اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

مایلی کهن با پرسپولیس خداحافظی کرد


مایلی کهن اظهار داشت: پرسپولیس را بیشتر از خودم دوست دارم؛ لذا با کناره گیری از این مجموعه به مزاحمت های خود پایان می دهم.

مدیر فنی باشگاه پرسپولیس از این سمت خداحافظی کرد.

محمد مایلی کهن مدیر فنی باشگاه پرسپولیس گفت: از هواداران عزیز باشگاه پرسپولیس تشکر می کنم. همچنین از آقای حبیب کاشانی که در این مدت بنده را تحمل کردند، اما احساس می کنم که حضورم در این مجموعه مزاحمت ایجاد می کند؛ لذا دیگر در باشگاه پرسپولیس فعالیتی نخواهم داشت.

وی در ادامه گفت: جدایی ام از پرسپولیس دلایل مختلفی دارد که با اصولم مرتبط می‌شود. بنده اگر احساس کنم که در جایی مفید نیستم، پستی را اشغال نمی کنم و لذا کنار می روم تا نفر دیگری این مسوولیت را عهده دار شود.

مایلی کهن اظهار داشت: پرسپولیس را بیشتر از خودم دوست دارم؛ لذا با کناره گیری از این مجموعه به مزاحمت های خود پایان می دهم.

منبع: برنا



ویدیو مرتبط :
تهدید مایلی کهن به ترک پرسپولیس

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

شکایت پرسپولیس از مایلی کهن


باشگاه پرسپولیس به دلیل صحبت های محمد مایلی کهن درمورد مدیریت باشگاه، از او شکایت می کند.