اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

مانوئل خوزه وارد تهران شد


مانوئل خوزه که روز سه شنبه از سوی باشگاه پرسپولیس به عنوان سرمربی فصل آینده تیم فوتبال این باشگاه برای لیگ دوازدهم معرفی شد، بامداد امروز چهارشنبه از طریق فرودگاه بین المللی امام خمینی(ره) وارد تهران شد.

خبرگزاری مهر: مانوئل خوزه که روز سه شنبه از سوی باشگاه پرسپولیس به عنوان سرمربی فصل آینده تیم فوتبال این باشگاه برای لیگ دوازدهم معرفی شد، بامداد امروز چهارشنبه از طریق فرودگاه بین المللی امام خمینی(ره) وارد تهران شد.

 مانوئل خوزه در شرایطی بامداد امروز چهارشنبه وارد تهران شد که برخی مسئولان باشگاه پرسپولیس، هواداران این تیم و تعداد زیادی از خبرنگاران و عکاسان رسانه های مختلف ورزشی به فرودگاه بین المللی امام خمینی(ره) رفته بودند تا لحظه ورود یک سرمربی پرتغالی دیگر را به تصویر بکشند.

مانوئل خوزه که با قراردادی یکساله با مسئولان باشگاه پرسپولیس توافق کرده است، دو دستیار دیگر را با خود به تهران آورد و قرار است امروز در نشستی با محمد رویانیان مراحل نهایی عقد قرارداد وی صورت گیرد. این اتفاق در حالی رخ می دهد که در مورد مبلغ قرارداد وی ابهاماتی وجود دارد.

رقم قرارداد مانوئل خوزه و دو دستیارش در ابتدا یک میلیارد و دویست میلیون تومان اعلام شد اما ساعاتی بعد باشگاه پرسپولیس این رقم را به دلار تبدیل کرد. با این حال برخی منابع از بالاتر بودن رقم قرارداد این سرمربی پرتغالی خبر داده اند که نزدیک به دو و نیم میلیارد تومان است.       


ویدیو مرتبط :
خشم مانوئل خوزه را ببینید

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تیم‌های ملی بحرین و قطر وارد تهران شدند



 

تیم‌های ملی بحرین و قطر وارد تهران شدند

 

/مسابقات هندبال جوانان آسیا - تهران/

تیم‌های ملی بحرین و قطر وارد تهران شدند

تیم‌های ملی هندبال بحرین و قطر برای شركت در مسابقات آسیایی شب گذشته وارد تهران شدند.

مسابقات هندبال جوانان آسیا از اول مردادماه در تهران آغاز خواهد شد و به همین منظور شب گذشته تیم‌های ملی بحرین و قطر وارد تهران شدند؛ سایر تیم‌های شركت كننده هم تا فردا وارد تهران خواهند شد.
تیم بحرین تا كنون 2 نوبت تمرین هم در سالن تالار هندبال تهران برگزار كرده است.
ملی‌پوشان ایران هم امروز ساعت 16 یك جلسه تمرینی سبك برگزار می‌كنند و به انجام و مرور كارهای تاكتیكی خواهند پرداخت.
روز جمعه ساعت 15 مراسم افتتاحیه مسابقات برگزار می‌شود و دیدار نخست را هم تیم‌های ملی ایران و امارات از ساعت 16 روز جمعه برگزار می‌كنند.
3 تیم برتر این دوره از پیكارها به رقابت‌های جهانی یونان راه پیدا خواهند كرد؛ مسابقات جهانی مردادماه 1390 برگزار می‌شود.
گروه‌بندی مسابقات آسیایی به این شرح است:
گروه A : ایران، بحرین و امارات
گروه B: قطر، كره‎‌جنوبی، ژاپن و هنگ‎كنگ
دوازدهمین دوره مسابقات هندبال جوانان آسیا از اول تا 15 مردادماه سال جاری در تهران برگزار خواهد شد.