اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

متهم اختلاس 300 میلیاردی بازداشت شد


متهم اختلاس ۳۰۰ میلیاردی یکی از بانک­های شهرستان قروه توسط سربازان گمنام امام زمان(عج) در اداره کل اطلاعات استان کردستان دستگیر و روانه زندان شد.

خبرگزاری مهر: متهم اختلاس ۳۰۰ میلیاردی یکی از بانک­های شهرستان قروه توسط سربازان گمنام امام زمان(عج) در اداره کل اطلاعات استان کردستان دستگیر و روانه زندان شد.

اختلاس کننده که به خارج از کشور متواری شده بود با سلسله اقدامات گسترده اطلاعاتی عملیاتی سربازان گمنام امام زمان (عج) در خارج از کشور دستگیر و به داخل کشور منتقل شد.

بر اساس این گزارش متهم با اقدامات متقلبانه و برداشت از حساب سرفصل بستانکاران موقت (اتاق پایاپای) در تاریخ ۲۹/۵/۹۲ پس از اختلاس مبلغ ۳۰۰ میلیارد ریال با تهیه اسناد و مدارک جعلی به برخی از کشورهای اروپایی، آمریکایی و آسیایی تردد می­کرد که با تلاش و رد گیری اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان(عج) در دام قانون افتاد.

شایان ذکر است بعد از ۷ ماه از اختلاس مذکور اقدام مشابهی در شهرستان بانه به وقوع پیوست که همه­ عوامل اختلاس پس از شناسایی توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.


ویدیو مرتبط :
جزئیات بازداشت متهم اختلاس 3000 میلیاردی در امارات

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

روایتی از بازداشت متهم اختلاس میلیاردی


رئیس سازمان بازرسی با اشاره به دستگیری یکی از متهمان فساد سه هزار میلیاردی در خارج از کشور گفت: این فرد همان روزهای نخست رسیدگی به خارج از کشور فرار کرد و جزو متهمان اصلی پرونده و اتهامش اخلال در نظام اقتصادی است.

خبرگزاری مهر: ناصر سراج در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این فرد با جریان مه آفرید در ارتباط بود که در خارج از کشور دستگیر و به ایران منتقل شد.
 
وی افزود: این فرد جزء متهمان اصلی پرونده و اتهامش اخلال در نظام اقتصادی است. این متهم یکی از اعضای فساد مالی و بانکی بوده است. وی تحویل دادسرا شده و در حال حاضر به پرونده وی رسیدگی می شود تا با صدور کیفرخواست به دادگاه ارسال شود.
 
رئیس سازمان بازرسی کشور خاطر نشان کرد: این فرد همان روزهای نخست رسیدگی به خارج از کشور فرار کرده بود و خوشبختانه اینترپل همکاری کرد و دستگیر شد.
 
خبرنگاری پرسید؛ آیا متهم از مسئولان دولتی است؟ که سراج در پاسخ گفت: وابسته به گروه آریا و در گروه آریا بوده است.
 
خبرنگار دیگری پرسید؛ اعلام کرده بودید در تحقیقات پرونده خاوری برخی مشکلات رسیدگی را به تاخیر انداخته است، آیا در حال حاضر این مشکلات حل شده است؟ که رئیس سازمان بازرسی در جواب گفت: دستگیری این فرد یکی از آن مشکلات بود که حل شده است. خاوری وکیل دارد و محاکمه او حضوری خواهد بود. انشاالله با دست پیدا کردن به این سرنخ، اقدامات خوبی در این پرونده انجام می شود.