اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

مالک شکلات سازی «نوتلا» درگذشت


میشل فررو صاحب کارخانه و محصولات نوتلا در سن 89 سالگی درگذشت.

 
 
 
 
صبح بخیر: «میشل فررو» (Michele Ferrero) ثروتمندترین مرد ایتالیا و مالک اصلی شکلات سازی «نوتلا» (Nutella) در روز شنبه و در سن 89 سالگی درگذشت.

به گزارش صبح بخیر؛ این مرد مولتی میلیاردر که مدتها در بستر بیماری به سر می برد، سرانجام  در منزل شخصی اش در «موناکو» دار فانی را وداع گفت.

مالک اصلی شکلات سازی «نوتلا» درگذشت

رئیس جمهور ایتالیا که بسیار تحت تاثیر مرگ او قرار گرفت، میشل فررو را فردی «ذاتا کارآفرین» خواند و از مرگ او ابراز تاسف کرد.

 در توییتر و دیگر شبکه های اجتماعی نیز پیام های تسلیت بسیاری از جانب مردم منتشر شد که فررو را به خاطر «شیرین کردن کام مردم» سپاس می گفتند.

مجله Forbes  میشل فررو را «ثروتمندترین شیرینی فروش کره زمین» خواند و میشل و خانواده اش را (با ثروتی بالغ بر 23.4  بیلیون دلار)، 30 امین نفر در لیست ثروتمندترین افراد دنیا معرفی کرد.


ویدیو مرتبط :
ده استفاده از شکلات نوتلا در صبحانه - رسانه اروندکالا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مالک منچستریونایتد درگذشت


مالک باشگاه منچستریونایتد در حالی که از بیماری رنج می‌برد در سن ۸۵ سالگی درگذشت.

خبرگزاری فارس: مالکوم گلیزر که در سال 2005 منچستریونایتد را خرید و همچنین مالک باشگاه تامپا بِی در لیگ هاکی آمریکا است در سن 85 سالگی درگذشت. این تاجر یهودی که از سال 2006 با مشکلات جسمی زیادی روبه‌رو بود، مانند گذشته توانایی صحبت کردن و حرکت دادن دست و پای راستش را نداشت.

در دوران مالکیت او، منچستریونایتد پنج بار قهرمانی در لیگ برتر انگلیس و یک قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را تجربه کرد اما خرید 1.47 میلیارد دلاری این تیم بدهی‌های بسیار زیادی برای یونایتدها در پی داشت که با مخالفت و تظاهرات زیادی از سوی هواداران باشگاه همراه بود.