اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

مت دیمون با هویت بورن باز می گردد


مت دیمون هنرپیشه 45 ساله که در فیلم «هویت بورن» در نقش یک جاسوسی که حافظه خود را از دست داده بود دوباره با سری جدید این فیلم به روی پرده سینما می‌آید.

فارس: جولیا استایلز، آلیشیا ویکاندر، وینسنت کسل و تامی لی جونز نیز در نقش‌های جدید فیلم هویت بورن ظاهر می‌شوند.

مت دیمون که قبلا فیلم‌های «هویت بورن» «برتری بورن» و «اولتیماتوم بورن» را بازی کرده بود در این فیلم جدید نیز ظاهر شده است. «جرمی رنر» نیز در نقش «آرون کراس» در چهارمین فیلم از این مجموعه با عنوان «میراث بورن» ایفای نقش می‌کند.

پل گرین که کارگردانی دو فیلم از این مجموعه را با عناوین «برتری بورن» و «اولتیماتوم بورن» انجام داده کارگردان فیلم چهارم ازین مجموعه است. وی فیلم‌نامه را با همکاری مت دیمون نوشته است. این فیلم 12 سال پس از اولتیماتوم بورن رخ می‌دهد و 29 جولای در سالن‌های سینما اکران خواهد شد.


ویدیو مرتبط :
بیوگرافی مت دیمون

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

امیر تتلو در اینستاگرام نوشت: یه روزنامه ... اضافه خورده یا این یارو كه نمیشناسمش حرف مت زده كه معروف شه باز!!!



اخبار,اخبار ورزشی,اخبار پرسپولیس

امیر تتلو با انتشار عکس و متن زیر در صفحه شخصی اش در اینستاگرام به شدت از پیام صادقیان انتقاد کرد..

من پیام و كلا چند ماهه میشناسم اونم بعد از اینكه به داور فحش داد و محروم شد و اون تایمى كه همش مصدوم شد باهاش رفاقت كردم كه باهاش حرف بزنم ، چون واقعا داشت نابود میشد و كلا هروقت دیدمش فقط باهاش تمرین كردم !!


والا زبونم مووو دراورد انقد گفتم سیگار نكش و...!!!، من كه همش خودم سر تمرینم!! خودش نمیخواست به من چه؟!؟ بعدشم كه پدرمون درومد متقاعدش كردیم كه كاراشو بذار كنار!

درخشان باهاش لج كرد !!!! به من چه ؟!!؟ یكى نیست بگه نمیدونى ... نزن، واسه معروفیت راههاى دیگه اى هم هست سر صبحى دهنه منو باز نكنید ، بذارین تو حال خودم باشم !!! همرو برق میگیره مارو چراغ نفتى.

 

اخبار ورزشی - ستارگان