اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

ماموریت جدید بازیگر جیمز باند +عکس


بازیگران بریتانیایی سینما پائیز سال آینده نمایشنامه «اتللو» در نیویورک به صحنه خواهند برد.

خبرآنلاین: بازیگران بریتانیایی سینما پائیز سال آینده نمایشنامه «اتللو» در نیویورک به صحنه خواهند برد.

در حالی که بازیگر «سلما» نقش اصلی این نمایش را بازی خواهد کرد، بازیگر «جیمز باند» در نقش لاگو بر صحنه حاضر خواهد شد.هنوز زمان قطعی اجرای این نمایش مشخص نشده است. کارگردان این اثر نمایشی سم گلد خواهد بود. این کارگردان امسال با نمایش «خانه شادی» برنده جایزه تونی شد.

دنیل کریگ ماه آینده با جدیدترین فیلم از سری فیلم‌های جیمزباند به نام «اسپکتر» بر پرده سینماهای جهان ظاهر خواهد شد. این بازیگر آخرین بار در سال 2013 با نمایش «خیانت» در برادوی به صحنه رفته است. او در سال 2009 نیز در نمایش «باران مداوم» در نقش مقابل هیو جکمن در برادوی بازی کرده بود.

ماموریت جدید بازیگر جیمز باند +عکس

باران مداوم

در طرف دیگر اویلو کارنامه پرباری از حضور در تئاتر دارد. او فعالیت خود را در این عرصه از سال 1999 آغاز کرد و بعدها تبدیل به نخستین سیاه‌پوستی شد که در نمایشنامه هنری ششم نوشته ویلیام شکسپیر نقش پادشاه انگستان را بازی کرده است.


ویدیو مرتبط :
دانلود انیمیشن باکس قسمت | ماموریت جیمز باند

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ماموریت جیمز باند در سازمان ملل! +عکس


دنیل کرگ" بازیگر نقش جیمز باند از سوی دبیرکل سازمان ملل به عنوان اولین "حامی جهانی سازمان ملل در امحای مین و مواد انفجاری" منصوب شد.

خبرگزاری ایسنا: دنیل کرگ" بازیگر نقش جیمز باند از سوی دبیرکل سازمان ملل به عنوان اولین "حامی جهانی سازمان ملل در امحای مین و مواد انفجاری" منصوب شد.

خبرگزاری آسوشیتدپرس گزارش داد؛ بان کی مون،‌ دبیرکل سازمان ملل در مراسم کوتاهی که در مقر این سازمان برگزار شد از دنیل کرگ برای تعهد وی برای حمایت از چشم‌انداز سازمان ملل در راستای ایجاد جهانی عاری از تهدید مین‌های زمینی و مواد انفجاری باقیمانده از دوران جنگ قدردانی کرد.

ماموریت جیمز باند در سازمان ملل! +عکس

بان کی مون گفت: من به همراه اهالی سینما، شاهد این هستیم که آقای کرگ به عنوان جیمز باند، بمب‌های ساعتی را که تنها چند ثانیه تا زمان انفجارشان باقی مانده خنثی می‌کند. من همچنین از این مساله که آقای کرگ می‌خواهد از قدرت بازیگری خود برای جلب توجه جهان به مساله حساس امحای مین و آگاهی از تبعات مین استفاده کند، بسیار خوشحال و هیجان زده‌ام.

دبیرکل سازمان ملل تاکید کرد که انتصاب بازیگر سرشناس نقش جیمز باند که به "مامور 007" معروف است، برای مدت سه سال و به مناسبت دهمین "روز بین‌المللی آگاهی درباره مین و اقدام علیه مین" انجام شده است. بان کی مون ابراز امیدواری کرد که تلاش‌های وی بتواند تلاش‌ها برای ایجاد جهانی عاری از مین را افزایش داده و حمایت سیاسی و مالی جلب کند.

ماموریت جیمز باند در سازمان ملل! +عکس