرکزم روی تمرینات باشد. شاید زمان گفتن این حرف‌ها نبود اما فشاری که به من آمد باعث شد تا از سرمربی تیم انتقاد کنم. دوست دارم هرچه زودتر این مشکل حل شود، به تمرینات استقلال بازگردم و در کنار هم تیمی‌هایم قرار گیرم.



ویدیو مرتبط :
مجتبی جباری.. گل استثنایی جباری در شب قرعه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تماس تلفنی مظلومی با مجتبی جباری



تیم فوتبال استقلال , مجتبی جباری , بازیکنان استقلال

 

سرمربی تیم فوتبال استقلال در تماس تلفنی که با مجتبی جباری داشت از وی احوالپرسی کرد.

به گزارش سرویس ورزشی جام نیوز به نقل از ایپنا، بعد از گلایه مجتبی جباری از مسئولان و بازیکنان استقلال که بعد از عمل جراحی وی نه به عیادتش رفته بودند و نه با او تماس گرفتند امروز پرویز مظلومی در تماس تلفنی که با جباری داشت از وی دلجویی کرد.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در این تماس تلفنی به جباری روحیه داد و ابراز امیدواری کرد که این بازیکن زودتر بتواند بهبودی خود را به دست بیاورد و کنار استقلال حضور داشته باشد.

گفتنی است؛ پزشگاه معالج جباری هنوز تاریخ دقیق بازگشت وی به میادین فوتبال را اعلام نکرده اند.