اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

مان: نمی‌توانم جزییات مذاکرات را بگویم


سخنگوی کاترین اشتون مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا با بیان اینکه در دومین روز مذاکرات ایران و1+5 کارهای زیادی انجام دادیم، گفت: نمی توانم جزئیات مذاکرات را به شما بدهم ولی می توانم بگویم در این روز بسیار سخت کار کردیم و فکر می کنم مذاکرات روز پنجشنبه بسیار مفید بود.

خبرگزاری ایرنا: سخنگوی کاترین اشتون مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا با بیان اینکه در دومین روز مذاکرات ایران و1+5 کارهای زیادی انجام دادیم، گفت: نمی توانم جزئیات مذاکرات را به شما بدهم ولی می توانم بگویم در این روز بسیار سخت کار کردیم و فکر می کنم مذاکرات روز پنجشنبه بسیار مفید بود.

«مایکل مان» در حاشیه دومین روز مذاکرات هسته ای ایران و کشورهای 1+5 شامل آمریکا، انگلیس، فرانسه، چین، روسیه و آلمان در هتل «کوبورگ» محل استقرار هیات های مذاکره کننده، در پاسخ به پرسش ایرنا درباره ارزیابی او از روند مذاکرات در دو روز گذشته، افزود: مذاکرات در یک فضای حرفه ای برگزار شد.

وی گفت: در دو روز گذشته نشست های متعددی برگزار شد؛ از جمله روز پنجشنبه نشست گروه 3+3 که یک نشست هماهنگی بود و نشست 3.5 ساعته ظریف و اشتون که در آن کارهای زیادی انجام شد. می توانم بگویم در این نشست کارهای سختی انجام شد.

وی در پاسخ به این پرسش که چرا نشست شامگاه چهارشنبه ظریف و اشتون به صبح پنجشنبه موکول شد، گفت: ما از قبل نگفته بودیم که قرار است نشستی در این ساعت برگزار شود.

مایکل مان در پاسخ به این پرسش که آیا به اهداف توافق ایران و 1+5 نزدیک تر شده ایم، افزود: همان طور که در نخستین روز مذاکرات گفتم، عزم راسخ داریم که کار مفیدی انجام دهیم تا به توافق سازنده دست یابیم، هیچکس انتظار ندارد که در این هفته، توافقی حاصل شود ولی سعی کردیم که روی این موضوع تمرکز داشته باشیم که چه عناصری می توانند یک توافق احتمالی را شکل دهند.

سخنگوی مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا با بیان اینکه روند کاری خوب پیش می رود، ادامه داد: هنوز یک روز کاری دیگر را داریم. همچنین به زودی بار دیگر برای ادامه کار گردهم می آییم.

سخنگوی اشتون درباره تاریخ دور بعدی مذاکرات نیز گفت: زمان دور بعدی مذاکرات جمعه مشخص می شود. تا آنجا که می دانم مذاکرات روز جمعه تمام می شود ولی هیچکس نمی داند در روند مذاکرات چه اتفاقی می افتد.


ویدیو مرتبط :
نمی توانم "نه" بگویم....

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

رازدارم و نمی‌توانم بگویم این فوتبال چقدر کثیف است!



رازدارم و نمی‌توانم بگویم این فوتبال چقدر کثیف است!

 

مجید جلالی پس از شکست 3 بر 2 مقابل سپاهان با حضور در کنفرانس مطبوعاتی در شرایطی که بغض کرده بود گفت: «نسبت به بازی معترض هستم و اصلاً قادر به صحبت نیستم. یک حرف دارم و می‌خواهم بگویم که ما را هم نگاه کنید. ما هم تیم فولاد خوزستان هستیم و لطفاً کمی هم ما را ببینید.»

 

جلالی پس از بیان این مطالب در شرایطی که خبرنگاران درخواست پاسخگویی از وی را داشتند با ناراحتی و چشمان اشک‌بار از اتاق کنفرانس خارج شد.

وی پس از ترک سالن کنفرانس راهی رختکن تیم فولاد شد و پس از لحظاتی درحالی که ورزشگاه را ترک می‌کرد در مصاحبه با تعدادی از خبرنگاران درباره این دیدار عنوان کرد: «دلم خون است از بی‌عدالتی و ظلمی که به‌نام فوتبال به ما وارد می‌شود. من در گوشه‌ای از مملکت زندگی‌ام را گذاشتم و هر بار ما را با مسئله‌ای روبرو می‌کنند. یک‌بار به زمین آب می‌بندند و در جایی دیگر حق ما را می‌خورند.»

سرمربی فولاد خوزستان ادامه داد: «قطعاً سناریویی در قضاوت داوران وجود دارد. اگر عشق و زندگی من فوتبال نبود از این ورزش می‌رفتم ولی چه‌کنم که دلم مخزن الاسرار است و نمی‌توانم بگویم چقدر این فوتبال کثیف است.».../خبرآنلاین