اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

مایلی‌کهن با لباس رُفتگری در استادیوم


سرمربی سابق صبای قم امروز با لباس رفتگران شهرداری در ورزشگاه تختی انزلی بازی استقلال و ملوان را نظاره می‌کند.

خبرگزاری فارس: سرمربی سابق صبای قم امروز با لباس رفتگران شهرداری در ورزشگاه تختی انزلی بازی استقلال و ملوان را نظاره می‌کند.

نادر فریادشیران دستیار سابق محمد مایلی‌کهن در صبا اظهار داشت: محمد مایلی‌کهن در حمایت از قشر زحمتکش و پرتلاش و شریف رفتگران شهرداری امروز با لباس رفتگری وارد ورزشگاه تختی انزلی می‌شود و این مسابقه را با لباس رفتگران نظاره می‌کند.

وی ادامه داد: من به دلیل آنکه زانوی پایم را عمل کرده‌ام در تهران هستم وگرنه من هم در این حرکت حمایتی همراه مایلی‌کهن به انزلی می‌رفتم.

 علی دایی هفته گذشته در برنامه نود گفته بود که آنها که استعداد دارند مثل لیونل مسی می‌شود و افراد دیگر که مستعد نیستند کارگر شهرداری می‌شوند. محمد مایلی‌کهن هم در واکنش به این اظهارات امروز چنین حرکتی انجام می‌دهد.


ویدیو مرتبط :
صحبتهای محمد مایلی کهن در مورد علی دایی و لباس رفته گری

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مایلی‌کهن با لباس رفتگری+ عکس



اخبار ورزشی - حاشیه دیدار ملوان و استقلال
مالک ملوان در رختکن استقلال و حضور مایلی‌کهن با لباس رفتگری+ عکس

مالک باشگاه ملوان به رختکن استقلال رفت و با امیر قلعه‌نویی خوش و بش کرد.

به گزارش فارس، سیروس محجوب مالک باشگاه ملوان قبل از شروع مسابقه به رختکن استقلال رفت و با امیر قلعه‌نویی خوش و بش کرد و به نوعی بابت حرف‌هایی که در مورد شام مشترک اسکوچیچ و قلعه‌نویی زده بود از سرمربی استقلال دلجویی کرد.

* محمد مایلی‌کهن هم با لباس رفتگرها وارد ورزشگاه شد تا در واکنش به اظهارات علی دایی به نوعی از کارگران زحمتکش شهرداری حمایت کند.

 

اخبار ,اخبار ورزشی,محمد مایلی‌کهن

 

 اخبار ورزشی - فارس