اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

مایکل مان:فضای مذاکرات بسیار مثبت است



مایکل مان,نشست تیم مذاکره کننده ایران و گروه 1+5

مایکل مان:فضای مذاکرات بسیار مثبت است

مایکل مان تصریح کرد که شخص ظریف هم در مذاکرات حضور داشته و بسته پیشنهادی را به اشتون تحویل داده است و در حال حاضر فضای مذاکرات بسیار مثبت است.

سخنگوی مسؤول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در نشست خبری که پس از برگزاری نشت ایران و ۱+۵ برگزار شد.

به گزارش تسنیم، مایکل مان، سخنگوی کاترین اشتون، مسؤول سیاست خارجی اتحادیه اروپا، با حضور در میان خبرنگاران به سؤالات آنها پیرامون گفت‌و‌گوهای امروز پاسخ داد.

مایکل مان گفت:‌ "من امیدوارم دو روز بسیار ثمربخش و فرصتی برای بررسی پیشنهادهایی که بر روی میز گذاشته‌ایم و همچنین ایده‌هایی که از طرف ایران ارائه می‌شود، داشته باشیم."

این بیانیه همچنین می‌افزاید: "من امیدوارم که در گذر زمان فرصتی پدید آید تا به صورت جدی وارد جزئیات شده و احتمالات را بررسی کنیم."


"ما با خوشبینی محتاطانه اما با عزمی راسخ به ژنو آمده‌ایم."

نشست تیم مذاکره کننده ایران و گروه 1+5 روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه هفته جاری در ژنو، سوئیس، برگزار می‌شود.

مایکل مان تصریح کرد که شخص ظریف هم در مذاکرات حضور داشته و بسته پیشنهادی را به اشتون تحویل داده است و در حال حاضر فضای مذاکرات بسیار مثبت است.

مایکل مان تصریح کرد که ادامه برنامه هنوز مشخص نیست و احتمالا دور اول مذاکرات اکنون پایان یافته است. سخنگوی اشتون تصریح کرد که چارچوب مذاکرات مانند مذاکرات گذشته است و آخر دور اول مذاکرات در مورد شکل نشست بعد از ظهر تصمیم گیری خواهد شد و ممکن است که عصر هم جلسه داشته باشیم و این منوط به پیشرفت جلسه امروز صبح است.

سخنگوی اشتون تصریح کرد که در مورد جزئیات بسته پیشنهادی ایران اطلاع دقیقی ندارد./تسنیم

 


ویدیو مرتبط :
1392/11/29:آخرین اخبار..فضای مذاکرات کمی مثبت تر شده...!؟

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مایکل مان: فضای مذاکرات با ایران مثبت است


سخنگوی مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا از انجام مذاکرات هسته ای گروه 1+5 با ایران در فضای مثبت خبر داد.

خبرگزاری مهر: مایکل مان سخنگوی کاترین اشتون اعلام کرد مذاکرات هسته ای گروه 1+5 با ایران در فضای مثبتی انجام می شود.

وی افزود: طرفین مصمم هستند به توافق نهایی درباره موضوع هسته ای ایران تا 20 جولای دست یابند.

شبکه المیادین همچنین به نقل از یک مسئول آمریکایی اعلام کرد ایران اعلام کرده است به دستیابی به توافق تا بیستم ماه جاری پایبند است.

این مسئول آمریکایی که نامش فاش نشده است، گفته است جدول های زمان بندی که ما برای مذاکرات با ایران طرح کرده ایم، همچنان قابل اجراست.