اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

مجازات صحنه‌ سازی در تصادف رانندگی


نمایندگان مجلس در ادامه بررسی قانون دائمی شدن بیمه شخص ثالث مقررات کیفری مربوط به این لایحه را تصویب کردند.

خبرگزاری ایسنا: نمایندگان مجلس در ادامه بررسی قانون دائمی شدن بیمه شخص ثالث مقررات کیفری مربوط به این لایحه را تصویب کردند.

بر اساس ماده 61 این لایحه، عدم پرداخت حقوق قانونی صندوق از سوی بیمه‌گر یا نمایندگی آنان، مصرف درآمدهای صندوق در غیر از موارد مصرح قانونی و همچنین اجرای تکالیف مقرر در مواد 46، 47 و 49 این قانون بر تخلف اداری یا انتظامی در حکم دخل و تصرف در وجوه عمومی است.

همچنین در ماده دیگری (62) نمایندگان مصوب کردند که فروش هر نوع بیمه‌نامه یا مبادرت به عملیات بیمه‌گری یا نمایندگی بیمه بدون مجوز قانونی در حکم کلاهبرداری است و مرتکب علاوه بر مجازات کلاهبرداری ضامن جبران خسارت وارده حسب مورد به زیان‌دیده یا صندوق به نرخ روز جبران خسارت می‌باشد.

در ماده 63 این لایحه نیز با تصویب مجلس، هر کس با انجام اعمال متقلبانه مانند صحنه‌سازی صوری تصادف، تعویض خودرو یا ایجاد خسارت عمدی وجوهی را بابت خسارت دریافت نماید، به حبس تعزیری درجه 6 و جزای نقدی معادل دوبرابر وجوه دریافتی محکوم می‌شود. شروع به جرم مندرج در این ماده علاوه بر مجازات مقرر برای شروع به جرم در قانون مجازات اسلامی، مستوجب جزای نقدی درجه پنج می‌باشد.

در ماده 64 نیز مقرر شد هرگاه شخصی برخلاف واقع خود را به عنوان رانند وسیله نقلیه مسبب حادثه معرفی نماید به مجازات حبس درجه هفت محکوم می‌شود؛ راننده نیز چنانچه درا ین امر تبانی کرده باشد به مجازات مذکور محکوم می‌شود.

در آخرین ماده از بخش مقررات کیفری، نمایندگان مصوب کردند در صورتی که مسئولیت مسبب حادثه مشمول تعهدات بیمه‌گر باشد، جز در موارد مصرح در ماده 16 این قانون مقررات مربوط به نحوه اجرای محکومیت‌های مالی در خصوص وی قابل اجرا نیست.


ویدیو مرتبط :
صحنه تصادف دوخودرو در تبلیغ راهنمایی و رانندگی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

سامان گوران و بازسازی صحنه تصادف علی دایی / عکس



سامان گوران و بازسازی صحنه تصادف علی دایی / عکس

تلویزیون - سامان گوران که با مجموعه «خنده بازار» به شهرت رسید در یک برنامه خیریه صحنه تصادف علی دایی را باز سازی کرد.

به گزارش خبر آنلاین،این برنامه با حضور کودکان ایدزی در انجمن حمایت و یاری آسیب دیدگان اجتماعی(احیای ارزش ها) برگزار شد و در آن عوامل مجموعه «خنده بازار» حضور داشتند.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

سامان گوران  در بخشی از اجرایش در برنامه یاد شده صحنه تصادف علی دایی را به صورت نمایشی اجرا کرد.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

مجموعه «خنده بازار»به کارگردانی فرید شب خیز بصورت آیتم های طنز مدتی قبل از شبکه سه سیما پخش می شد که سری جدید آن این روزها مرحل پیش تولید را پشت سر می گذارد.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

عوامل مجموعه «خنده بازار»درانجمن حمایت و یاری آسیب دیدگان اجتماعی

عکس‌ها: نصیر مقدری

خبرآنلاین