اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

مانور تبلیغاتی با سرهای بریده! +عکس (18+)


در پی صدور فتوای جدید از سوی مفتی‌ سعودی تکفیری‌های داعش خودروهای خود را با سرهای بریده تزیین کردند.

خبرگزاری فارس: در پی صدور فتوای جدید از سوی مفتی‌ سعودی تکفیری‌های داعش خودروهای خود را با سرهای بریده تزیین کردند.

به نظر می‌رسد، برای جنایات وحشیانه داعش که پا را از حیوانیت هم فراتر نهاده، پایانی نیست.



پس از جنایات داعش در استفاده از کودکان در جنگ سوریه، واداشتن کودکان به جدا کردن سرهای شهروندان سوری از تن‌شان، استفاده از کودکان برای شلیک خمپاره و بازی فوتبال با سرهای بریده شیعیان در سوریه هم اکنون نوبت به سفرهایی تبلیغاتی این گروه جنایتکار با سرهای بریده رسیده است.

در این ارتباط «ابو الایمان المبروک»، مفتی وهابی فتوایی صادر و در آن تزیین خودروهای وهابی‌های تکفیری با سرهای بریده شیعیان و علوی‌ها را مباح کرده و گشت زدن با آنها در کوچه‌ها و خیابان‌ها را دعوتی صریح و آشکار برای نشر اسلام دانسته است.


ویدیو مرتبط :
نمایشگاه سرهای بریده +18

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فوتبال با سر بریده در سوریه! +عکس (18+)


گروه‌های تروریستی فعال در سوریه تصویری را در صفحه توئیتر خود منتشر کردند که نشان می‌دهد اعضای گروه "داعش" (دولت اسلامی عراق و شام) در حال فوتبال‌بازی کردن با سرهای بریده شده چند نفر از شیعیان سوری هستند.

خبرگزاری ایسنا: گروه‌های تروریستی فعال در سوریه تصویری را در صفحه توئیتر خود منتشر کردند که نشان می‌دهد اعضای گروه "داعش" (دولت اسلامی عراق و شام) در حال فوتبال‌بازی کردن با سرهای بریده شده چند نفر از شیعیان سوری هستند.



جمهوری اسلامی در ستون جهت اطلاع خود در ادامه نوشت: گروه‌های تروریستی فعال در سوریه و در صدر آن‌ها "داعش" و "جبهه النصره" در چند ماه اخیر به حدی رفتارهای غیرانسانی با اقلیت‌های مذهبی و قومی داشته‌اند که حتی آمریکا و غرب هم آن‌ها را در لیست گروه‌های تروریستی خود قرار داده‌اند.

البته همین گروه‌ها در طول حدود 3 سال گذشته، با کمک‌های سخاوتمندانه غرب و کشورهائی چون عربستان و قطر تا این حد قدرت گرفته‌اند.