اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

مادر 70 ساله قربانی دعوای برادران با پسرش شد



اخبار ,اخبار حوادث ,قتل

 

اخبار حوادث - مادر 70 ساله قربانی دعوای برادران با پسرش شد

رییس پلیس آگاهی خراسان شمالی گفت: مادر 70 ساله در پی درگیری چهار برادر با پسرش جان خود را از دست داد.

سرهنگ قاسمعلی یوسفخانی گفت: در پی گزارش رسیده مبنی بر وقوع یک فقره قتل بر اثر درگیری در شهرستان مانه و سملقان بلافاصله اکیپی از کارشناسان پلیس آگاهی به محل جنایت اعزام شدند.

وی افزود: با حضور ماموران در محل مشخص شد، خانمی 70 ساله بر اثر درگیری که میان چهار برادر و پسرش رخ داده است، مجروح و به دلیل جراحت وارده فوت می کند.

رییس پلیس آگاهی خراسان شمالی گفت: با بررسی های به عمل آمده مشخص شد که چهار برادر با پسر مقتول بر اثر نوبت آب کشاورزی درگیری شدند که در این حین مقتول قصد جداکردن آن ها را داشته که توسط یکی از برادران به عقب پرتاب که او بر اثر برخورد به زمین مورد ضربه مغزی قرار می گیرد و پس از انتقال به بیمارستان فوت می کند.

سرهنگ یوسفخانی افزود: تمامی افراد دخیل در درگیری دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شدند که در بازجویی های به عمل آمده از متهمان، قاتل به درگیری و پرتاب کردن مقتول اعتراف کرد.
اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران

 


ویدیو مرتبط :
دعوای برادران رایت و برادران ماریو تا ته ببین

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دعوای ایران ایر و پیر زن 70 ساله بالا گرفت!



 

دعوای ایران ایر و پیر زن 70 ساله بالا گرفت!

 

نوه پیرزن 70 ساله درگزی گفت: ایران ایر به عنوان اینكه مادربزرگم اعتبار 50 ساله آنها را زیر سئوال برده خواستار پرداخت غرامت از سوی وی شده است.

 

مجید دبیریان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد، اظهار داشت: عربستان سعودی به دلیل سهل‌انگاری ایران‌ایر مبلغ 3 هزار ریال سعودی این شركت را جریمه كرده است كه آنان نیز ما را متضمن این خسارت دانسته‌اند.

نوه پیرزن 70 ساله درگزی افزود: علاوه بر این جریمه شركت هواپیمایی ایران ایر هزینه بلیت از مشهد به مدینه و از جده به ایران را از مادربزرگم مطالبه كرده‌اند.

وی ادامه داد: ما معتقدیم كه دلیل اصلی این سهل‌انگاری خود ایران ایر بوده زیرا مادر بزرگ بنده در نهایت سادگی و بدون نیت سوء خواستار به جا آوردن این سفر بوده است.

دبیریان با اشاره به اینكه مادر بزرگش كارت پرواز نداشته خاطرنشان كرد: باوجود اینكه وی به میهمان‌دار گفته است شمارۀ صندلی ندارم، میهماندار جای خالی كه موجود بوده را نشان داده و او را به آن صندلی هدایت كرده است.

وی تصریح كرد: بعد از شكایت ایران‌ایر ما هم شكایتی را تنظیم كردیم مبنی بر اینكه به علت سهل‌انگاری مسئولان ایران‌ایر ما و خانواده‌مان دچار فشار روانی و استرس شدیدی به خاطر غیبت مادربزرگمان شدیم.

دبیریان افزود: این موضوع قابل توجیه نبوده و انصاف نیست كه این تقصیر را گردن یك پیرزن 70 ساله بیندازید.

وی در مورد نحوه اطلاع آ‌ن‌ها از سفر مادربزرگشان به مدینه گفت: بعد از اینكه نیمه شب (جمعه) مطلع شدیم مادر بزرگم بعد از ظهر جمعه 14 آبان‌ماه درگز را به سمت مشهد ترك كرده و هنوز به منزل ما در مشهد مراجعه نكرده به پلیس اطلاع دادیم.

نوه پیرزن 70 ساله اظهار داشت: ما همچنین بیمارستان‌های درگز، مشهد و حتی قوچان را نیز استعلام كردیم و تصادفات جاده‌ای را نیز بررسی كردیم تا شاید ردی از او به دست آوریم كه موفق نشدیم.

وی در مورد نحوه اطلاع آن‌ها از حضور مادربزرگشان در مدینه خاطرنشان كرد: در روز شنبه ساعت 8 و 15دقیقه صبح بود كه از بعثه رهبری واقع در مدینه با ما تماس گرفتند و مشخصات مادربزرگشان را دادند كه ما در ابتدا فكر كردیم شاید اشتباهی رخ داده یا كسی خواسته با ما شوخی كند.

دبیریان در ادامه تصریح كرد: ولی بعد از اینكه شماره تلفن را كنترل كردیم متوجه صداقت این سخنان شدیم و باورمان نمی‌شد كه چگونه مادربزرگمان توانسته بدون اطلاع ما به مدینه عزیمت كند.

نوه پیرزن 70 ساله درگزی در مورد اقدامات آنان بعد از مطلع شدن از این جریان گفت: نخستین اقدام ما این بود كه پاسپورت جدید او را به استانداری بردیم تا از آن طریق پیگیر موضوع شویم.

وی در ادامه افزود: در استانداری معاون استاندار با آقای مجردی در مدینه تماس گرفتند و ایشان مطلب را تأیید كرده و گفتند كه مقامات عربستانی به خاطر عدم داشتن ویزا خواستار برگرداندن مادربزرگ به ایران شده‌اند.

دبیریان گفت: ما حتی تلاش كردیم از طریق كنسولگری ایران در مدینه این موضوع را پیگیری كنیم تا برای وی ویزای عربستان صادر شود.

وی خاطرنشان كرد: باوجود تلاش‌هایی كه كنسولگری ایران برای ماندن مادربزرگم در مدینه داشتند اما مسئولان ارشد سعودی به دلیل اینكه غیر قانونی وارد كشورشان شده است ماندن او را در عربستان نپذیرفته و ویزا برایش صادر نكردند.

وی اظهار داشت: شاید اگر این موضوع از طریق سفرای ایران و عربستان پیگیری می‌شد نتیجه بهتری حاصل می‌شد و این سفر روحانی كه بدون هیچ‌گونه سوء نیتی و با صفا و سادگی دل یك پیرزن آغاز شده بود و با قربانی كردن یك گوسفند در قربانگاه حاجیان به پایان می‌رسید.

دبیریان در پایان از سفر مادربزرگش به سرزمین وحی در سال آینده ابراز امیدواری كرد و گفت: امیدوارم با توجه به سن بالای او و اتفاق ناخوشایندی كه برایش پیش آمد با عنایت پروردگار و مساعدت مسئولان كشوری بتوانیم در سال آینده وی را به این سفر معنوی و روحانی راهی كنیم../فارس