اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

مار یک متری در مجتمع مسکونی



مار یک متری در آسانسور آرامش ساکنان یک مجتمع مسکونی را در اهواز برهم زد.

به گزارش جام جم آنلاین ، رئیس روابط عمومی سازمان آتش نشانی اهواز گفت: مشاهده مار یک متری در آسانسور یک مجتمع مسکونی در اهواز در عصر شنبه باعث سلب آسایش ساکنان مجتمع شد.

مقصود حق شناس افزود: مشاهده این مار در آسانسور یک مجتمع مسکونی منطقه کوی ملت اهواز باعث وحشت ساکنان مجتمع شد.

وی گفت: آتش نشانان با استفاده از تجهیزات تخصصی مار را به دام انداختند و از نبود حیوان موذی دیگری در مجتمع مطمئن شدند.

ساکنان مجتمع های مسکونی کوی ملت اهواز به دلیل نزدیکی با رودخانه کارون شاهد ورود برخی حیوانات موذی به مکان های زندگی خود هستند.

 اخبار حوادث  - باشگاه خبرنگاران


ویدیو مرتبط :
مار ۴ متری در منزل مسکونی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

جولان مار ۲ متری در منزل مسکونی



اخبار حوادث - جولان مار ۲ متری در منزل مسکونی

یک حلقه مار 2 متری که به بالکن یک واحد مسکونی پناه برده بود توسط آتش نشانان به دام افتاد.

به گزارش فارس، در پی تماس شهروندان با سامانه 125، مبنی بر مشاهده ماری بزرگ در منزل، ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران ز آتش نشانان ایستگاه 18 را به خیابان قائم مقام فراهانی اعزام کرد.

سید عباس حسینی فرمانده آتش نشانان اعزامی در این خصوص اظهار داشت:این حادثه دریک ساختمان مسکونی اتفاق افتادو ساکنان یکی از واحد مسکونی با دیدن ماربزرگی در بالکن خود، وحشت زده شده و از آتش نشانی تقاضای کمک کردند.

وی در مورد چگونگی پیدا شدن مار در این ساختمان گفت: ظاهرا مالک طبقه دوم این ساختمان اقدام به نگهداری چند حلقه مار در منزل خود کرده بود که یکی از این مارها بر اثر بی احتیاطی و سهل انگاری صاحبش از داخل واحد مسکونی فرار کرده و به بالکن طبقه پایین(اول) افتاد که موجب ترس و وحشت ساکنان آن شد.

این فرمانده آتش نشانی تصریح کرد: آتش نشانان به محض حضور یافتن در محل حادثه، بلافاصله با استفاده از تجهیزات انفرادی و ابزار مخصوص، این مار بزرگ را به دام انداخته و سپس به محل نگهداری حیوانات وحشی انتقال دادند.
اخبار حوادث - فارس