اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

مجازات عجیب و وحشتناک یک زن امریکایی علیه همسر خیانتکارش +عکس



یک زن 50 ساله آمریکای به خاطر مجازات عجیب و وحشتناکی که علیه همسرش اعمال کرد دادگاهی شد. این زن که اهل فلوریداست و کاترین نام دارد هنگامیکه متوجه شد همسرش به او خیانت میکند آلت تناسلی او را قطع کرد.

مجازات عجیب و وحشتناک یک زن امریکایی علیه همسر خیانتکارش

 

همسر 60 ساله این زن در سال 2011 با زن دیگری آشنا شده و رابطه پنهانی آغاز کرد، کاترین به شوهرش مشکوک شد و موفق شد او را غافلگیر کند و برای اینکه درس خوبی به او داده باشد و انتقام خود را از او بگیرد آلت تناسلی او را بریده و درحالیکه فریاد میزد " تو لیاقت مرد بودن را نداری" آن را میان زباله ها پرتاب کرد . اگرچه شوهر او تحت عمل جراحی پیوند عضو قطع شده قرار گرفت اما موفق نشد عضو از دست رفته را دوباره به دست آورد.

مجازات عجیب و وحشتناک یک زن امریکایی علیه همسر خیانتکارش

 

او میگوید به نظر من کار او چیزی از یک قتل کم ندارد. من هرگز آن صحنه های درد آور و وحشتناک را فراموش نمیکنم. او هویت مرا به عنوان یک مرد خدشه دار کرده است و باعث شد به یک فرد منزوی و گوشه گیر تبدیل شوم.

دادگاه این زن را به حبس ابد محکوم کرده است . گفتنی است او بعد از گذراندن 7 سال از دوران محکومیتش در لیست انتظار عفو مشروط قرار خواهد گرفت.

 منبع: پرداد


ویدیو مرتبط :
حمله زن چینی به BMW همسر خیانتکارش

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

انتقام بی رحمانه یک زن عاشق از همسر خیانتکارش +عکس



انتقام بی رحمانه یک زن عاشق از همسر خیانتکارش +عکس

 

به گزارش پرداد به نقل از دیلی میل: این زن عاشق همسر خیانتکارش را در یک اقدام بی رحمانه به قتل رساند و سپس بدن همسرش را تکه تکه کرد و در پلاستیکهایی در اطراف شهر پخش کرد.

 

خیانت, قتل, اخبار

 

این زن برزیلی 38 ساله ابتدا همسرش را به ضرب گلوله کشت و سپس بدن قطعه قطعه این مرد 42 ساله را در اطراف شهر پخش کرد ، آنها  ماه گذشته با هم در آپارتمانشان در سائوپائولو درگیر شده بودند که این حادثه رخ داد.

 

 

خیانت, قتل, اخبار

 

پلیس تکه های بدن این مرد را در اطراف شهر سائوپائولو پیدا کرد و تصاویری از دوربینهای امنیتی در مکانهای مختلف باعث شد قاتل که همسر او بود شناسایی و دستگیر شود. این زن بعد از بازجویی به قتل همسرش اعتراف کرد و اعلام کرد به تنهایی این کار را انجام داده است.

 

خیانت, قتل, اخبار

 

 

او به پلیس گفته است این قتل را از روی عشق مرتکب شده است .او که یک پرستار است متوجه شد همسرش به او خیانت میکند و با زن دیگری در ارتباط است بنابراین طی یک مشاجره شدید او را به قتل رساند.../گروه خبری پرداد