اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

مان: مذاکرات تا رسیدن به توافق ادامه دارد


سخنگوی مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا مذاکرات کنونی در وین را سازنده و در فضای کاری مثبت خواند و گفت: موعد مشخصی برای پایان دور کنونی مذاکرات نیست و مذاکرات تا دست‌یابی به توافقنامه جامع ادامه خواهد یافت.

خبرگزاری فارس: مایکل مان سخنگوی کاترین اشتون مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا درباره مذاکرات کنونی در وین بین ایران و 1+5، عنوان کرد: ما مذاکرات دوجانبه و چند جانبه با ایران را به منظور بحث درباره مسائل مشخص و ارزیابی همه مواضع و کاستن از اختلافات انجام می‌دهیم.

وی افزود: این شیوه متکی به مذاکرات دوجانبه است و بهترین وسیله برای پیشبرد مذاکرات به شمار می‌رود.

سخنگوی کاترین اشتون در گفت‌وگو با العالم مذاکرات دوجانبه بین سید عباس عراقچی معاون وزیر خارجه ایران و هلگا اشمیت معاون اشتون را - با وجود برخی دشواری‌ها- سازنده و مثبت توصیف کرد و این مذاکرات را سازنده در فضای کاری مثبت خواند.

مایکل مان همچنین از برگزاری نشست‌های فنی در سطح کارشناسان دو طرف سخن گفت.

سخنگوی اشتون همچنین در گفت‌وگو با خبرنگاران تصریح کرد: موعد مشخصی برای پایان دور کنونی مذاکرات نیست. مذاکرات تا دستیابی به توافقنامه‌ای - صرف نظر از زمانی که خواهد برد- ادامه خواهد یافت.


ویدیو مرتبط :
ادامه مذاکرات لوزان و انتظار برای یک توافق تاریخی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ادامه مذاکرات تا رسیدن به توافق بزرگ با ایران


پنج کشور دارنده سلاح هسته ای در پایان کنفرانس لندن؛ از فرایند دپیلماتیک کنونی میان جمهوری اسلامی ایران و گروه پنج بعلاوه یک حمایت کردند.

واحد مرکزی خبر:  پنج کشور دارنده سلاح هسته ای در پایان کنفرانس لندن؛ از فرایند دپیلماتیک کنونی میان جمهوری اسلامی ایران و گروه پنج بعلاوه یک حمایت کردند.

کشورهای انگلیس ، فرانسه ، چین ، روسیه و آمریکا ( پی ۵) که عضو پیمان منع گسترش سلاح های هسته ای (ان پی تی ) هستند؛ در پایان کنفرانس دو روزه خود در لندن ضمن استقبال از فرایند دپیلماتیک کنونی میان جمهوری اسلامی ایران و گروه پنج بعلاوه یک ، ادامه تعهد آن ها برای مذاکرات بر سر یک توافق جامع را خاطر نشان کردند.

در بیانیه پی ۵ آمده است: با توجه به تعامل میان آژانس بین المللی انرژی اتمی و ایران ، آن ها بر نیاز فوری برای همکاری کامل به منظور حل همه مسائل باقی مانده تاکید کردند . گروه پی پنج همچنین بر حل مسالمت آمیز مسئله هسته ای در شبه جزیره کره تاکید دارد .