اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

متن سانسورنشده مناظره روحانی و احمدی‌نژاد



متن سانسورنشده مناظره روحانی و احمدی‌نژاد

اخبار سیاسی - متن سانسورنشده مناظره روحانی و احمدی‌نژاد  (طنز)

 

حسن روحانی: آقای احمدی‌نژاد این‌همه مشکلات اقتصادی، مشکلات اجتماعی، مشکلات سیاست خارجی، مشکلات زیست‌محیطی، مشکلات فرهنگی، مشکلات ورزشی، مشکلات بیکاری، مشکلات گرانی و تورم، مشکلات بهداشتی و دارویی و... در کشور وجود دارد. واقعا چی‌کار کردی؟

محمود احمدی‌نژاد: من از شما می‌پرسم. آیا واقعا مشکل امروز مملکت ما موی دختر و پسرهای ماست؟ نه. من از شما می‌پرسم آیا مشکل ما «مشکلات اقتصادی، مشکلات اجتماعی، مشکلات سیاست خارجی، مشکلات زیست‌محیطی، مشکلات فرهنگی، مشکلات ورزشی، مشکلات بیکاری، مشکلات گرانی و تورم، مشکلات بهداشتی و دارویی و...» است؟ 

حسن روحانی: نیست؟ محمود احمدی‌نژاد: هست؟ حسن روحانی: هست. محمود احمدی‌نژاد: هست؟ دیدی؟ پس مشکل داری. این مشکل من است؟ یا مشکل شماست؟ مشکل شماست. مشکل من هم شمایی. اگر نمی‌توانی کشور را اداره کنی و توی صدروز این‌همه برای کشور مشکل درست کردی، استعفا بده. کار را بده ‌دست من. دوروزه جمعش می‌کنیم.

حسن روحانی: بببببب... (به تته‌پته افتاده.)

محمود احمدی‌نژاد: کسی برای مملکت مشکل درست کرده؟ بله؟ یک مشت روشنفکر [...]؟ مشکل داری؟ بگو دوست عزیزمون آقای قالیباف بیاید و گازانبری قضیه را جمع کند.

حسن روحانی: ببببب... (کم‌آورده.) ممممن حقوقدانم سرهنگ نیستم.

محمود احمدی‌نژاد: حدس می‌زدم این را بگویی. پس اگر راست می‌گویی از ریاست‌جمهوری استعفا بده و قضیه را حقوقی پیگیری کن. برو شکایت کن. وکیل بگیر. چرا کار را گرفتی دستت وقتی حقوقدانی؟ من از شما می‌پرسم.

در این لحظه پتوی ظریف را می‌آورند برای حسن روحانی که از حال رفته است، تا کمی استراحت کند.

اخبار سیاسی - شرق، عکس:خبرآنلاین

 


ویدیو مرتبط :
درخواست احمدی نژاد برای مناظره با حسن روحانی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

واکنش مشاور روحانی به درخواست احمدی‌نژاد برای مناظره با رییس جمهور



اخبار,اخبار سیاسی ,نامه محمود احمدی‌نژاد به روحانی

 

اخبار سیاسی -  مشاور روحانی:

مدیریت اجرایی 8 سال گذشته در محکمه باید پاسخگو باشد

مشاور ارشد رییس جمهور در واکنش به درخواست احمدی‌نژاد برای مناظره با رییس جمهور این درخواست را در شرایطی که تمام وقت رییس جمهور صرف حل و فصل مشکلات به جای مانده از عملکرد هشت ساله گذشته دستگاه اجرایی می‌شود، بسیار عجیب توصیف کرد.

محمدرضا صادق درباره این‌که آیا نامه محمود احمدی‌نژاد به رییس جمهور مبنی بر دعوت وی برای مناظره را مشاهده کردید گفت: من ساعتی پیش از طریق رسانه‌ها در جریان این نامه قرار گرفتم.

وی همچنین درباره بخشی از این نامه که در آن احمدی‌نژاد خطاب به رییس جمهور عنوان کرده بود برای روشن شدن حقایق ناب مناظره با وی برگزار کند گفت: متاسفانه حقیقت ناب دشواری‌ها و شرایطی است که تاهنگام روی کار آمدن دولت تدبیر و امید مردم با آنها مواجه بودند و مدیریت اجرایی هشت سال گذشته چه در محکمه و چه در نزد افکار عمومی باید نسبت به آنها پاسخگو باشد.

صادق همچنین در ارزیابی خود از انتشار این نامه در رسانه‌ها تصریح کرد: انتشار این نامه از این طریق به جز زمینه سازی برای فاصله گرفتن از واقعیت‌ها معنی دیگری نمی تواند داشته باشد و نمی‌توان این شیوه را پاسخگویی محسوب کرد.

وی خاطر نشان کرد: به نظر من اگر قرار است پاسخی دقیق و مبتنی بر ادله صحیح ارائه شود، خوب است و دولت تدبیر و امید هم از آن استقبال می کند، اما مرور عملکرد هشت سال گذشته دستگاه اجرایی در ارایه انواع و اقسام آمارها وگزارش‌ها که با واقعیت فاصله داشت از انواع تریبون هایی که دولت از آن برخوردار بود، نشان می‌دهد که چنین اتفاقی رخ نخواهد داد.

مشاور ارشد رییس جمهور با یادآوری این‌که امروز مردم عملکرد دستگاه اجرایی در هشت ساله گذشته را در واقعیت‌های موجود در جامعه مشاهده می‌کنند، گفت:‌ آنچه رییس جمهور در تبیین واقعیت‌های وضعیت کشور در گزارش 100 روزه دولت تدبیر و امید ارائه کرد، گوشه‌ای از واقعیات بود و این در حالی است که در هشت ساله گذشته فرصتی به کسی داده نمی‌شد، تا حتی نسبت به مطالبی که علیه ‌آنها مطرح می‌شد، توضیحی ارایه دهند.

صادق یادآور شد: از دستاوردهای دولت تدبیر وامید این است که مردم مشاهده می‌کنند که بیش و پیش از آنکه دولت فرصت داشته باشد از طریق رسانه ملی و سایر رسانه‌ها مطالب و واقعیت را بیان کند، دیگران در لباس نقد از همه ابزارهای در اختیار خود برای انحراف افکار عمومی استفاده می‌کنند.

اخبار سیاسی - ایسنا