اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

متن مجادله‌ی داغ شیرینی و عادل در 90


شب گذشته در برنامه 90 جذاب ترین لحظات را عادل فردوسی پور و سعید شیرینی آفریدند که هر کدام به دنبال قانع کردن هم بودند !

سایت گل: سعید شیرینی پس از پخش آن تصویر جنجالی روی نیمکت پرسپولیس که در حال چرت زدن بود، برای دفاع از خود روی خط برنامه‌ی 90 آمد و از همان ابتدا شمشیر خود را از رو برای عادل بست تا مبادا به قول خود او از سوی فردوسی‌پور زیرک با خنده و شوخی متهم شود.

شیرینی به محض آمدن روی خط برنامه‌ی 90 درحالی‌که با خنده‌های معروف فردوسی‌پور روبرو شد که می‌پرسید ماجرای آن‌ صحنه‌ی شکار شده چه بوده است، گفت : "آقای فردوسی‌پور من می‌توانم در همین ابتدا یک چیزی بگویم ؟ اگر قرار است که با شوخی و خنده من را محکوم کنید بعد از این همه حمله‌ی شما من هم به خیل تماشاگران شما بپیوندم."

در این لحظه چهره‌ی فردوسی‌پور کاملا دگرگون شد و درهم رفت و خیلی زود به سراغ یک مصاحبه‌ی جدی با سعید شیرینی رفت.

بالاخره شیرینی صحبت‌های خود را آغاز کرد اما با لحنی جنگ‌جویانه ! او در ابتدای سخنان خود گفت : "در طول گزارش بارها متک انداختید که بازی دربی سرد بود. در این 15 ساله که برنامه‌ی 90 پخش می‌شود چه بلائی سر مربیان آوردید ؟ در شرایطی‌که باید فرهنگ حمایت از مربی بازنده را باب کنید. اصلا از نظر من شما یکی از عوامل اصلی تساوی‌های متوالی دربی هستید."

در این شرایط بود که عادل فردوسی‌پور با لحنی جدی از سرپرست پرسپولیس خواهش کرد که به جای مغالطه به دفاع از خود بپردازد و در مورد صحنه‌ای که از او در رسانه‌ها پخش شده است، صحبت کنید.

با این حال شیرینی برموضع خود ماند و گفت : "وقتی امیر قلعه‌نوئی سرمربی تیم ملی بود، وقتی علی دائی سرمربی تیم ملی بود، شما چه بلائی سر آن‌ها آورید ؟"

در این‌جا بود که عادل آمپر چسباند و گفت : "خواهشا شما که یکی دوسال بیش‌تر نیست به این فوتبال آمده‌اید، حرف خود را بزنید و نمی‌خواهد سنگ دیگران را به سینه بزنید. من مخلص شما هستم اما حرف دیگران را نزنید."

شیرینی هم با خنده پذیرفت و گفت : "آقای فردوسی‌پور خمیازه‌ی هادی نوروزی و تصویر چشمان بسته‌ی من چه کمکی به فوتبال ما می‌کند ؟ تفکر غیر حرفه‌ای شما باعث حاشیه می‌شود."

عادل هم در پاسخ گفت : "وقتی چشم‌‌های شما بسته است و تصاویر این‌گونه از شما پخش شده است ما چه بگوئیم ؟"

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس هم در این‌باره گفت : "شما 90 دقیقه نیمکت تیم فوتبال پرسپولیس را زیر ذره‌بین قرار دادید و با تفکری غیر حرفه‌ای عمل کردید. خانم نیکی کریمی، یکی از هنرمندان حرفه‌ای سینما که سال گذشته برای تهیه‌ی مجموعه‌ی روزی روزگاری فوتبال در آستانه‌ی دربی قصد حضور در تمرینات را داشت، برای دوری از حاشیه براحتی پذیرفت. اما شما حرفه‌ای عمل نکردید. آیا این کار شما اخلاقی بود ؟ من اصلا خواب نبودم. اگر از کارهای غیرعادی شما در حین گزارش تصویری پخش شود، اخلاقی است ؟ بعد از 15 سال تهیه‌ی برنامه این‌کار شما اصلا حرفه‌ای نبوده است. اگر شما رسانه‌ای شخصی در اختیار داشتید حرفی نبود اما پخش این تصاویر از رسانه‌ی ملی اصلا درست نبود."

فردوسی‌پور هم با قاطعیت اعلام کرد که پخش این تصاویر هیچ ایرادی ندارد و کاملا اخلاقی بوده است. او در واکنش به این اظهارات شیرینی گفت : "شما که از کارلوس کی‌روش بزرگ‌تر نیستید ؟ از کی‌روش چنین تصاویری پخش شد."

شیرینی که باخنده‌ی معنی‌داری پذیرفت که از کی‌روش بزرگ‌تر نیست گفت : "من از بچه‌ی سه ساله توقع سلام شاید نداشته باشم اما از برنامه‌ی 15 ساله‌ی شما این توقع کار حرفه‌ای را نداشتم. اصلا هم در این صحنه خواب نبودم. ذکر می‌گفتم و دعا می‌خواندم. من نه یک‌بار، دو یا سه بار چشمم را بستم."

مجری برنامه‌ی 90 هم در راستای اخلاقی نشان دادن تصاویر شکار شده گفت : "شما به هرترتیب اگر خسته بودید، اگر فشار بسیار روی شما بوده است، به هر ترتیب باید بپذیرید که روی نیمکت بزرگ پرسپولیس نشسته‌اید و جانشین بزرگانی همچون خردبین شده‌اید. وظیفه‌ی رسانه‌ها هم همین است."

عادل در ادامه به تب و تاب این دیدار اشاره کرد و گفت : "با تب و تاب این دیدار چطور شما خواب‌تان برد ؟"

شیرینی هم برای اثبات حقانیت خود در اجرای مسئولیت خود روی نیمکت پرسپولیس گفت : "من قبل از هرچیزی اعلام کنم که خادم مجموعه‌ی پرسپولیس، هواداران و پیشکسوتان این باشگاه هستم و در مورد عملکرد من هم باید از رویانیان، دائی و مربیان قبلی جویا شوید. در این بازی پسرهای من پشت در ورزشگاه بودند و گریه می‌کردند و من حاضر نشدم تیمم را رها کنم و شخصی دیگر بچه‌ها را به ورزشگاه آورد. من یک لحظه هم نخوابیدم فقط چشمم را بستم. اصلا وقتی آدم می‌خوابد حرکاتش غیرارادی می‌شود."

فردوسی‌پور در ادامه گفت "آقای شیرینی به خدا ما هم دعا می‌خوانیم و دعا فقط برای شما نیست. بپذیرید که خواب بودید. حرکات شما در این تصاویر نشان می‌دهد که خواب بودید."


ویدیو مرتبط :
داغ کردن های عادل در سال 90

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

سوژه داغ فردوسی پور برای برنامه این هفته 90/ بالاخره صندلی داغ به عادل رسید!



اخبار,اخبارورزشی, فوتبال,برنامه 90


اخبار ورزشی  - سوژه داغ فردوسی پور برای برنامه این هفته 90/ بالاخره صندلی داغ به عادل رسید!

برنامه 90 هفته آینده طبق معمول هفته های گذشته پخش خواهد شد.

به گزارش جام نیوز، طی هفته های اخیر بحث های مطرح شده میان فدراسیون فوتبال و رسانه ملی مبنی بر حق پخش تلویزیونی رقابت های فوتبال داخلی به اوج خود رسیده و همین موضوع نیز موجب شده تا فدراسیون فوتبال اجازه ورود دوربین های صدا و سیما را به ورزشگاه ها ندهد.

بر همین اساس در هفته گذشته دیدارهای هفته دوازدهم لیگ برتر ضبط تلویزیونی نشد و دیدارهای استقلال و پرسپولیس نیز بر خلاف روال معمول به صورت زنده از شبکه سوم سیما پخش نشد.


همین موضوع موجب شده است تا اخیرا در شبکه های اجتماعی شایعاتی مبنی بر عدم پخش برنامه 90 در هفته آینده در واکنش به مخالفت فدراسیون فوتبال با پخش زنده دیدارهای لیگ برتر مطرح شود.

این در شرایطی است که هفته آینده برنامه 90 همچون هفته های گذشته پخش خواهد شد و گفته می شود عادل فردوسی پور درباره موضوع حق پخش تلویزیونی رقابت های لیگ برتر با کارشناسان بحث کند.

 باید دید عادل که همیشه بالای سر خود حضور دو الهه عدالت را احساس می کند، آیا می تواند در میانه جنگ فدراسیون فوتبال و سازمان متبوعش طرف حق و انصاف را بگیرد یا خیر؟

شک نکنید که برآیند برنامه 90 این هفته تاثیر بسیاری بر جذب مخاطبان بیشتر و یا ریزش شدید انها خواهد داشت. پس با هم به انتظار دوشنبه آینده می نشینیم تا به حرکت عادل بر روی لبه تیغ نمره بدهیم.


 اخبار ورزشی  - جام نیوز