اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

«متیو مک‌کاناهی» هم ستاره‌ دار شد +عکس


«متیو مک‌کاناهی» بازیگر اسکاری در تالار مشاهیر هالیوود، ستاره‌ای را به نام خود ثبت کرد.

خبرگزاری ایسنا: «متیو مک‌کاناهی» به همراه همسر و سه فرزندش در مراسم فرش قرمز اعطای ستاره‌ای در تالار مشاهیر هالیوود شرکت کرد و این افتخار را به نام خود ثبت کرد.

«گرگ وال‌استریت»، «بین‌ستاره‌ای» و «باشگاه خریداران دالاس» از معرو‌ف‌ترین کارهای این هنرپیشه هستند.

وی برای بازی در نقش یک بیمار مبتلا به ایدز در «باشگاه خریداران دالاس» جایزه بهترین بازیگر نقش اول مرد اسکار 2013 را به خود اختصاص داد.

«کریستوفر نولان» کارگردان معروف فیلم‌های «شوالیه تاریکی» و «سرآغاز» ‌که در این مراسم حضور داشت، درباره مک‌کاناهی گفت: او از هرکس دیگر سخت‌تر کار می‌کند و شایستگی این را دارد.

به گزارش دیجیتال اسپای، «کارآگاهان واقعی» از جمله سریال‌های تلویزیونی است که مک‌کاناهی 45 ساله در آن ایفای نقش کرده است.

«متیو مک‌کاناهی» هم ستاره‌ دار شد

«متیو مک‌کاناهی» هم ستاره‌ دار شد

«متیو مک‌کاناهی» هم ستاره‌ دار شد


ویدیو مرتبط :
متیو دی شیلیو (ستاره آینده دار باشگاه آ .س میلان ایتالیا)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عکس - تمامی واکنش‌های خنده‌دار ستاره یونایتد



اخبار ورزشی -تمامی واکنش‌های خنده‌دار ستاره یونایتد

فیل جونز ستاره جوان تیم ملی و باشگاه یونایتد که به خاطر میمیک خنده آور صورتش در مواقع حساس بازی معروف شده بارها عکس‌هایش در فضای مجازی مورد استقبال قرار گرفته است٬‌ ما این بار همه عکس‌های او را یکجا برای شما جمع آوری کرده‌ایم:

 

اخبار ,اخبار ورزشی,فیل جونز

 اخبار ورزشی - بانک ورزش