اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

مجازات وازکتومی برای یوزپلنگ‌های ایرانی!



اخبار ,اخباراحتماعی,مجازات وازکتومی

 
 اخباراجتماعی -طنز) مجازات وازکتومی برای یوزپلنگ‌های ایرانی!

 

سه پیشنهاد به خانه ملت:
یک – بعد از وداع تلخ تیم ملی با جام جهانی پیشنهاد می‌کنیم طبق یک سنت قدیمی کارگروه بررسی دلایل شکست تیم ملی تشکیل شود تا این عزیزان بتوانند، هم گلی به دروازه حریفان بزنند و هم گلی به سر خودشان و البته هزینه‌های کمرشکن کلاس‌های تابستانی فرزندانشان ...

مجلسمان هم که خدارو شکر پا به پای فیفا امکاناتش بیشتر و به‌روزتر می‌شود... از نشان دادن کارت زرد گرفته تا استفاده از ویدیوچک که اخیرا توسط آقای مطهری به صحن علنی کشانده شده (توضیح ضروری: تصاویر ویدیوچک مجلس هیجانش از گرافیک‌های خشک و بی روح فیفا خیلی بیشتر است و خیلی‌ها را به وجد می‌آورد!)

از این رو، مجلس می‌تواند با استفاده از این امکانات، بسیار بهتر از گذشته مسائل را شکافته و نتایجش را مثل گذشته در اختیار مسئولان مربوط بگذارد تا آنها هم مثل گذشته این نتایج را به کار گرفته تا مثل گذشته شاهد موفقیت‌های روزافزونی در عرصه‌های فوتبالی باشیم!

دو - حالا که از به‌کارگیری امکانات روز صحبت شد، پیشنهاد می‌کنیم مجلس از افشانه (همون اسپری خودمون!) محوشونده فیفا هم استفاده کند... همه ما می‌دانیم که این بروبچه‌های سرتق قوه مجریه تا چشم قوه مقننه را دور می‌بیینند، معمولا دسته گلی به آب می‌دهند که اون سرش ناپیدا ... برای پیشگیری از تکرار چنین حوادثی، می‌توان از این فناوری به‌روز استفاده کرد و با این افشانه‌ها یک خط دور تا دور گلیم اعضای محترم هیات دولت کشید تا بلکه این شیطون بلاها دیگر نتوانند از هیچ طرف گلیم پایشان را دراز کنند ... اینطوری نمایندگان ما هم با خیال راحت و سر فرصت می‌توانند به راه‌های تکثیر ملت همیشه در صحنه و صد البته تماشای عکس‌های صحنه‌دار بپردازند!

سه - حالا که صحبت از تکثیر جمعیت شد، با توجه به اینکه وضع و اوضاع یوزپلنگ‌ها هم دست کمی از حال و روز خودمان ندارد، پیشنهاد می‌کنیم ترتیبی اتخاذ شود تا این قانون طلایی مجازات عمل وازکتومی هم با ارایه راهکاری اندیشمندانه، بر یوزپلنگ‌های مادرمرده هم اعمال شود تا بلکه آن‌ها هم بتوانند از مزایای این طرح استفاده کرده، مثل خودمان فت و فراوون شوند!
 اخبار اجتماعی -  فرزین پورمحبی,ایسنا 
 


ویدیو مرتبط :
مجازات یوزپلنگ ها به روش کفتارها

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

قصاص، مجازات عامل قتل زن ایرانی در خانه متروکه



قصاص، مجازات عامل قتل زن ایرانی در خانه متروکه

مرد افغان که متهم به قتل زن ایرانی در خانه متروکه می باشد پس از محاکمه در دادگاه کیفری به قصاص محکوم شد.

به گزارش تهران امروز او گفت: راز این جنایت 28 شهریور سال گذشته همزمان با کشف جسد زن جوانی در یک خانه متروکه فاش شد. ماموران پس از حضور در محل جنایت دریافتند زن جوان بر اثر خفگی جان باخته و چند روزی از مرگ او می‌گذرد. در ادامه جسد به پزشکی قانونی منتقل شد و کاراگاهان به تحقیق از مرد صاحبخانه پرداختند.

او گفت: قصد بازسازی خانه را داشتم به همین خاطر یک کارگر افغانی به نام گل آقا را استخدام کرده و او در خانه مشغول کار بود. امروز همسایه‌ها با من تماس گرفته و مدعی شدند از داخل خانه بوی تعفن به مشام می‌رسد و من هم برای بررسی موضوع به اینجا آمده و با جسد این زن روبه‌رو شدم اما هیچ اثری از گل آقا نبود. کارآگاهان که احتمال می دادند گل آقا با این جنایت مرتبط باشد دستگیری او را در دستور کار قرار دارد و بعد از تجسس های گسترده موفق به دستگیری کارگر افغان شدند.

مرد جوان در بازجویی‌ها با انکار قتل گفت: شب حادثه مقتول به همراه یکی از دوستانم به نام جاوید به خانه متروکه آمد.صبح که از خواب بیدار شدیم متوجه مرگ زن ناشناس شده و از ترس از محل گریختیم. با کشف این سرنخ ماموران جاوید را دستگیر کرده که او در بازجویی‌ها گفت: من درخیابان با مقتول آشنا شدم و شب حادثه او را به خانه گل آقا آوردم اما نمی‌دانم چرا صبح وقتی از خواب بلند شدیم او مرده بود. با توجه به اینکه پزشکی قانونی علت مرگ را فشار بر عناصر حیاتی بدن و خفگی اعلام کرده بود، پرونده با صدور کیفرخواست به شعبه 74 دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد.

قاضی عبداللهی با تشریح کیفر خواست گفت: با توجه به اینکه اولیای دم مقتول شناسایی نشده‌اند دادستان به نمایندگی از آنها برای متهم تقاضای قصاص دارد. پس از آخرین دفاعیات متهم قضات دادگاه برای صدور حکم وارد شور شده و جاوید را به قصاص محکوم کردند./تهران امروز