اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

مجارستان: پناهندگان باید برگردند


نخست‌وزیر مجارستان هیچ حقی برای یک زندگی بهتر برای پناهندگان قائل نشده و گفت پناهندگان باید به جایی که از آنجا آمده‌اند، برگردند.

خبرگزاری تسنیم: «ویکتور اوربان»، نخست وزیر مجارستان در گفتگو با نشریه "بیلد" اعلام کرد که در آینده پناهندگان را به کشورهای خود بازمی‌گرداند. پناهندگان باید به جایی که از آنجا آمده‌اند، برگردند.

وی افزود که بسیاری از پناهندگان به اروپا نمی‌آیند به‌خاطر اینکه به‌دنبال امنیت می‌گردند، بلکه آنها به‌دنبال یک زندگی بهتر از محل اردوگاه‌هایشان هستند. برای وی این موضع دقیقاً قابل درک است، اما روشن است که هیچ حق اساسی برای یک زندگی بهتر برای پناهندگان وجود نداشته و تنها یک حق اساسی برای امنیت و کرامت انسانی وجود دارد.

اوربان بار دیگر دولت آلمان را مورد انتقاد قرار داده گفت: ما باید به‌صورت جدی درباره عواقب تصمیمات آلمان که اجازه ورود مهاجران به این کشور را می‌دهد صحبت کنیم. این اعلان مرکل در مجارستان انقلابی به پا کرده است. مهاجران از محلهای اقامت خود خارج شده و به نیروهای پلیس حمله می‌کنند. از زمانی که دولت آلمان اعلام کرده است که به‌صورت موقت قوانین پناهندگی اتحادیه اروپا لغو شود در مجارستان هرج و مرج ایجاد شده است.

وی خواستار ارائه کمکهای مالی به کشورهای همسایه سوریه در لبنان، ترکیه و اردن به‌منظور مقابله با بحران پناهندگان شده گفت: من پیشنهاد می‌دهم که هر کشوری حدود یک درصد به بودجه اتحادیه اروپا به‌منظور کمک به سوریه اضافه کند.

کشورهای چک، مجارستان، اسلواکی و لهستان طرح تقسیم اجباری پناهندگان در اتحادیه اروپا را در دیداری با "اشتاین‌مایر" در پراگ مجدداً رد کردند.

وزیر خارجه آلمان در این نشست بار دیگر خواستار انسجام و هماهنگی اروپایی برای تقسیم عادلانه پناهندگان در سراسر اروپا شد.


ویدیو مرتبط :
حمله سگ به دونده رهگذر، حیوانات اهلی هم میتوانند به خوی درندگی خود برگردند

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تیم ملی فوتبال ایران مقابل واشاش مجارستان



 

 

تیم ملی فوتبال ایران مقابل واشاش مجارستان به برتری رسید

 

تیم ملی فوتبال ایران مقابل واشاش مجارستان به برتری رسید

تیم ملی فوتبال ایران در دومین دیدار تدارکاتی مقابل تیم باشگاهی واشاش مجارستان با یک گل به پیروزی رسید.

تیم ملی فوتبال ایران دیشب در دومین دیدار تدارکاتی‌اش که در جریان اردوی اتریش در ورزشگاه سن لئونارد اتریش برگزار کرد، مقابل تیم واشاش مجارستان با تک گل علی کریمی که در دقیقه 55 از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید، حریفش را شکست داد.
این بازی در نیمه نخست با تساوی بدون گل به پایان رسید اما با تعویض‌های هجومی افشین قطبی، سرمربی تیم ملی روند حرکتی ملی‌‌پوشان بهتر از نیمه نخست شد و آنها با حملات پیاپی خود چندین بار تا آستانه باز کردن دروازه حریف پیش رفتند.
گل کریمی که از نقطه پنالتی حاصل شد با حرکت انفرادی این بازیکن و خطای پنالتی بازیکنان واشاش بر روی هافبک تیم ملی صورت گرفت.
تیم ملی ایران در نخستین دیدار تدارکاتی مقابل ستاره سرخ بلگراد با نتیجه یک بر یک متوقف شده بود.
همچنین قرار است ملی‌پوشان در آخرین دیدار تدارکاتی خود چهارشنبه شب به مصاف لاتزیوی ایتالیا بروند.
ترکیب تیم ملی در بازی با واشاش به شرح زیر بود: ابراهیم میرزاپور - حنیف عمران زاده - حسن اشجاری ( 60 حاج صفی) - سید محمد حسینی(60 خسرو حیدری) - محمد نصرتی - قاسم حدادی فر - میلاد زنیدپور (45 آشوبی) - ایمان مبعلی (45 علی کریمی)- محمدرضا خلعتبری (45 غلامرضا رضایی) - کریم انصاری‌فر (45 هادی نوروزی) - پژمان نوری (45 میلاد میداوودی)