اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

متهم جدید افشاگری جنسی وزیر اسرائیلی


رسوائی رابطه نامشروع وزیر خارجه سابق رژیم صهیونیستی با سران عرب، دامن دو شخصیت معروف فلسطینی را هم گرفت.

روزنامه جمهوری اسلامی: رسوائی رابطه نامشروع وزیر خارجه سابق رژیم صهیونیستی با سران عرب، دامن دو شخصیت معروف فلسطینی را هم گرفت.

"زیپی لیونی" وزیر خارجه سابق رژیم صهیونیستی اعتراف كرد كه با "صائب عریقات"، دیپلمات ارشد فلسطینی و رئیس هیأت فلسطینی مذاكره‌كننده عضو سازمان آزادیبخش فلسطین با اسرائیل و "یاسر عبدربه"، دبیر كل كمیته اجرایی سازمان آزادیبخش فلسطین روابط نامشروع و غیراخلاقی داشته و دوربین‌ها نیز از روابط ایشان فیلمبرداری كرده‌اند.

به گزارش روزنامه الدیار لبنان این نماینده سابق كنست اسرائیل گفته است كه در این ارتباط از خاخام بزرگ اسرائیل طلب اذن و اجازه كرده و خاخام بزرگ نیز درباره وی فتوا داده كه زیپی می‌تواند با بیگانگان روابط نامشروع داشته باشد به شرط آنكه این امر به منافع اسرائیل خدمت كند.

هفته گذشته، از امیر و نخست‌وزیر قطر نیز به عنوان یكی از افرادی كه با خانم لیونی رابطه داشته نام برده شده بود.


در همان زمان، لیونی شماری از شخصیت‌های عربی را تهدید كرده بود كه اگر نخواهند دستورات وی را به اجرا بگذارند، اقدام به انتشار فیلم‌های غیراخلاقی آنها در یوتیوب می‌كند.


ویدیو مرتبط :
سربازان صلح سازمان ملل متهم به تجاوز جنسی در آفریقا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بازجویی از وزیر اسرائیلی به اتهام آزار جنسی


وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی به اتهام فساد اخلاقی و مالی در مقابل مشاور قضایی دولت این رژیم حاضر شده و مورد بازجویی قرار خواهد گرفت.

 وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی به اتهام فساد اخلاقی و مالی در مقابل مشاور قضایی دولت این رژیم حاضر شده و مورد بازجویی قرار خواهد گرفت.
 
روزنامه صهیونیستی"یدیعوت آحارونوت" نوشت که "آویگدور لیبرمن" پنج‌شنبه آینده در جلسه بازجویی حاضر شده و به سوالات زیادی درباره فساد مالی و اخلاقی پاسخ خواهد داد.
 
به نوشته این روزنامه، "یهودا فاینشتاین" مشاور قضایی دولت رژیم صهیونیستی پنج‌شنبه آینده از لیبرمن در مورد بسیاری از مسائل از جمله تقلب، کلاهبرداری، پولشویی و آزار و اذیت جنسی بازجویی خواهد کرد.
 
دریافت 5/2 میلیون دلار از طرف‌‌های خارجی از سوی شرکت‌های تجاری وابسته به لیبرمن در سال‌های بین 2008 تا 2011  زمانی که وی منصب وزارت را بر عهده داشته است، یکی از پرسش‌هایی است که لیبرمن باید به آن پاسخ دهد.
 
قرار است مشاور قضایی دولت در اتهامات وارده به لیبرمن رسیدگی کرده و لایحه اتهامی علیه وی برای ارجاع آن به دادگاه صادر و یا اینکه در اتهامات وی تجدیدنظر کرده و به جلسه دیگری موکول کند.
 
لیبرمن در اظهاراتی قبلی تهدید کرده بود که در صورت اثبات اتهامات علیه وی استعفا خواهد کرد.
 
بازجویی از لیبرمن در حالی صورت می‌گیرد که "موشه کاتساو" هشتمین رئیس رژیم صهیونیستی نیز که به اتهام آزار جنسی یک زن به 7 سال حبس محکوم شده بود، هفته پیش وارد زندان شد تا دوره محکومیت خود را سپری کند.


منبع: فارس