اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

مازیار زارع: خانواده ام را آوردند جلوی چشمم!


اینجا به زن ، مادرم و خواهرم توهین کردند ، ولی هیچ اتفاقی نمی افتد چون مدیر این تیم رویانیان است. من با هیچ کس در پرسپولیس مشکلی ندارم.»

خبرآنلاین: مازیار زارع به شدت از رسانه ها و مدیران پرسپولیس انتقاد کرد و می گوید فحش هایی که خورده حاصل جوی است که برایش ایجاد شده بود.

 مازیار زارع که شب بدی را در باخت سنگین تیمش برابر پرسپولیس سپری کرد ، درباره اتفاقات این بازی گفت:«وقتی یک روزنامه ای نصف صورت من را منتشر می کند و تیتر می زند ، تسویه حساب مردم جریح می شوند.

من ووقتی به پرسپولیس گل زدم ، خوشحالی کردم و این کار هم حقم بود. نمی توانستم فیلم بازی کنم چون برای شهرم و مردمش بازی می کردم.» او ادامه داد:« مردم خیلی چیزها را درباره جدایی من نمی دانند .

 من بازیکن آزاد بودم ولی آقایان گفتند تو بازیکن مازادی و با آبرویم بازی کردند . هنوز 150 میلیون طلب دارم اما این پول را کردند 11 میلیون . من در باشگاه به همه زنگ زدم حتی به یکسری از آقایانی که تا حالا جلوی دوربین هم نیامدند.

 اینجا به زن ، مادرم و خواهرم توهین کردند ، ولی هیچ اتفاقی نمی افتد چون مدیر این تیم رویانیان است. من با هیچ کس در پرسپولیس مشکلی ندارم.»


او در ادامه گفت:«من هیچ وقت نگفتم وای به حال پرسپولیس ولی این جمله از زبان من منتشر شد تا حاصلش همینی شود که در ورزشگاه دیدیم.»مازیار جملاتش را اینگونه تمام کرد:«من هیچ مشکلی با هواداران پرسپولیس ندارم چون آنها خیلی از واقعیت ها را نمی دانند.»


ویدیو مرتبط :
وقتی مازیار زارع بوفون می شود

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کی‌روش 23 بازیکن را به تیم ملی دعوت کرد/ آزمون خط خورد، مازیار زارع ملی‌پوش جدید



بازی‌های مقدماتی جام ملت‌های آسیا, تیم ملی

کی‌روش 23 بازیکن را به تیم ملی دعوت کرد/ آزمون خط خورد، مازیار زارع ملی‌پوش جدید

سرمربی تیم ملی اسامی بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی جهت بازی‌های مقدماتی جام ملت‌های آسیا مقابل تایلند و لبنان را اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی و حضور در مسابقات تایلند و لبنان باید روز شنبه 18 آبانماه راس ساعت 17:30 خود را در هتل آزادی به کادر تیم ملی فوتبال معرفی کنند.

اسامی بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی به شرح زیر است:

رحمان احمدی، دانیال داوری، حامد لک، حسین ماهینی، مهرداد بیت‌آشور، سید جلال حسینی، پژمان منتظری، امیرحسین صادقی، مازیار زارع، احسان حاج صفی، یعقوب کریمی، جواد نکونام، رضا حقیقی، آندرانیک تیموریان، محمد نوری، مجتبی جباری، محمدرضا خلعتبری، مسعود شجاعی، قاسم حدادی‌فر، اشکان دژاگه، علیرضا جهانبخش، کریم انصاری فرد و رضا قوچان‌نژاد.

خسرو حیدری و بیک‌زاده به دلیل مصدومیت در این دو دیدار همراه تیم ملی نخواهند بود.

/فارس