اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

متهمان تجاوز گروهی در کاشمر آزاد شدند


10 متهم دستگیر شده در حادثه تجاوز گروهی به یک زن در کاشمر، از زندان وکیل آباد مشهد آزاد شدند.

10 متهم دستگیر شده در حادثه تجاوز گروهی به یک زن در کاشمر، از زندان وکیل آباد مشهد آزاد شدند.

 این افراد متهم بودند 16 خرداد در حمله گروهی به زنی جوان در کاشمر، به وی تجاوز کرده اند اما بعدا با اطلاع رسانی مسئولان ارشد قضایی مشخص شد بسیاری از اطلاعات منتشر شده در این موضوع، غلو شده و نادرست بوده است.

این افراد قریب پنج ماه در زندان به سر می بردند اما نسبت به جرمی که به آن متهم شده بودند، شواهدی به دست نیامد.

یک مقام مسئول در دادگستری مشهد نیز در این خصوص به قاصد گفت: تعدادی از این افراد با ضمانت آزاد و تعدادی نیز تبرئه شده اند تا تحقیقات بیشتر از زن مدعی و سایر شاهدان انجام شود.

شانزدهم خرداد، مردی با با یک زن جوان به دلایل نامشخص به اطراف روستای قوژد کاشمر رفته بود که تعدادی از جوانان این منطقه با اطلاع از این موضوع با ضرب و شتم مرد جوان و مجروح کردن او، زن جوانرا مورد آزار قرار دادند.

البته به نظر می رسد هنوز افکار عمومی نسبت به این قضیه سوالات فراوانی دارند که دستگاه قضایی باید در این خصوص ابهام زدایی کند.

منبع: مشرق



ویدیو مرتبط :
تعقیب پلیس + فرار متهمان = دستگیری متهمان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عکسی از متهمان تجاوز خمینی شهر


چهار محكوم بامداد چهارشنبه در ملاء عام به دارآویخته می‌شوند.

متهمان حادثه خمینی شهر