اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

ماهینی در تمرین خواننده شد!


در یکی از بازیکنان پرسپولیس در پایان یکی از جلسات تمرینی تیمش در مقابل دوربین تلویزیونی قطعه ای موسیقی اجرا کرد. به گزارش نامه، گروهی مستندساز با حضور در محل تمرین پرسپولیس با بازیکنان پرسپولیس درباره مسائل اجتماعی صحبت کردند.

تماشا: در یکی از بازیکنان پرسپولیس در پایان یکی از جلسات تمرینی تیمش در مقابل دوربین تلویزیونی قطعه ای موسیقی اجرا کرد. به گزارش نامه، گروهی مستندساز با حضور در محل تمرین پرسپولیس با بازیکنان پرسپولیس درباره مسائل اجتماعی صحبت کردند.

ماهینی در تمرین خواننده شد!

 آنها در مصاحبه با حسین ماهینی از او درباره خواننده مورد علاقه اش سوال کردند که ماهینی از رضا صادقی به عنوان خواننده محبوبش نام برد. اتفاق جالب وقتی افتاد که گزارشگر برنامه از ماهینی خواست قطعه ای از ترانه های رضا صادقی را اجرا کند. ماهینی هم درخواست گزارشگر برنامه را پذیرفت و خواند هر چند طبق گفته اغلب شاهدان صدایش به اندازه بازی فوتبالش خوب نبود!


ویدیو مرتبط :
بخش یکم تمرین برای کنسرت خواننده رفعت جلالی،تارنیمافرید

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

جشن تولد ماهینی در تمرین پرسپولیس


ماهینی دیروز بعد از حضور در نظام وظیفه به محل تمرین پرسپولیس رفت و در پایان تمرین برای او جشن تولد گرفته شد.

آی اسپورت: حسین ماهینی  مدافع راست ملی پوش پرسپولیس  دیروز در جلسه کمیسیون پزشکی با یک هفته تاخیر حاضر شد تا  مدارک خود را برای تائید کارت معافیتش ارائه کند.گفته می شود نظام وظیفه دوشنبه آینده به او جواب خواهد داد که مدارکش تائید شده یا کارت معافیتش باطل می شود.

ماهینی دیروز بعد از حضور در نظام وظیفه به  محل تمرین پرسپولیس رفت و در پایان تمرین برای او جشن تولد گرفته شد.

عکس: جشن تولد ماهینی در تمرین پرسپولیس

عکس: جشن تولد ماهینی در تمرین پرسپولیس

بنگر و نورمحمدی از جمله بازیکنانی بودند که روی صورت ماهینی کیک مالیدند.

عکس: جشن تولد ماهینی در تمرین پرسپولیس

روی کیک ماهینی عدد 13 که شماره پیراهن مورد علاقه اوست دیده می شود ضمن اینکه رنگ کیک تولد او مثل پیراهن تیم محبوبش سرخ سرخ است.

عکس: جشن تولد ماهینی در تمرین پرسپولیس
 
پدر ماهینی که خودش فوتبالیست بوده و او هم پرسپولیسی است دیروز در درفشی فر کنار پسرش حضور داشته است.

عکس: جشن تولد ماهینی در تمرین پرسپولیس