اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

متهم : قصد نداشتم، شوخی شوخی آدم کشتم!



متهم : قصد نداشتم، شوخی شوخی آدم کشتم!

سجادپور: معتاد ۴۶ ساله ای که جوانی را در کوچه معروف به «غربت ها» به خاطر طلب ۱۰ هزار تومانی اش به قتل رسانده بود، در بازسازی صحنه جنایت خود ادعا کرد قصد قتل نداشته و شوخی شوخی آدم کشته است.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

به گزارش خراسان، متهم این پرونده جنایی که ساعت ۸ صبح روز گذشته به پاتوق معتادان (محل جنایت) در کوچه غربت ها منتقل شده بود، در حضور مقام قضایی و کارآگاه حسن نژاد (افسر پرونده) چگونگی ارتکاب جنایت را تشریح کرد. او درباره روز حادثه به قاضی پرونده گفت: آن روز ظهر در حالی که همسرم را سوار موتورسیکلت کرده بودم، به این محل آمدم چون همسرم با فردی قرار داشت و می خواست از او یک کتاب دعا بگیرد، من هم با موتورسیکلت وارد این منزل (پاتوق) شدم تا با امیر (مقتول) به شاندیز برویم اما وقتی وارد اتاق شدم، او در گوشه ای کنار اجاق تک شعله نشسته بود و چرت می زد. 

زنی هم در کنار او مشغول استعمال مواد بود. من قبلاً ۱۰هزار تومان به امیر داده بودم تا برایم تریاک بخرد اما او پولم را نداده بود هر کار کردم که او از حالت «چرت» خارج شود، فایده ای نداشت عصبانی شده بودم و با کارد بلندی که داشتم، چند ضربه به دیوار زدم، سر و صدا کردم ولی او باز هم توجهی نمی کرد تا این که ناگهان از زمین بلند شد و کارد من به کتفش فرود آمد.

وی در پاسخ به سوال قاضی اسماعیل شاکر (قاضی ویژه قتل عمد در زمان حادثه) که پرسید چرا پس از ارتکاب قتل قصد فرار داشتی؟ گفت: من فرار نکردم خودم به او (مقتول) تنفس دهان به دهان دادم و نبضش هم در دستم بود. 

شاهدان دروغ می گویند که من می خواستم فرار کنم.حتی من خواهش کردم به اورژانس زنگ بزنند و او را به درمانگاه ببرند. وی در پاسخ به سوال دیگر مقام قضایی که پرسید پس از ارتکاب قتل، آلت قتاله را چه کردی گفت: چاقو را به همسرم دادم و گفتم آن را به خانه بیاورد البته کارت عابربانکم را هم به او دادم. 

وی در ادامه افزود: من ۶ سال است که معتاد هستم و هرچند وقت اینجا می آمدم. ولی فرار از صحنه جنایت را قبول ندارم. حتی بعد از این حادثه یک کارتن خواب به من گفت ۱۰ هزار تومان بده تا تو را فراری بدهم که قبول نکردم. گفتم از دست قانون کجا می توانم بروم! الان هم پشیمانم و غلط می کنم دیگر با کسی رفاقت کنم.

متهم این پرونده در حاشیه بازسازی صحنه قتل به خراسان گفت: تا دوران متوسطه تحصیل کردم ۲ فرزند دارم که پسرم از ۱۳ سالگی به دلیل ارتکاب جرایم مختلف در کانون اصلاح و تربیت به سر می برد؛ او ۴ سابقه دارد که ۲ مورد آن مربوط به سرقت است و الان هم در کانون اصلاح و تربیت است اما دختر ۲۰ ساله ام در رشته کامپیوتر تحصیل کرده و الان از او خبری ندارم فکر  کنم منزل خواهرم زندگی می کند چون همسرم هم در این ماجرا دستگیر شده است.

سابقه خبر:

در تاریخ 91.6.19 جوان ۲۴ ساله ای در پاتوق معتادان واقع در کوچه غربت ها در بولوار توس مشهد به قتل رسید که معتادان دیگر از فرار متهم تا رسیدن ماموران انتظامی جلوگیری کردند و بدین ترتیب وی دستگیر شد. همسر متهم به قتل نیز که آلت قتاله خون آلود را به منزل خودش در شهرک حجت مشهد برده و آن را شسته بود، به اتهام اختفای ادله جرم و اعتیاد به دستور قاضی شاکر دستگیر شد./خراسان

 


ویدیو مرتبط :
شوخی=من همان موقع هم با پطرس سرسازگاری نداشتم

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

قاتل: قصد نداشتم، شوخی شوخی آدم کشتم!‬


معتاد ۴۶ ساله ای که جوانی را در کوچه معروف به «غربت ها» به خاطر طلب ۱۰ هزار تومانی اش به قتل رسانده بود، در بازسازی صحنه جنایت خود ادعا کرد قصد قتل نداشته و شوخی شوخی آدم کشته است. خراسان: معتاد ۴۶ ساله ای که جوانی را در کوچه معروف به «غربت ها» به خاطر طلب ۱۰ هزار تومانی اش به قتل رسانده بود، در بازسازی صحنه جنایت خود ادعا کرد قصد قتل نداشته و شوخی شوخی آدم کشته است.


متهم این پرونده جنایی که ساعت ۸ صبح روز گذشته به پاتوق معتادان (محل جنایت) در کوچه غربت ها منتقل شده بود، در حضور مقام قضایی و کارآگاه حسن نژاد (افسر پرونده) چگونگی ارتکاب جنایت را تشریح کرد. او درباره روز حادثه به قاضی پرونده گفت: آن روز ظهر در حالی که همسرم را سوار موتورسیکلت کرده بودم، به این محل آمدم چون همسرم با فردی قرار داشت و می خواست از او یک کتاب دعا بگیرد، من هم با موتورسیکلت وارد این منزل (پاتوق) شدم تا با امیر (مقتول) به شاندیز برویم اما وقتی وارد اتاق شدم، او در گوشه ای کنار اجاق تک شعله نشسته بود و چرت می زد.

 زنی هم در کنار او مشغول استعمال مواد بود. من قبلاً ۱۰هزار تومان به امیر داده بودم تا برایم تریاک بخرد اما او پولم را نداده بود هر کار کردم که او از حالت «چرت» خارج شود، فایده ای نداشت عصبانی شده بودم و با کارد بلندی که داشتم، چند ضربه به دیوار زدم، سر و صدا کردم ولی او باز هم توجهی نمی کرد تا این که ناگهان از زمین بلند شد و کارد من به کتفش فرود آمد.

وی در پاسخ به سوال قاضی اسماعیل شاکر (قاضی ویژه قتل عمد در زمان حادثه) که پرسید چرا پس از ارتکاب قتل قصد فرار داشتی؟ گفت: من فرار نکردم خودم به او (مقتول) تنفس دهان به دهان دادم و نبضش هم در دستم بود. شاهدان دروغ می گویند که من می خواستم فرار کنم.حتی من خواهش کردم به اورژانس زنگ بزنند و او را به درمانگاه ببرند. وی در پاسخ به سوال دیگر مقام قضایی که پرسید پس از ارتکاب قتل، آلت قتاله را چه کردی گفت: چاقو را به همسرم دادم و گفتم آن را به خانه بیاورد البته کارت عابربانکم را هم به او دادم. وی در ادامه افزود: من ۶ سال است که معتاد هستم و هرچند وقت اینجا می آمدم.

ولی فرار از صحنه جنایت را قبول ندارم. حتی بعد از این حادثه یک کارتن خواب به من گفت ۱۰ هزار تومان بده تا تو را فراری بدهم که قبول نکردم. گفتم از دست قانون کجا می توانم بروم! الان هم پشیمانم و غلط می کنم دیگر با کسی رفاقت کنم. متهم این پرونده در حاشیه بازسازی صحنه قتل به خراسان گفت: تا دوران متوسطه تحصیل کردم ۲ فرزند دارم که پسرم از ۱۳ سالگی به دلیل ارتکاب جرایم مختلف در کانون اصلاح و تربیت به سر می برد؛ او ۴ سابقه دارد که ۲ مورد آن مربوط به سرقت است و الان هم در کانون اصلاح و تربیت است اما دختر ۲۰ ساله ام در رشته کامپیوتر تحصیل کرده و الان از او خبری ندارم فکر  کنم منزل خواهرم زندگی می کند چون همسرم هم در این ماجرا دستگیر شده است.
 
سابقه خبر:در تاریخ 91.6.19 جوان ۲۴ ساله ای در پاتوق معتادان واقع در کوچه غربت ها در بولوار توس مشهد به قتل رسید که معتادان دیگر از فرار متهم تا رسیدن ماموران انتظامی جلوگیری کردند و بدین ترتیب وی دستگیر شد. همسر متهم به قتل نیز که آلت قتاله خون آلود را به منزل خودش در شهرک حجت مشهد برده و آن را شسته بود، به اتهام اختفای ادله جرم و اعتیاد به دستور قاضی شاکر دستگیر شد.