اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

متهم به شکنجه وفیلم برداری زن جوان با شلیک پلیس مجروح شد



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

متهم به شکنجه وفیلم برداری زن جوان با شلیک پلیس مجروح شد

روزنامه خراسان:  جوانی که به اتهام فیلم برداری، شکنجه و سرقت طلاهای زن جوان تحت تعقیب پلیس قرار گرفته بود با شلیک گلوله مجروح شد و با اعترافات تکان دهنده ای پرده از اعمال مجرمانه خود برداشت.

 

ساعت 11 ظهر روز چهارشنبه گذشته زن جوانی هراسان خود را به کلانتری شهید هاشمی نژاد رساند و در حالی که گریه می کرد به افسر نگهبان گفت: چند ساعت قبل مردی که از آشناهایمان است و قبلا نیز خواستگارم بود به در منزلم آمد و با توسل به حیله مرا نزد همسرش برد اما وقتی وارد منزل آنان شدم ناگهان دست و دهان مرا بستند و پس از سرقت طلاهایم، نقاط مختلف بدنم را با چاقو داغ کردند. آنان سپس با قیچی موهایم را بریدند و از اعمال وحشیانه خودشان هم فیلم گرفتند. این زن ادامه داد: پس از آن مرد جوان مرا تهدید کرد که باید مبلغ 12 میلیون تومان پول برایشان جور کنم وگر نه فیلم مرا پخش خواهند کرد. آنان تلفن همراه مرا نیز گرفتند تا نتوانم با جایی تماس بگیرم.

 

مأموران انتظامی به همراه شاکی پرونده به منزلی 2 طبقه در نزدیکی چهارراه راه آهن رفتند اما در منزل قفل بود. در این هنگام مأموران تجسس با به کارگیری شیوه های اطلاعاتی و پلیسی و همچنین همکاری شاکی پرونده به بهانه آماده کردن یک میلیون تومان پول، متهم تحت تعقیب را با استفاده از تلفن همراه به محل کشاندند اما او ناگهان با دیدن مأموران انتظامی با چاقو به سمت آنان حمله ور شد و با فرار به داخل کوچه های اطراف قصد داشت از چنگ مأموران بگریزد که یکی از مأموران تجسس کلانتری با به کارگیری قانون و شلیک چند تیر هوایی، پاهای متهم را هدف قرار داد و با شلیک گلوله ای او را نقش بر زمین کرد.

 

با انتقال متهم به بیمارستان و پس از انجام اقدامات اولیه درمانی، وی تحت بازجویی قرار گرفت و به شکنجه زن جوان و سرقت طلاهایش اعتراف کرد. در پی اعترافات وی، مأموران انتظامی به دستور مقام قضایی منزل او را بازرسی کردند که در نتیجه طلاهای مسروقه، دوربین فیلم برداری و موهای قیچی شده به همراه فیلمی که از زن جوان گرفته شده بود کشف و ضمیمه پرونده شد.

 

این متهم که در پاسخ به این که انگیزه اش از ارتکاب این اعمال مجرمانه چه بوده است فقط جمله اشتباه کردم را به کار می برد گفت: من قبلا از این زن خواستگاری کرده بودم!

 

با این جمله متهم، شاکی پرونده نیز گفت: خانواده ام با این ازدواج مخالف بودند و به او جواب رد دادند اما او چند بار مرا تهدید به اسیدپاشی کرد و عنوان کرد که انتقامش را خواهد گرفت!

 

متهم این پرونده همچنین اعتراف کرد وقتی او را با چاقو داغ کردم همسرم به اتاق دیگر رفت چون نمی توانست این صحنه را ببیند.این در حالی است که شاکی ادعای وی را رد کرد و گفت: او در محل حضور داشت و در بقیه جرایم نیز با متهم همکاری کرد. به دستور مقام قضایی همسر متهم نیز دستگیر شد و تلاش مأموران برای کشف زوایای پنهان این پرونده ادامه دارد./روزنامه حراسان


ویدیو مرتبط :
شکنجه زن توسط پلیس

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

زن جوان نقشه تجاوز به خود را طراحی کرد/متهم: می‌خواستم با پلیس شوخی کنم + عکس



اخبار,اخبار حوادث, تجاوز

زن جوان پس از لو رفتن نقشه تجاوز خیالی‌اش به خود در دادگاه گفت:قصد شوخی با پلیس را داشتم.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران،خانم "جین ناین ام ریسلی" 43 ساله در شب 10 مارس با تماس خود با پلیس ادعا می‌کند که مردی نا شناس وارد اتاقش شده و با تهدید چاقو او را مورد تجاوز خود قرار داده است.

این خانم که اهل سن پترزبورگ فلوریدا است در یک شرکت به عنوان مدیر مشغول فعالیت می‌باشد، به پلیس گفت: در حالی که  شبی را در ویلای رئیسش واقع در لم پیترتون شیپ (بن سالوانیا) سپری می‌کرد ،وقتی در اتاق مخصوص مهمان خوابیده بود ،توسط یک مزاحم ناشناس از روی تخت به زمین کشیده شد و او را پس از تهدید با چاقو مورد تجاوز قرار داده است .

شاهدین در اظهار نامه خود گفتند که مردی حدودا 30 ساله به خانه آمده و وارد اتاق این خانم شد.

در تحقیقات گسترده تر پلیس هیچ اثر انگشتی و یا هیچ نشانه ای از حضور یک مزاحم در محل پیدا نکرد و در بررسی دستگاه شنود که در اتاق بود مشخص شد که این خانم در ساعتی که ادعا می‌کند خواب بوده ، در حال قدم زدن بوده است.

پلیس که به این شاکی مظنون شد در بازجویی از شاهدین به این نتیجه رسید که "ریسلی" با دادن رشوه از آنها خواسته تا با بهم ریختن وسایل خانه و قرار دادن چاقویی در محل،صحنه یک حمله و تجاوز ساختگی را فراهم کنند.

ریسلی در دادگاه با همسر خود حضور پیدا کرد و با سه مورد اتهم روبرو شد،از جمله برانگیختن اورژانس و پلیس به تعقیب جنایتکاری که اصلا وجود ندارد،نوشتن اظهار نامه دروغ به پلیس امنیت و رشوه دادن برای ایجاد صحنه جرم ساختگی و در این خصوص تنها اظهار داشت: قصد شوخی با پلیس را داشتم.

جلسه بعدی دادگاه او که به چند ماه بعد موکول شد به "ریسلی" اجازه داده شد تا جلسه بعدی دادگاه به قید ضمانت آزاد باشد.

 

 اخبار  حوادث  - باشگاه  خبر  نگاران