اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

مالدینی خودش پیراهنش را به من داد!


مهاجم پیشکسوتان پرسپولیس گفت: ورزشگاه آزادی چاله میدان نیست که به زور پیراهن مالدینی را از تنش در بیاورم!

فارس: پایان رأفت در خصوص فروش پیراهن پائولو مالدینی و صرف آن در امور خیریه گفت: از روزی که این پیراهن را از مالدینی گرفتم این ذهنیت با من بود که آن را بفروشم و پولش را خرج امور خیریه کنم چرا که نفس برگزاری بازی پیشکسوتان پرسپولیس و میلان کار خیرخواهانه بود. البته از همان روز به این طرف خیلی‌ها با من تماس گرفتند تا آن را از خودم بخرند اما من و همسرم تصمیم گرفتیم این پیراهن را در یک مزایده بفروشیم و پول آن را صرف امور خیریه کنیم.

وی ادامه داد: مبالغی تا حدود 30 میلیون تومان هم به خود من پیشنهاد شد که پیراهن را بفروشم و پولش را برای خودم نگه دارم اما شخصیت فوتبالی من به این حرفها نمی‌خورد. پائولو مالدینی فوتبالیست مطرحی در سطح جهان است و برای تیمش در سالهای زیادی زحمت کشیده و حالا که پیراهنش را با من عوض کرده کار درستی نبود که آن را به قیمت ناچیزی بفروشم. این پیراهن نزد من امانت است و پول آن باید صرف امور خیریه شود. در این کار خیر خود مالدینی هم سهیم است و من فقط یک وسیله هستم.

رافت درباره فروش این پیراهن افزود: قرار است روز پنجشنبه و در برنامه ویتامین ث این پیراهن را به فروش بگذاریم. علی ضیاء مجری این برنامه هم در این کار پیش‌قدم شده و امیدوارم که با فروش این پیراهن بتوانیم دست چند نفر را بگیریم.

مهاجم پیشکسوت پرسپولیس در مورد اینکه قیمت این پیراهن چقدر خواهد بود، اظهار کرد: چون پای کار خیر در میان است هر کس هر قیمتی که می‌تواند ارائه می‌دهد اما قیمت پایه ما از 100 میلیون تومان شروع می‌شود و چون قرار است این پول صرف امور خیریه شود امیدوارم مردم کشورمان مثل همیشه در این کار حاضر باشند. پول حاصل از فروش پیراهن را قرار است برای اموری همانند شیرخوارگاه آمنه، موسسه محک، زندانیان مالی، دختران دم بخت و ... هزینه شود.

رافت در خصوص اینکه بعضی از پیشکسوتان پرسپولیس سر به سر او گذاشته و گفته‌اند که رافت بیشتر از بازی حواسش به پیراهن مالدینی بوده و حتی به همین دلیل یک موقعیت گل را خراب کرده، ادامه داد: دوستان من همیشه سر به سرم می‌گذارند اما من همیشه در فوتبالم تمام فکر و ذکرم به کار فنی بوده تا از فوتبال لذت ببرم. زمانی که بازی تمام شد من پیش مالدینی رفتم و تمام عکس‌ها هم موجود است که مالدینی پیراهن خودش را به من داد و پیراهن من را گرفت. این کار یک رسم در تمام دنیا است و بازیکنان پیراهن‌هایشان را با هم عوض می‌کنند من هم پیراهن مالدینی را به پسرم دادم اما بعد از آن تصمیم گرفتم که آن را بفروشم و پولش را صرف امور خیریه کنم.

مهاجم تیم پیشکسوتان پرسپولیس در پایان درباره انتقاداتی که به او شده مبنی بر اینکه پیراهن مالدینی را به زور از او گرفته هم گفت: من در زندگی‌ام هیچ چیزی را به زور از کسی نگرفتم اما خیلی‌ها خیلی چیزها را از من به زور گرفتند. این بازی اینقدر مهم بود که حدود 200 عکاس وفیلمبردار تمام صحنه‌های بازی را ثبت کردند و دیده‌اند که مالدینی پیراهن من را از دستم گرفت و پیراهنش را به من داد! استادیوم آزادی که چاله میدان نیست که به زور پیراهن کسی را از تنش در بیاورم!


ویدیو مرتبط :
وقتی زلاتان پیراهنش را به یک هوادار نیس می دهد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

واکنش مالدینی به فروش پیراهنش در ایران


کاپیتان پیشین تیم فوتبال میلان از اینکه پیراهنش در ایران برای امور خیریه به فروش رفته است ابراز خوشحالی کرد و گفت: یکی از اهداف تشکیل تیم ما انجام همین کارهای خیریه است که خوشبختانه در ایران صورت گرفته است.

خبرگزاری مهر: کاپیتان پیشین تیم فوتبال میلان از اینکه پیراهنش در ایران برای امور خیریه به فروش رفته است ابراز خوشحالی کرد و گفت: یکی از اهداف تشکیل تیم ما انجام همین کارهای خیریه است که خوشبختانه در ایران صورت گرفته است.

زمانی که تیم فوتبال پیشکسوتان میلان برای برگزاری دیدار با پرسپولیس به تهران سفر کرد، مستندساز گروه ایتالیایی زنی بود که برای ورود به ورزشگاه آزادی و تهیه فیلم و گزارش مشکلی نداشت. وی که با واسطه مشترک دو باشگاه در ارتباط است در جریان فروش پیراهن شماره 3 پائولو مالدینی قرار گرفته و این موضوع را به اطلاع مالدینی رسانده است.

مالدینی که هنگام سفر تیم میلان به تهران مورد توجه‌ترین بازیکن بود و درخواست‌های زیادی برای مصاحبه و عکس از سوی رسانه ها و مردم داشت، زمانی که در جریان فروش پیراهنش به نفع بیماران و کودکان بی سرپرست قرار گرفته از این موضوع ابراز خوشحالی کرده است.

مالدینی در این مورد گفته است: یکی از اهداف تیم پیشکسوتان میلان حضور در دیدارها و برنامه های خیریه است. ما در ایران روزهای خیلی خوبی داشتیم و از اینکه مردم استقبال پرشوری از تیم ما داشتند خیلی خوشحالم. خوشحالی بیشتر من به این خاطر است که در ایران پیراهنم برای کار خیر به فروش رفته و من هم غیرمستقیم در این کار خیر شرکت کرده ام. این اتفاق برای من خیلی خوشحال کننده است.

به گزارش خبرنگار مهر، پیراهن شماره 3 مالدینی در پایان دیدار تیم های پیشکسوتان پرسپولیس و ستارگان میلان توسط پایان رافت به یادگار گرفته شد اما چندی پیش در حراجی خیریه به ارزش 300 میلیون تومان به فروش رفت و خیرین که این پیراهن را خریداری کرده بودند آن را به موزه دادند تا برای همیشه نگهداری شود.