اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

مبارزه با تن‌ فروشی اجباری در آلمان


آلمان به دنبال تشدید قوانین مبارزه با تن فروشی اجباری است.

عصر ایران: آلمان به دنبال تشدید قوانین مبارزه با تن فروشی اجباری است.

دویچه‌وله گزارش داد؛ تاکنون در آلمان بهره‌گیری از خدمات جنسی تن‌فروشان صرف‌نظر از اینکه از روی اختیار یا اجبار تن به این کار داده باشند، عملی خلاف قانون به حساب نمی‌آمد. با تصویب قانونی جدید توسط دولت به زودی این وضعیت تغییر خواهد کرد.

از این پس مشتریان خدمات جنسی "چنانچه با آگاهی و عامدانه از مخمصه شخصی یا اقتصادی فرد تن‌‌فروش یا درماندگی و ناتوانی او در حل مسائل مربوط به اقامتش در کشوری بیگانه سوءاستفاده کنند" مرتکب جرم شده و مجازات خواهند شد.

طبق برآورد حزب سوسیال دموکرات آلمان، در این کشور حدود ۴۰۰ هزار زن "تحت شرایط غیرانسانی مورد بهره‌برداری جنسی قرار دارند."


ویدیو مرتبط :
‫10 تا از وظایف اجباری شهروندان در آلمان کدامند‬‎

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

معامله ای بدتر از تن فروشی* عکس



عاقبت تلخ فقر و گرسنگی؛

معامله ای بدتر از تن فروشی* عکس

«برخی از مردم درمورد کار من قضاوت بدی کرده اند اما آنها واقعیت را درک نمی‌کنند. من بهترین کار را برای فرزندانم انجام دادم. هر چند چندین بار از دولت تقاضای کمک کردم و آنها به من قول دادند ولی هیچ کاری انجام ندادند».

 جام نیوز:  روزنامه دیلی میل (Daily Mail) روز دوشنبه 25 اردیبهشت (May.14)، اعترضات مردم اروپا را به «جنگ برای بقاء» تشبیه کرد و نوشت: تشدید بحران اقتصادی و افزایش هزینه ها، برخی از مادران یونانی را به فروش فرزندان خود مجبور کرده است.

براساس این گزارش، تعدادی از مادران با توجه به ناتوانی در تامین هزینه ها به این نتیجه رسیده اند که بهترین راه فروش فرزندانشان می باشد. آنها معتقدند عملکرد دولت و فاجعه اقتصادی بوجود آمده موجب از هم پاشیده شدن خانواده هایشان شده است.

دیلی میل افزود: از جمله این موارد مادری به نام کاسیانی پاپادوپولو بوده که مجبور است هر ماه سفری 20 مایلی به پایتخت یونان برای دیدن فرزندان خود داشته باشد.

 

این زن بیوه 30 ساله، به علت ناتوانی در تامین هزینه پوشاک، خوراک و مدرسه ناچار شد سه فرزند خود که دو دختر 14 و 13 و یک پسر 12 ساله هستند را بفروشد. وی پس از ملاقات کوتاهی با فرزندان خود باید با آنها خداحافظی کند.

 

این مادر می‌گوید: برخی از مردم درمورد کار من قضاوت بدی کرده اند اما آنها واقعیت را درک نمی‌کنند. من بهترین کار را برای فرزندانم انجام دادم. هر چند چندین بار از دولت تقاضای کمک کردم و آنها به من قول دادند ولی هیچ کاری انجام ندادند، چرا که کشور یونان در بحران قرار دارد.

دیلی میل با اشاره به فراگیر بودن این بحران در قاره سبز افزود: شدیدترین بحران اقتصادی در سرتاسر اروپا مربوط به یونان بوده و بیشترین تظاهرات مردمی هم در این کشور برگزار شده است.

رواج فرزند فروشی در یونان درحالی است که طی ماه های اخیر هشدارهای زیادی نسبت به آثار سوء بحران اقتصادی بر جامعه اروپا داده شده است.

 

در همین راستا، هفته نامه یونانی پروتو (Proto) از افزایش آمار روسپیگری در یونان براثر بحران اقتصادی پرده برداشت و نوشت: متاسفانه در بسیاری از موارد زنان شوهر دار و دختران دانشگاهی برای تامین معاش و خرج زندگی به روسپیگری روی آورده‌اند.

پروتو به نقل از یک مقام ارشد پلیس یونان افزود: دیدن زنانی که برای تامین معاش فرزندان و خانه خود به طور مخفیانه به کار روسپیگری می‌پردازند وحشتناک است.

 

روزنامه فیگارو (Figaro) نیز طی گزارشی نوشت: بحران اقتصادی، دانش آموزان فقیر فرانسه را تا مرز فحشا و تن فروشی پیش برده است.

این درحالی است که آمریکا هم از این پدیده شرم آور درامان نبوده است. شبکه خبری abc در این باره گزارش داد: استمرار بحران اقتصادی آمریکا بر افزایش پدیده تن فروشی دامن زده است و برخی خانواده های نیازمند فرزندان خود را وادار به فعالیت در باندهای قاچاق انسان می کنند.

براساس این گزارش، هر ساله بیش از 300 هزار کودک در آمریکا در معرض سوء استفاده جنسی قرار می گیرند و این کشور به مرکز اصلی قاچاق کودکان تبدیل شده است./جام نیوز


اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب