اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

متخصص دانشگاه آریزونای آمریکا : ششمین کنگره بین المللی قلب و عروق رضوی، مطابق با استانداردهای جهانی است



 ششمین کنگره بین المللی قلب و عروق رضوی

متخصص دانشگاه آریزونای آمریکا : ششمین کنگره بین المللی قلب و عروق رضوی، بسیار تخصصی و مطابق با استانداردهای جهانی است

رئیس سرویس اکوکاردیوگرافی انستیتو کاردئوتراسیک دانشگاه و بیمارستان لس آنجلس آمریکا گفت: ششمین کنگره بین المللی قلب و عروق رضوی، بسیار تخصصی و منطبق با استانداردهای جهانی است.

به گزارش ستاد خبری ششمین کنگره بین المللی قلب و عروق رضوی، دکتر «تسنیم زهرا نگوی» در گفتگو  با خبرنگار ما، سطح علمی کنگره را بسیار بالا ارزیابی کرد و گفت: مقالات ارائه شده در این همایش، از استانداردهای  بالایی برخوردار است .

او افزود: اینگونه کنگره های بین المللی، پژوهشگران و محققان را به سمت تحقیقات علمی بیشتر تشویق می کند.

دکتر نگوی افزود : همه مواردی را که من سالها، برای پیشرفت و ارتقاء سطح علمی به مراکز و نشستهای علمی و تحقیقاتی یادآوری می کردم را در این کنگره دیده ام.

او گفت: در واقع ارائه مقالات برجسته علمی و برگزاری کارگاههای تخصصی، در بالا بردن سطح علمی کنگره ها بسیار موثر است و من این روش را به تمام دانشگاههای جهان توصیه می کنم.

دکتر نگوی، حضور متخصصان در این همایش را بسیار پر رنگ دانست و خاطر نشان کرد: من برای اولین بار در سال ۲۰۱۱ در این کنگره شرکت کردم و در مقایسه با آن دوره، ششمین کنگره بسیار پر شورتر و پر بارتر است و مدیران متعددی را از دانشگاههای ایران و جهان را در این کنفرانس ملاقات کرده ام که نشانه استانداردهای بالای بین المللی این کنگره است.

وی اطلاعات و روشهای پیشنهاد شده در کنگره را کاربردی دانست و ضمن ابراز علاقه مندی  برای انجام عمل های جراحی مشترک با بیمارستان رضوی گفت: به نظرم پزشکان این بیمارستان بسیار خلاق هستند و در مجموع، برای انجام عمل های جراحی سطح بالا در این بیمارستان، هیچ مشکلی نمی بینم.

دکتر نگوی، با اشاره به فضای دلنشین و آرام بخش بیمارستان رضوی، در باره  وضعیت کیفی آن  نیز گفت: بیمارستان رضوی، بیمارستانی است که جراحی های پیچیده در آن انجام می شود و بهترین تجهیزات روز دنیا را دارد و پزشکان آن نیز همگام با پیشرفت های روز دنیا حرکت می کنند.

ششمین کنگره قلب و عروق رضوی و دومین کنگره پرستاری بیماران قلبی، از سی ام مرداد تا یکم شهریور ماه در مشهد به همت بیمارستان فوق تخصصی رضوی در حال برگزاری است.

در این همایش ۷۰۰ فوق تخصص داخلی و خارجی از جراحان برجسته قلب و عروق ایران و  جهان، آخرین دستاوردهای این عرصه را در بیمارستان فوق تخصصی رضوی بررسی می کنند.

 

 

 ششمین کنگره بین المللی قلب و عروق رضوی

 باتیستا، متخصص و جراح قلب برزیلی: بیمارستان رضوی، بیمارستانی منحصر به فرد در دنیاست

به گزارش ستاد خبری ششمین کنگره بین المللی قلب و عروق بیمارستان رضوی، دکتر رانداس باتیستا، امروز در گفتگو با خبرنگار ما گفت: این بیمارستان از بسیاری جهات منحصر به فرد و در رده بهترین بیمارستانهای دنیا است که از نظر من در رده بندی کیفی، نمره بسیار قابل قبولی را به خود اختصاص می دهد.

متخصص و مبدع روش جراحی قلب آیزن منگر و رییس بیمارستان توراتو برزیل، با اشاره به کیفیت علمی بالای ششمین کنگره بین المللی قلب و عروق بیمارستان رضوی، گفت: تا کنون در پنج دوره از این کنگره حضور داشته ام و هر بار شاهد پیشرفت های خوبی در زمینه های مختلف بوده ام.

وی به موضوعات علمی مختلفی که در حاشیه  کنگره ارائه می شود اشاره کرد و افزود: مقالات متنوعی در حوزه های علمی کاملا تخصصی در کنگره ارائه شده است که به پیشرفت جراحی قلب در جهان کمک خواهد کرد.

این متخصص و جراح قلب افزود: جراحی قلب از اهمیت ویژه ای برخوردار است، ولی آنچه در کشور من، برزیل و کشورهای فقیر مشابه آن از اهمیت بیشتری برخوردار است، اصلاح تغذیه افراد است و در مرحله بعد تسهیل  دستیابی به درمان برای همه مردم است.

دکتر رانداس باتیستا ادامه داد: گرچه دست یابی به شیوه های مدرن جراحی قلب برای نجات بیماران بسیار حیاتی است اما قبل از آن بهتر است که از بروز بیماری های قلبی پیشگیری کنیم. ششمین کنگره بین المللی قلب و عروق رضوی و دومین کنگره پرستاری بیماری‌های قلبی از ۳۰ مرداد تا ۱ شهریور ماه به همت بیمارستان فوق تخصصی رضوی در حال برگزاری است./انعکاس


ویدیو مرتبط :
دکتر صفری متخصص قلب و عروق از (دانشگاه میلان ایتالیا)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ششمین کنگره بین المللی قلب و عروق رضوی، در یک نگاه



اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب کنگره بین المللی قلب و عروق رضوی

ششمین کنگره بین المللی قلب و عروق رضوی، در یک نگاه

 * در ششمین کنگره بین المللی قلب و عروق، ۷۰۰  فوق تخصص داخلی و خارجی از جراحان برجسته ایران و جهان آخرین دستاوردهای روز در زمینه جراحی قلب و عروق را بررسی می‌کنند.

* از حدود ۲۰۰ مقاله رسیده به این همایش، ۱۳۰ مقاله برگزیده و در قالب سخنرانی و پنل در این همایش سه روزه ارائه می‌شود.

* سه بخش بررسی درمان آیزن منگر که از ظرافت‌های عملی جراحی است، پاک کردن رگ‌های کرونر با شیوه‌های جدید و ترمیم دریچه می‌ترال بدون استفاده از وسایل گرانقیمت، از محورهای اصلی مقالات رسیده است.

* بررسی آخرین دستاوردهای علمی در خصوص درمان‌های جدید فشار خون، تعویض دریچه آئورت و میترال و همچنین بکارگیری درمان‌های جدید در خصوص بیماری‌های قلبی مادرزادی با استفاده از سلول‌های بنیادی، از جمله مهم‌ترین ویژگی‌های این دوره از کنگره است.

* بیش از ۱۶۰ سخنرانی و پانل برای مدت برگزاری کنگره در نظر گرفته شده و بیش از ۵۰ درصد مقالات تایید شده در این کنگره مربوط به متخصصان ایرانی است.

* در مدت سه روز برگزاری کنگره، ۹ کارگاه تخصصی، با حضور جراحان و متخصصان برجسته ایرانی و خارجی برگزار می‌شود.

* انتشار کتاب از برگزیده مقالات ارائه شده و فرصت تبادل نظر و گفتگو با اساتید طراز اول جهان از دیگر ویژگی‌های کنگره ششم است.

* ششمین کنگره بین المللی قلب و عروق رضوی با همکاری انجمن جهانی جراحان قلب و قفسه سینه برگزار می‌شود و صاحب اعتباری جهانی است.

* ۴۲ میهمان خارجی از کشورهای مختلف جهان از جمله آلمان، انگلستان، امریکا، هندوستان، ازبکستان، ترکیه، یونان، کانادا، نیوزیلند، برزیل، عربستان، اسپانیا، کره، سوریه، رومانی، هلند چین و افغانستان در این همایش حضور دارند.

* ۲۵۰ نفر از پرستاران داخلی نیز در دومین کنگره پرستاری بیماریهای قلبی حضور یافته‌اند.

* ششمین کنگره قلب و عروق رضوی به محلی برای دیدارهای علمی جراحان برجسته جهان تبدیل شده است.

 


کنگره قلب و عروق رضوی، قابل مقایسه با کنگره های مطرح جهانی

فلوشیپ آنژیوپلاستی گفت: کنگره قلب و عروق رضوی، از نظر علمی قابل مقایسه با کنگره های مطرح جهانی است.

به گزارش ستاد خبری ششمین کنگره بین المللی قلب رضوی، دکتر افسانه محمدی درگفتگو با خبرنگار ما  گفت: با مقاله «معرفی دو مورد آنژیوپلاستی در درمان اسکیمی اندام» در این کنگره حضور دارم، زیرا بیمارستان رضوی تنها بیمارستانی در مشهد  است که از این روش برای درمان بیماری های قلبی استفاده می کند.

او افزود: در همه جای دنیا  تلاش میشود به جای جراحی از این روش درمان  استفاده شود زیرا جراحی بسیار پرهزینه است اما متاسفانه  این روش  در ایران بسیار کم مورد توجه است.

این متخصص قلب و عروق با اشاره به کیفیت بالای مقالات کنگره و مطرح مباحث درمانی دیگر در کنار جراحی، حضور چهره های شاخص علمی جهان در این کنگره را نشانگر عملکرد قوی مسئولان این همایش بر شمرد./انعکاس