اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

مایکروسافت 7800 نفر را اخراج می‌کند


شرکت آمریکایی مایکروسافت روز چهارشنبه اعلام کرد هفت هزار و هشتصد تن از کارکنان خود را بویژه در بخش تولید نرم افزارهای تلفن همراه اخراج خواهد کرد.

باشگاه خبرنگاران: شرکت آمریکایی مایکروسافت روز چهارشنبه اعلام کرد هفت هزار و هشتصد تن از کارکنان خود را بویژه در بخش تولید نرم افزارهای تلفن همراه اخراج خواهد کرد.

مایکروسافت در کل کشورهای جهان در مجموع یکصد و هجده هزار نفر کارمند دارد که قرار است شش و نیم درصد از آنها، اخراج شوند و این شرکت هنوز در این مورد که کارمندان اخراجی از کدام منطقه در جهان هستند، اظهارنظری نکرده است.

این شرکت تولید نرم افزار اعلام کرد کارکنانی که اخراج می شوند اکثرا در بخش‌هایی فعالیت داشته اند که به فرآیند خرید مجدد شرکت فنلاندی نوکیا توسط مایکروسافت مرتبط بوده اند.

شرکت مایکروسافت سال گذشته هم هجده هزار تن از فرصت های شغلی خود را حذف کرد و تصمیم گرفت دیگر از مارک نوکیا در گوشی های همراه خود استفاده نکند.


ویدیو مرتبط :
عضو جدید گروه و اخراج دو نفر

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اخراج 625 نفر از پرسنل شهاب خودرو



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

اخراج 625 نفر از پرسنل شهاب خودرو

ایسنا: مدیرعامل و رییس هیات‌مدیره شرکت شهاب خودرو از استعفای خود در اعتراض به اخراج ۶۲۵ نفر از پرسنل این شرکت خبر داد.

محمد حیدری اظهار کرد: چندی پیش سازمان اقتصادی آستان قدس رضوی ۶۲۵ نفر از پرسنل این شرکت را اخراج کرد.

وی خاطرنشان کرد: به دنبال اخراج‌های صورت گرفته با تلاش اینجانب ۷۵ نفر به شغل خود بازگشتند ولی با این حال موفق به بازگرداندن باقی پرسنل نشدم.

وی ادامه داد: ظاهرا سازمان اقتصادی آستان قدس رضوی علاقه‌ای به ادامه فعالیت شهاب خودرو ندارد، به‌گونه‌ای که بودجه‌ای نیز در اختیار این شرکت قرار نگرفته است.

مدیرعامل و رییس هیات‌مدیره شرکت شهاب خودرو خاطرنشان کرد:‌ بنابراین با توجه به وضعیت موجود و در اعتراض به اخراج پرسنل از امروز از سمت‌های خود به عنوان مدیرعامل و رییس هیات‌مدیره شهاب خودرو استعفا کردم./ایسنا