اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

«مارلبرو» وزیر را به مجلس کشاند


هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی با اعلام وصول سوال ۴ نماینده از نعمت‌زاده در خصوص علت صدور مجوز واردات و تاسیس کارخانه دخانیات به شرکت خارجی، این وزیر را به مجلس کشاند.

خبرگزاری مهر: هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی با اعلام وصول سوال ۴ نماینده از نعمت‌زاده در خصوص علت صدور مجوز واردات و تاسیس کارخانه دخانیات به شرکت خارجی، این وزیر را به مجلس کشاند.

در پایان جلسه علنی روز چهارشنبه مجلس شورای اسلامی سوال نیره اخوان‌بی‌طرف، نماینده مردم اصفهان از وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی در خصوص علت عدم اجرای ماده ۴۸ قانون حمایت از خانواده اعلام وصول شد.

علاوه بر این، سوال چهار نماینده از وزیر صنعت، معدن و تجارت در خصوص علت صدور مجوز واردات سیگار و تاسیس کارخانه دخانیت به شرکت خارجی نیز در جلسه علنی اعلام وصول شد.


ویدیو مرتبط :
نطق جنجالی علی مطهری که مجلس را به تعطیلی کشاند!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

«مارلبرو» وزیر روحانی را به مجلس کشاند


رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس با اشاره به شکایت برخی از نمایندگان از وزیر صنعت، معدن و تجارت در این کمیسیون، گفت: این شکایت با حضور نعمت‌زاده و مسئولان وزارت خارجه بررسی خواهد شد.

خبرگزاری ایسنا: رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس با اشاره به شکایت برخی از نمایندگان از وزیر صنعت، معدن و تجارت در این کمیسیون، گفت: این شکایت با حضور نعمت‌زاده و مسئولان وزارت خارجه بررسی خواهد شد.

محمدعلی پورمختار در گفت‌وگو با «بولتن‌نیوز» با بیان اینکه موضوع این شکایت، اعطای مجوز در زمینه واردات سیگار «مارلبرو» است، تصریح کرد: نمایندگان معتقدند که در این زمینه به یک فرد خاص از سوی وزیر مجوز واردات داده شده است.

نماینده بهار و کبودر آهنگ در مجلس شورای اسلامی افزود: این شکایت در جلسات کمیسیون اصل 90 مجلس بررسی شده و قرار است هفته آینده و احتمالا روز شنبه با حضور آقای نعمت‌زاده وزیر صنعت، معدن و تجارت این شکایت بررسی شود.

رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس با اشاره به برخی مسائل مطرح‌شده در خصوص شرکت واردکننده سیگار مذکور و اینکه این شرکت، صهیونیستی است، اظهار کرد: البته ما برای بررسی این شکایت از مسئولان وزارت خارجه هم دعوت کردیم تا در جلسه حضور داشته باشند.

نادر قاضی‌پور نماینده ارومیه روز یکشنبه 18 آبان از اعطای مجوز سیگار مالبرو به شخصی خاص به اسم «میم» از طرف وزیر صنعت، معدن و تجارت خبر داد و گفت: اعطای مجوز واردات سیگار به یک شخص، تخلف محسوب می‌شود. ما مانع واردات این کالای غیر ضرور خواهیم شد و اگر نیاز باشد تا وارداتی صورت گیرد، باید از طریق شرکت دخانیات باشد. در همین راستا از وزیر سوالی مطرح کردیم که وی باید با حضور در کمیسیون صنایع و معادن مجلس به آن پاسخ دهد. اگر پاسخ‌های وزیر در این زمینه قانع‌کننده نباشد و نمایندگان قانع نشوند، حتما طرح استیضاح وی را تهیه خواهیم کرد و به دنبال عزل وی می‌رویم.

قاضی‌پور به همراه برخی دیگر از نمایندگان در این زمینه از وزیر صنعت به کمیسیون اصل 90 مجلس شکایت کرد.