اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

مبلی که تخت خواب 2 طبقه می شود!+عکس



اخبار گوناگون - مبلی که تخت خواب 2 طبقه می شود!+عکس

یک شرکت طراح اثاثیه منزل و مبلمان اخیرا ایده ای را به مرحله تولید رسانده که بسیار به استفاده بهینه از آپارتمان های کوچک کمک می کند.

 زندگی در شهرهای بزرگ معمولا به معنی زندگی در آپارتمان های کوچک است.

تا زمانی که افراد به تنهایی زندگی می کنند مشکل چندانی وجود ندارد اما در صورت حضور افراد بیشتر کار کمی مشکل می شود. بنابراین طراحان و شرکت ها نهایت تلاش خود را می کنند که از فضای داخل آپارتمان ها نهایت استفاده بشود.

ایده مبلمان تخت خواب شو سالهاست که کمک بزرگی به فضای داخلی خانه های کوچک کرده است . اما اخیرا یک شرکت فعال در این زمینه ایده ای را به نام Palazzo طراحی کرده است که به کمک آن یک مبل با یک حرکت ساده تبدیل به یک تخت خواب 2 نفره (2 طبقه ) می شود. حتی یک نردبان کوچک نیز برای آن در نظر گرفته شده است.

 

اخبار ,اخبار گوناگون , تخت خواب 2 طبقه

 

اخبار ,اخبار گوناگون , تخت خواب 2 طبقه

 

اخبار ,اخبار گوناگون , تخت خواب 2 طبقه

اخبار گوناگون - بازار خبر

 


ویدیو مرتبط :
تخت خواب مبلی یا مبل تخت خواب ؟! ツ

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

متخصصین پرش روی تخت خواب +عکس




یکی از سرگرمی هایی که بسیاری از بچه ها به آن علاقه دارند بالا و پایین پریدن روی تخت خواب است و هیچ وقت از آن سیر نمی شوند.
بازی کردن روی تشک های نرم شاید یک بازی کودکانه باشد اما بسیاری از بزرگسالان نیز به آن علاقه دارند و دوست دارند تا آن را انجام دهند.

شاید بسیار عجیب باشد اما هستند افرادی که در برخی از شرکت های مختلف تنها برای بالا و پریدن روی تشک ها پول دریافت می کنند. این افراد برای تست کردن تشک ها استخدام شده اند.

خواندنی , تشک , اخبار گوناگون

"روبن رینوزو" یکی از متخصصین تست کردن تشک های مختلف است که البته ارزش بسیاری زیادی نیز برای شغلش قائل است و می گوید این کار را هر کسی نمی تواند انجام دهد.

او همچنین افزود این کار باید بسیار دقیق انجام شود چرا که تنها راه رفتن الکی مشکلات تخت را نشان نمی دهد و باید به درستی و در محل های دقیقی از تشک پرید.

این افراد متخصص دارای حرکات مشخصی برای کارشان هستند و با کمترین مقدار قدم برداشتن می توانند تمام تشک را تست کنند و همچنین در کار خود صاحب سبک هستند.
منبع:yjc.ir