اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

مادورو: گاهی در آرامگاه چاوز می‌خوابم!



مادورو,جانشین چاوز

مادورو: گاهی در آرامگاه چاوز می‌خوابم!

رئیس جمهوری ونزوئلا که به دلبستگی به هوگو چاوز شناخته شده است، اکنون عنوان داشته که گاهی اوقات در آرامگاهی که جنازه "استادش" در آن نگهداری می‌شود، می‌خوابد.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، نیکولاس مادورو، رئیس جمهوری کنونی ونزوئلا معاون هوگو چاوز بود و چاوز پیش از مرگش او را به عنوان جانشین خود به عنوان رئیس جمهوری ونزوئلا معرفی کرد. در جریان رقابت‌های انتخاباتی 14 آوریل که به پیروزی حداقلی مادورو منجر شد، وی جار و جنجال زیادی به راه انداخت وقتی که گفت چاوز به شکل پرنده‌ای کوچک به سراغ او آمده و دور سرش پرواز کرده است.

رئیس جمهوری ونزوئلا موضوع توجهش به چاوز را به هنگام کاری در موزه نظامی پیشین که باقی مانده جنازه چاوز در آنجا نگهداری می‌شود، دوباره مطرح کرد. وی گفت: من گاهی اوقات شب‌ها به اینجا می‌آیم و همینجا می‌خوابم.

وی هم‌چنین گفت، بعضی اوقات نیز با همراهانش به آنجا می‌رود و اوقاتش را به تفکر در آنجا می‌گذراند. /ایسنا

 

 


ویدیو مرتبط :
این جوان میکروفن را از مادورو قاپید

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مقبره پیر باکران آرامگاه مردی پرهیزکار





مقبره پیر باکران

مقبره پیر باکران به همراه سرسرا و حیاطش به قرن هشتم هجری شمسی برمی گردد و آنرا در زمان پادشاهی مغول خان الجاتو احداث کرده اند.

این ساختار پیچیده دو تاریخ را در بردارد که یکی 703 و دیگری712 هجری شمسی می باشد و دارای تزیینات گچی و کتیبه های کاشی کاری شده به خط ثلث وکوفی و مجموعه ای از کتیبه های گچی می باشد که به عضمت و جلال این بنای تاریخی افزوده است.

این آرامگاه متعلق به مرد پرهیزگار و دینداری در قرن هشتم بنام محمد ایبان باکران می باشد . این بنا شامل یک سرسرا , حیاط , ایوان و خود مقبره است. نام سازنده و تزیینگرداخلی این ساختمان با شکوه که در کتیبه ذکر شده است محمد نقاش می باشد و اثر وی در بین شاهکارهای هنرهای تزیینی ایران درجه بندی شده است.