اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

متلاشی شدن یک گروه تروریستی در تونس



اخبار,اخباربین الملل,گروه تروریستی داعش

پیشتر نیز در ماه اکتبر نیروهای تونس توانستند سه گروه تروریستی در این کشور را که در زمینه اعزام نیرو به لیبی و سوریه فعالیت می‌کردند متلاشی کنند.

وزارت کشور تونس از کشف و بازداشت اعضای یک گروه تروریستی در پایتخت این کشور خبر داد.

به گزارش ایسنا، به نقل از سایت روسیه الیوم، وزارت کشور تونس با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که نیروهای امنیتی این کشور توانستند اعضای یک گروه تروریستی که با عوامل تروریستی در خارج کشور در ارتباط بودند را بازداشت کنند.

در ادامه این بیانیه آمده است، وظیفه این گروه تروریستی حمایت مالی از اقدامات تروریستی در تونس و ارائه کمک‌های مالی به خانواده نیروهای تروریستی بود.

در این بیانیه آمده است نیروهای امنیتی توانسته‌اند چهار تن از این نیروهای تروریستی را بازداشت و دو خودرو به همراه مقادیری ارز را مصادره کنند.

پیشتر لطفی بن جدو، وزیر کشور تونس اعلام کرده بود که نیروهای اطلاعاتی این کشور مدارکی را در دست دارند که نشان می‌دهد اعراب ثروتمند در منطقه خلیج فارس که تفکرات تکفیری دارند از گروه‌های تروریستی در تونس حمایت مالی می‌کنند.

پیشتر نیز در ماه اکتبر نیروهای تونس توانستند سه گروه تروریستی در این کشور را که در زمینه اعزام نیرو به لیبی و سوریه فعالیت می‌کردند متلاشی کنند.

در حال حاضر تعداد اتباع تونس که در گروه‌های تروریستی فعالیت می‌کنند به بیش از سه هزار تن می‌رسد.


 اخبار بین الملل -    ایسنا


ویدیو مرتبط :
هسته تروریستی در صنعا متلاشی شد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

شناسایی ۳ گروه تروریستی در تونس



 اخبار  بین الملل  ,خبرهای بین الملل  , وزارت کشور تونس

وزارت کشور تونس از شناسایی ۳ گروه تروریستی در این کشور خبر داد.

وزارت کشور تونس روز گذشته در بیانیه ای اعلام کرد که ۳ گروه تروریستی را در استان المنستیر در شرق تونس شناسایی کرده است.

به گزارش مهر به نقل از العهد، این گروه ها با گروه تروریستی موسوم به «اهل الحق» که هفته گذشته شناسایی شده بود در ارتباط بودند.

در جریان شناسایی این گروه های تروریستی ۱۷ نفر شناسایی و بازداشت شدند. این افراد برای حمله به نیروهای امنیتی و مراکز امنیتی برنامه ریزی می کردند.

نیروهای امنیتی تونس همچنین ۶ تروریست را در شهر «غار الدماء» واقع در شمال غرب تونس و هم مرز با الجزایر بازداشت کردند.


 اخبار  بین الملل  - مهر