اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

مانتو کوتاه و شلوار تنگ نمونه بدپوششی شد


به گفته سردار رادان، لباس چسبان، مانتوی بالای زانو و شلوار تنگ مصداق بدپوششی است.

خبرگزاری ایسنا:جانشین فرمانده نیروی انتظامی گفت: طرح برخورد با خرده‌فروشان موادمخدر در چند روز آینده در 10 استان كشور آغاز و سپس به سراسر كشور تعمیم می‌یابد.

 اظهار كرد: طرح برخورد با خرده‌فروشان مواد مخدر در تهران دستگیری‌های خوبی داشته است.


وی در ادامه درباره چگونگی برخورد پلیس با افراد بدپوشش به كار گرفته شده در كمپین‌های انتخاباتی ریاست جمهوری عنوان كرد: نگاه پلیس این نیست كه افراد بدپوشش در اختیار چه كسی هستند بلكه پلیس با موضوع بدپوششی برخورد می‌كند.

به گفته سردار رادان، لباس چسبان، مانتوی بالای زانو و شلوار تنگ مصداق بدپوششی است.

رادان در ادامه با برشمردن مصادیق بدحجابی گفت: لباس تنگ و چسبان، روسری كه از دو سوی آن موی سر مشخص باشد، مانتوی بالای زانو و شلوار تنگ از مصادیق بدپوششی است.

وی در پایان درباره پرونده سرقت مجسمه‌های تهران نیزگفت:‌ این پرونده هنوز به نتیجه خاصی نرسیده است.


ویدیو مرتبط :
‫مانتو شلوار اداری‬‎

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مصادیق بدپوششی اعلام شد/لباس تنگ و چسبان، روسری که از دو سوی آن موی سر مشخص باشد، مانتوی بالای زانو و شلوار تنگ از مصادیق بدپوششی



اخبار,اخبار جدید

 

مصادیق بدپوششی اعلام شد

پلیس - یک روز پس از اعلام اولویت‌های پلیس در بحث امنیت اخلاقی در فصل تابستان، جانشین فرمانده نیروی انتظامی مصادیق بدپوششی را اعلام کرد.

به گزارش خبرآنلاین، دیروز سردار احمدرضا رادان، گفت: "برخورد با دیش‌های ماهواره، بد پوششی، ‌اراذل و اوباش، ‌مزاحمین نوامیس، آلودگی صوتی و سالم‌سازی سواحل دریا را اولویت‌های پلیس در بحث امنیت اخلاقی در فصل تابستان است."

او امروز درباره چگونگی برخورد پلیس با افراد بدپوشش به ایسنا گفت: نگاه پلیس این نیست که افراد بدپوشش در اختیار چه کسی هستند بلکه پلیس با موضوع بدپوششی برخورد می‌کند.

 

به گفته او لباس تنگ و چسبان، روسری که از دو سوی آن موی سر مشخص باشد، مانتوی بالای زانو و شلوار تنگ از مصادیق بدپوششی است.

 

دیروز رادان درباره مصادیق بدپوششی چنین گفته بود: "معیارهای بدپوششی بر اساس قانون و راهکارهای اجرای حجاب و عفاف پیش از این اعلام شده است و پلیس در حیطه وظایفش رفتار می‌کند."

پیش از این نیروی انتظامی تهران بزرگ اعلام کرده بود با توجه به برنامه جدید نیروی انتظامی، برخورد با بد پوششی در دو مبحث تولید کنندگان، واردکنندگان و مصرف کنندگان انجام می شود.

همچنین اعلام شده است که بعد دیگر اجرای این طرح شامل استقرار گشت های ثابت خودرویی امنیت اخلاقی در میادین، مجتمع های تجاری و خیابانها و گشت های موتور سوار انتظامی و راهنمایی در بزرگراههای شهر تهران است. این گشت ها با افرادی که وضعیت پوشش نامناسب دارند و از مصادیق بدپوششی هستند برخورد می کند./خبرآنلاین