اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

متسو در آستانه قرارداد با باشگاه تونسی


متسو كه در آخرین تجربه مربیگری‌اش در الغرافه قطر ناكام بود و از سمت خود بركنار شد، از باشگاه تونسی "كلاب آفریكین" پیشنهادی جدی دریافت كرده است. ایسنا: برونو متسو در آستانه عقد قرارداد با یك باشگاه تونسی قرار دارد.

 در حالی كه باشگاه پرسپولیس این روزها سخت به دنبال انتخاب سرمربی جدید خود است و به گفته رویانیان، برونو متسو نیز در میان گزینه‌های نهایی هدایت این تیم قرار دارد،‌ این مربی فرانسوی پیشنهادی جدی از قهرمان سابق لیگ تونس دارد.

متسو كه در آخرین تجربه مربیگری‌اش در الغرافه قطر ناكام بود و از سمت خود بركنار شد، از باشگاه تونسی "كلاب آفریكین" پیشنهادی جدی دریافت كرده است.

پایگاه خبری پرس آفریك در گزارشی با اشاره به این موضوع نوشته است، باشگاه كلاب آفریكین تونس سعی دارد به روزهای پرافتخار خود درلیگ این كشور بازگردد و در این راه قصد دارد از وجود برونو متسو استفاده كند كه در سال 2002 توانست تیم ملی سنگال را تا یك چهارم نهایی جام جهانی پیش ببرد.

این گزارش در ادامه آورده است، مذاكرات باشگاه تونسی با متسو همچنان ادامه دارد و احتمال دارد كه طی روزهای آینده دو طرف برای همكاری در فصل جدید به توافق برسند.

به گزارش ایسنا، محمد رویانیان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در حالی كه روز گذشته از كالدرون آرژانتینی به عنوان گزینه نخست این باشگاه یاد كرده بود امروز(جمعه) متسو را شانس اول نشستن روی نیمكت تیمش دانست. این در حالی است كه چند روز پیش متسو اعلام كرده بود در این شرایط زمانی نمی‌تواند هدایت پرسپولیس را در دست گیرد و برای آماده‌سازی تیم تا آغاز فصل جدید به زمان بیشتری احتیاج دارد.


ویدیو مرتبط :
قرارداد باشگاه چلسی با یو کوهاما

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فان بومل در آستانه عقد قرارداد با آ.ث‌.میلان



 

 

 

فان بومل در آستانه عقد قرارداد با آ.ث‌.میلان

 

کاپیتان هلندی تیم فوتبال بایرن‌مونیخ‌ به آ.‌ث.میلان ایتالیا ملحق خواهد شد.

مارک فان‌بومل پس از اوج‌گیری دامنه اختلافاتش با لویی فان‌خال، سرمربی باواریی‌ها، به پیشنهاد همکاری میلانی‌ها پاسخ مثبت داده و اکنون سرگرم متقاعد‌کردن مسئولان تیم آلمانی برای گرفتن مجوز خروج است.

این بازیکن 33 ساله که داماد برت‌فان‌مارویک، سرمربی تیم ملی هلند است، تا پایان فصل جاری با مونیخی‌ها قرارداد دارد ولی به نظر می‌رسد با توجه به گستردگی اختلافش با فان‌خال، سران بایرن رضایت‌نامه وی را به مقصد میلان صادر کنند.

وی که درسال 2006 از بارسلونا اسپانیا جدا شد، در خدمت سرخ‌پوشان مونیخی بوده است.