اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

متجاوز جنسی چگونه خود را ارضا می کند؟


وقتی فردی به آنها التماس می‌کند که او را آزار ندهند یاد التماس و درخواست خود از دیگران می‌افتند که جوابی هم از آن نمی‌گرفته اند و از این راه، ارضای خاطر می‌کند.

 تعداد پرونده‌های تجاوز به عنف کم نیست. خبرهایی زیادی در این زمینه خوانده‌ایم یا شنیده‌ایم.خبرهایی که نه تنها خوشایند نیستند بلکه امنیت جامعه را متزلزل می‌کنند و گاهی از فراوانی این پرونده‌ها و شنیدن اخباری در مورد آنها،احساس امنیت نمی‌کنیم.

عده‌ای از کارشناسان معتقدند پشت پرده خشونت‌های جنسی نیاز جنسی نیست و افراد برای برطرف کردن نیازهای جنسی خود نیست که دست به تجاوز می‌زنند و علت‌های پنهان دیگری پشت این قضیه است. برنا این بار قصد دارد به عواملی بپردازد که در شکل گیری شخصیت چنین افراد و در نهایت ارتکاب چنین بزه اجتماعی در آنها موثر است بپردازد.

دکتر مصطفی اقلیما،مددکار اجتماعی درباره این عوامل گفت: وقتی در سطح جامعه بیکاری وجود داشته باشد، منجر به عدم امنیت و کاهش امید به آینده می‌شود. بنابراین افراد هر روز به راه‌های مختلفی کشیده می‌شوند. فردی که دست به خلاف یا بزهی بزند قبح آن برایش از بین می‌رود. به این ترتیب فرد برای برآورده کردن نیازهای خودش هر کاری اعم از دزدی،بزهکاری و خلاف‌های مختلف را انجام می‌دهد.

وی افزود: یکی از مواردی که ارتکاب آن حالت انسانی را در افراد از بین می‌برد، تجاوز به عنف است. افراد با آزار دادن بقیه می‌خواهند آرامش به دست بیاورند. بنابراین این را راهی برای تخلیه نارحتی و فشار خود محسوب می‌کنند.

چنین افرادی از ابتدا بیمار نیستند و در سیر جریان زندگی، شرایط اجتماعی و مشکلاتی که برایشان پیش آمده است به این جایگاه روانی رسیده‌اند.  مشکل روانی هر فردی حالت خاصی دارد و به شکل خاصی بروز پیدا می‌کند. فردی به این حالت است که با تجاوز و آزار دادن دیگران خود را به آرامش می‌رساند.

چنین فردی با هر بار انجام این کار چند روزی به آرامش می‌رسد و باز کار خود را تکرار می‌کند. این افراد خطای خود را گناه نمی‌دانند و معتقدند برای رسیدن به آرامش مرتکب این جرم می‌شوند.

وقتی فردی به آنها التماس می‌کند که او را آزار ندهند یاد التماس و درخواست خود از دیگران می‌افتند که جوابی هم از آن نمی‌گرفته اند و از این راه، ارضای خاطر می‌کند.

وی بیان کرد:بعضی از افراد دچار سادیسم می‌شوند. یعنی از آزار رساندن به دیگران از راه تجاوز یا راه‌های مختلف دیگر ارضا می‌شوند. نباید این افراد در جامعه رها شوند. خیلی از بیماران که با توجه به شرایط خانوادگی و فضای رشد و البته شرایط اجتماعی به این جایگاه روانی رسیده‌اند، در جامعه وجود دارند و برای بازداشتن آنها از چنین کارهایی باید آرامش را به جامعه بازگردانیم.

اقلیما توضیح داد:در غیر این صورت چنین افرادی به آزارهای خود ادامه می‌دهند تا زمانی که گرفتار شوند و به زندان بیفتند یا اعدام شوند. این افراد نباید بعد از دستگیری باز در جامعه رها شوند. گرفتن چیزی با زور از مردم نوعی بیماری است و تنها راه درمان آن این است که چنین افرادی در جایی نگهداری شوند.

وی در آخر تصریح کرد: زیربنای تمام مشکلات این چنینی در شرایط اجتماعی افراد است و اگر شرایط اجتماعی فرد بهتر شود امکان دست زدن به این عملی کم می‌شود.

منبع: برنا



ویدیو مرتبط :
ارضا نشدن زنان با دخول مشکل خاصی دارد؟

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

سوء استفاده جنسی از دو برادر به زنجیر کشیده شده/بریدن بدن قربانیان زنده تفریح مرد متجاوز+ عكس



اخبار ,اخبار حوادث ,سوء استفاده جنسی

 

اخبار حوادث - سوء استفاده جنسی از دو برادر به زنجیر کشیده شده/بریدن بدن قربانیان زنده تفریح مرد متجاوز+ عكس

به گزارش پلیس بزرگترین قاچاق انسان در می سی سی پی پس از ربودن دو برادر 8 و 5 ساله آنان را وحشیانه مورد تعارض جنسی قرار می‌داد توسط پلیس شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران به نقل از اسوشیتدپرس: به گزارش پلیس ایالتی جیمز اسمیت 41 ساله دراتهام با قاچاق انسان و تجاوز جنسی و سرقت مسلحانه پس از دستگیر شدن در محل اختفای خود توسط پلیس و برگزاری دادگاه وی محكوم به پرداخت 5/3 میلیون دلار جریمه نقدی و 20 سال زندان محكوم گردید.

جیمز اسمیت پس از ربودن دو برادر 8 و 5 ساله آنان را  پس از ضرب و شتم وحشیانه و بریدن اعضای بدن آنان توسط چاقو که نوعی تفریح برای این مرد پلیید به حساب می‌آمد، مورد سوء استفاده جنسی خود قرار داد.

وی در حالی كه از چندی پیش به جرم قاچاق انسان به مرز‌های ایتالیا تحت تعقیب  پلیس ایالتی بود شناسایی ودر یك عملیات ویژه با همكاری پلیس محلی می سی سی پی در یك معامله خرید و فروش مواد مخدر دستگیر شد.

پس از بازرسی محل اختفای وی دو برادر 5 و 8 ساله در حالی كه در یك تریلر با زنجیر بسته شده بودند توسط پلیس نجات یافتند.

برادر بزرگتر به دلیل زخم عمیق حاصل از برش چاقو بر روی گردنش بی‌هوش شده بود و به سرعت برای درمان به بیمارستان منتقل و بستری شد.

جیمز اسكات به همراه 8 تن دیگر از اعضای باند مخوف خود دستگیر شد.اعضای این باند پس از تكمیل پرونده آنان محاكمه خواهند شد.

پلیس جستجوی خود را برای یافتن والدین دوبرادر 8 و 5 ساله پس از اعترافهای جیمز اسكات از محل ربودن آنان در می سی سی پی آغاز كرده است.

اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران