اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

متهمان: بیكاربودیم مرتكب قتل شدیم



متهمان: بیكاربودیم مرتكب قتل شدیم

زوج میانسالی كه متهم هستند پیرزنی تنها را در خانه‌اش به قتل رسانده‌اند، ادعا می‌كنند به خاطر فقر مرتكب قتل شده‌اند.

به گزارش جوان، چهار ماه قبل مأموران پلیس كرج از مرگ مشكوك پیرزنی در خانه‌اش با خبر شدند. پرستار خانگی كه الهام نام داشت، به پلیس گفت: ساعتی قبل برای خرید از خانه خارج شدم. وقتی برگشتم متوجه شدم فریبا روی تختش فوت شده است. خانواده فریبا هم به پلیس گفتند مقداری پول و طلا هم از خانه‌شان سرقت شده است.

بررسی‌های بیشتر نشان داد قفل در پشت بام شكسته است اما مأموران احتمال دادند شكستگی قفل عمدی بوده و فریبا از سوی فردی آشنا به قتل رسیده است.

بعد از انتقال جسد به پزشكی قانونی مشخص شد فریبا به علت فشار بر عناصر حیاتی گردن كشته شده است. مأموران پلیس سپس از الهام بازجویی كردند. او گفت: من از شش ماه قبل پرستار خانگی فریبا بودم و در خانه‌اش زندگی می‌كردم. آن موقع شوهرش به تازگی فوت شده بود. البته قبل از من زوج میانسالی از هر دوی آنها مراقبت می‌كردند.

سپس زوج میانسالی كه فریدون و شیوا نام داشتند به پلیس آگاهی احضار شدند. شیوا-۴۰ ساله گفت از ماجرای مرگ فریبا بی‌خبر است. او گفت: بعد از مرگ شوهر فریبا من و شوهرم مجبور به ترك خانه آنها شدیم.

شیوا در بازجویی‌های بیشتر اما گفت با همدستی شوهرش مرتكب قتل شده است. او گفت: بعد از ترك خانه مقتول به شدت دچار مشكل مالی شدیم. مدتی كه گذشت، مشكل مالی ما بیشتر شد تا اینكه تصمیم گرفتیم از خانه فریبا سرقت كنیم.

روز حادثه به بهانه عیادت كردن وارد خانه فریبا شدم. وقتی متوجه شدم در خانه تنهاست، در را باز كردم و شوهرم مخفیانه وارد خانه شد. بعد هم به سراغ فریبا رفت و او را در حالی كه روی تخت نشسته بود، خفه كرد.

سپس من طلاهای او را سرقت كردم و همراه شوهرم از خانه خارج شدم. فریدون هم در بازجویی‌ها حرف‌های همسرش را تأیید كرد و گفت: من همه جای خانه را به خوبی می‌شناختم.

بعد از قتل به پشت بام رفتم و قفل در آن را خراب كردم تا پلیس را گمراه كنم و آنها تصور كنند سارق از پشت بام وارد خانه شده و بعد از جنایت از آنجا فرار كرده است.

فریدون و شیوا در بازجویی‌های بیشتر هم به جرم خودشان اقرار و صحنه جرم را هم بازسازی كردند. سپس كیفرخواست علیه فریدون به اتهام مباشرت در قتل و شیوا به اتهام معاونت در قتل صادر و پرونده برای رسیدگی به شعبه اول دادگاه كیفری استان البرز فرستاده شد./جوان

 

 

 


ویدیو مرتبط :
تعقیب پلیس + فرار متهمان = دستگیری متهمان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

متهمان: بیكاربودیم مرتكب قتل شدیم!


زوج میانسالی كه متهم هستند پیرزنی تنها را در خانه‌اش به قتل رسانده‌اند، ادعا می‌كنند به خاطر فقر مرتكب قتل شده‌اند.

روزنامه جوان: زوج میانسالی كه متهم هستند پیرزنی تنها را در خانه‌اش به قتل رسانده‌اند، ادعا می‌كنند به خاطر فقر مرتكب قتل شده‌اند.

 چهار ماه قبل مأموران پلیس كرج از مرگ مشكوك پیرزنی در خانه‌اش با خبر شدند. پرستار خانگی كه الهام نام داشت، به پلیس گفت: ساعتی قبل برای خرید از خانه خارج شدم. وقتی برگشتم متوجه شدم فریبا روی تختش فوت شده است. خانواده فریبا هم به پلیس گفتند مقداری پول و طلا هم از خانه‌شان سرقت شده است.

بررسی‌های بیشتر نشان داد قفل در پشت بام شكسته است اما مأموران احتمال دادند شكستگی قفل عمدی بوده و فریبا از سوی فردی آشنا به قتل رسیده است. بعد از انتقال جسد به پزشكی قانونی مشخص شد فریبا به علت فشار بر عناصر حیاتی گردن كشته شده است. مأموران پلیس سپس از الهام بازجویی كردند. او گفت: من از شش ماه قبل پرستار خانگی فریبا بودم و در خانه‌اش زندگی می‌كردم. آن موقع شوهرش به تازگی فوت شده بود. البته قبل از من زوج میانسالی از هر دوی آنها مراقبت می‌كردند.

سپس زوج میانسالی كه فریدون و شیوا نام داشتند به پلیس آگاهی احضار شدند. شیوا-۴۰ ساله گفت از ماجرای مرگ فریبا بی‌خبر است. او گفت: بعد از مرگ شوهر فریبا من و شوهرم مجبور به ترك خانه آنها شدیم. شیوا در بازجویی‌های بیشتر اما گفت با همدستی شوهرش مرتكب قتل شده است. او گفت: بعد از ترك خانه مقتول به شدت دچار مشكل مالی شدیم. مدتی كه گذشت، مشكل مالی ما بیشتر شد تا اینكه تصمیم گرفتیم از خانه فریبا سرقت كنیم. روز حادثه به بهانه عیادت كردن وارد خانه فریبا شدم. وقتی متوجه شدم در خانه تنهاست، در را باز كردم و شوهرم مخفیانه وارد خانه شد. بعد هم به سراغ فریبا رفت و او را در حالی كه روی تخت نشسته بود، خفه كرد.

سپس من طلاهای او را سرقت كردم و همراه شوهرم از خانه خارج شدم. فریدون هم در بازجویی‌ها حرف‌های همسرش را تأیید كرد و گفت: من همه جای خانه را به خوبی می‌شناختم. بعد از قتل به پشت بام رفتم و قفل در آن را خراب كردم تا پلیس را گمراه كنم و آنها تصور كنند سارق از پشت بام وارد خانه شده و بعد از جنایت از آنجا فرار كرده است. فریدون و شیوا در بازجویی‌های بیشتر هم به جرم خودشان اقرار و صحنه جرم را هم بازسازی كردند. سپس كیفرخواست علیه فریدون به اتهام مباشرت در قتل و شیوا به اتهام معاونت در قتل صادر و پرونده برای رسیدگی به شعبه اول دادگاه كیفری استان البرز فرستاده شد.