اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

مادر ۱۳ ساله فرزندش را در سطل زباله رها كرد



 

مادر ۱۳ ساله فرزندش را در سطل زباله رها كرد

 

مادری ۱۳ ساله پس از زایمان، فرزندش را در سطل زباله رها كرد.

به گزارش سرویس «حوادث» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، خبرگزاری یونایتدپرس به نقل از مسئولان بیمارستانی اعلام كرد: این فرد در حالی به بیمارستان مراجعه كرد كه وضعیت جسمانی مساعدی نداشت و علائم وضع حمل در او دیده می شد.

مسئولان بیمارستان پس از مشكوك شدن به این فرد با پلیس تماس گرفته و موضوع را به آنان اطلاع دادند.این فرد در بازجویی با پلیس اعتراف كرد كه فرزندش را پس از زایمان درون سطل زباله رها كرده است.

پلیس این نوزاد را كه در یك پارچه پیچیده شده بود درون سطل زباله پیدا كردند اما كودك پیش از رسیدن به بیمارستان فوت كرده بود.

به گزارش ایسنا به نقل از یونایتدپرس، پلیس تا روشن شدن دقیق موضوع این فرد را به طور مشروط آزاد كرد.... / خبرگزارى ایسنا


ویدیو مرتبط :
سطل زباله / سطل زباله پلاستیکی 2-66572450-021

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مادر نوزادش را درون سطل زباله انداخت



اخبار,اخبار حوادث ,قتل

 

اخبار حوادث - مادر نوزادش را درون سطل زباله انداخت

پلیس آمریکا از کشف نوزاد بدحال داخل یک سطل زباله‌ خبر داد.

پلیس آمریکا اعلام کرد: مالک خانه ای که این نوزاد در آن پیدا شده حین وارسی در اطراف خانه چندین لکه خون پیدا کرد که پس از پیگیری های بعدی رد لکه های خون در نهایت به سطل زباله رسید.

بنابر اعلام پلیس، پس از بررسی های بیشتر داخل سطل زباله، کیسه ای پیدا کرد که داخل آن نوزادی پیچیده شده در یک پتو بود. مادر این نوزاد پس از به دنیا آوردن فرزندش او را داخل سطل زباله رها کرده بود.

پلیس آمریکا با تایید شناسایی مادر این نوزاد اعلام کرد: این زن پس از به دنیا آوردن فرزندش او را داخل سطل زباله رها کرده است.

به گزارش خبرگزاری یونایتدپرس، بنابر اعلام پلیس محلی، اتهام قتل نافرجام و به خطر انداختن جان یک کودک متوجه این زن است. 

اخبار حوادث - ایسنا