اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

مالک پاساژ علاءالدین کیست؟ +عکس


حاج‌رضا علاءالدین، مالک و سازنده پاساژ علاءالدین در خیابان جمهوری تهران است که نامش پس از آنکه جمعه گذشته شهرداری دو طبقه از این پاساژ را تخریب کرد بر سر زبان ها افتاد.

فرارو: حاج‌رضا علاءالدین، مالک و سازنده پاساژ علاءالدین در خیابان جمهوری تهران است که نامش پس از آنکه جمعه گذشته شهرداری دو طبقه از این پاساژ را تخریب کرد بر سر زبان ها افتاد.

رضا علاءالدین، صاحب پاساژ علاءالدین روز گذشته همراه با وکیلش در گفتگو با خبرگزاری مهر به ابهامات درباره این پاساژ پاسخ داد. وی ادعا می کنند برای ساخت این طبقه مجوزهای قانونی از سوی شهرداری داشته اند و براساس اسناد موجود شهردار منطقه، معاون شهرسازی و معماری، معاون مالی اداری، مشاور شهردار و مدیر حقوقی و قراردادهای شهرداری منطقه 11 طبق نامه ای که در تاریخ 91.12.22 به امضا رسیده است اجازه توسعه تجاری در طبقه هفتم مطابق با تیپ طبقات زیرین را داده اند.

مالک پاساژ علاءالدین کیست؟ +عکس

مالک پاساژ علاءالدین کیست؟ +عکس


ویدیو مرتبط :
رقصیدن در پاساژ علاءالدین در نیمه شعبان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عکس: تخریب طبقه هفتم پاساژ علاءالدین


تصاویری از اجرای حکم تخریب طبقه منفی سه و طبقه هفتم پاساژ علاءالدین را مشاهده می کنید.