اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

مایلی‌کهن: در مورد شیث بزرگنمایی شد


سرمربی تیم فوتبال صبا گفت: کشورهایی که فوتبالی ندارند و حتی در موزامبیک هم مسابقات بدون ملی‌پوشان انجام نمی‌شود.

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال صبا گفت: کشورهایی که فوتبالی ندارند و حتی در موزامبیک هم مسابقات بدون ملی‌پوشان انجام نمی‌شود.

محمد مایلی‌کهن در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار تیم‌های نفت تهران و صبا عنوان کرد: دو تیم بازی اول خود را پیروز شده‌اند و طبیعتا در دیدار دوم شناخت بهتری از یکدیگر داریم. ما نفت را آنالیز کرده‌ایم. بازیکنان جوانی دارد.

وی ادامه داد: هر دو تیم برای کسب سه امتیاز به میدان خواهند رفت. امیدوارم بازی خوبی شود. ما شرایط خوبی داریم و تمرینات خوبی هم انجام داده‌ایم. در بازی اول نقاط ضعفی داشته‌ایم که به دنبال این هستیم تا در این دیدار آنها را تکرار نکنیم.

سرمربی صبا خاطرنشان کرد: طبیعتا از پیروزی در بازی اول راضی هستم. البته می‌توانستیم تعداد گل‌های بیشتری به ثمر برسانیم اما کسب سه امتیاز در بازی اول باارزش بود و خدا را شکر که این اتفاق رخ داد.

مایلی‌کهن در مورد اینکه چه زمانی طول می‌کشد تا تیم صبا به آمادگی صد در صد برسد تصریح کرد: نمی‌شود به طور مطلق این موضوع را عنوان کرد. به طور کلی هرچه رو به جلو می‌رویم شرایط تیم‌ها در یک سری مسائل بهتر می‌شود و یک سری دیگر هم شرایط به ضرر تیم‌ها خواهد بود. تیم‌ها آماده‌تر می‌شوند اما احتمال مصدومیت و محرومیت وجود دارد که به تیم‌ها لطمه می‌زند.

وی در مورد اینکه آیا از بازیکنان جوان خود راضی است تاکید کرد: من از تمامی بازیکنان راضی هستم. آنها به خوبی تمرین می‌کنند و وظیفه خود را به خوبی در زمین انجام می‌دهند. جا دارد از آنها تشکر کنم که در بازی اول فوق‌العاده بودند و مزد زحمات و تمرینات خود را گرفتند. در نیمکت هم بازیکنان خوبی داریم که می‌توانند به ما کمک کنند.

سرمربی صبا در خصوص حضور شیث رضایی در تمرینات این تیم عنوان کرد: شیث یکی از فرزندان ماست. نباید او طرد شود. متاسفانه برخی‌ رفتارها برای برخی از آدم‌ها بزرگنمایی می‌شود. اینطور نیست که ما اشتباه نکنیم. ما هم باید مراقب رفتار خود باشیم. کاری که هر فرد عادی‌ای می‌تواند انجام دهد ما نمی‌توانیم انجام دهیم. البته معتقدم درباره شیث یک مقدار بزرگنمایی شده. آن زمان که در پرسپولیس محروم هم بود من با او در تماس بودم. به عنوان برادر این کار را انجام می‌دهم هم‌اکنون هم در تمرینات ما حاضر می‌شود، من کار خاصی انجام نداده‌ام.

مایلی‌کهن در مورد اینکه آیا احتمال جذب شیث رضایی پس از محرومیتش وجود دارد گفت: ما در پست دفاع وسط چهار بازیکن خوب داریم که فکر نمی‌کنم نیازی به بازیکن جدید داشته باشیم.

مایلی‌کهن در پاسخ به سوال خبرنگار فارس مبنی بر اینکه کی‌روش اعلام کرده است جام حذفی پس از لیگ برتر انجام شود و ملی‌پوشان در اختیار تیم ملی قرار بگیرند تصریح کرد: من نمی‌توانم در مورد این مسائل صحبت کنم زیرا برخی افراد می‌گویند جلسه مربوط به بازی صبا و نفت است اما فکر می‌کنم باید کاری انجام بدهیم که همه دنیا این کار را می‌کنند. فکر نمی‌کنم کشورهایی که تازه هم فوتبال‌شان پیشرفت کرده چنین کاری را کرده باشند و غیرممکن است که ملی‌پوشان را از باشگاه‌ها بگیرند. در موزامبیک هم این کار صورت نمی‌گیرد.


ویدیو مرتبط :
محاکمه مایلی کهن

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

شکایت پرسپولیس از مایلی کهن


باشگاه پرسپولیس به دلیل صحبت های محمد مایلی کهن درمورد مدیریت باشگاه، از او شکایت می کند.