اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

مادر گیلانی دو دختر خود را خفه كرد



بررسی فرزندكشی های سال 92

مادر گیلانی دو دختر خود را خفه كرد

19 روز پس آنكه خبر قتل «امیرحسین» به دست پدرش در هجدهم فروردین ماه، اخبار حوادث همه رسانه ها را تحت تاثیر خود قرار داده بود خبر كشته شدن دو دختر خردسال توسط مادرشان در رشت، همه نگاه ها را به خود جلب كرد.

این در حالی است كه این فرزندكشی در رشت 5 روز قبل از قتل امیر حسین در كیانشهر تهران رخ داده بود ولی خبر این حادثه پس از نوزده روز از نخستین فرزندكشی سال 92 از طرف مسوولان رشت اعلام شد.

پس از این دو فرزندكشی كه هر دو در نخستین ماه سال 92 اتفاق افتاده بود پدری در بیست و هفتمین روز از آغاز سال در آمل قصد جان پسر 6 ساله اش را كرد و پس از جنایت، تصمیم داشت قتل فرزندش را به گردن دو رهگذر بیندازد.

ماجرای فرزندكشی در روز سیزده به در 

 به گزارش اعتماد، زنی كه همسرش به علت یك تصادف منجر به فوت از محل زندگی شان در رشت متواری شده بود دو فرزند خردسال خود را به قتل رساند. بر اساس گزارشی كه ایسنا در این باره منتشر كرده است، مادر این دو كودك كه در روز طبیعت سال 92 و در غیاب پدر، فرزندان خود را به خانه پدربزرگ شان آورده بود به دلیل فشار مالی و نبود پدر تصمیم به قتل هر دو دخترش گرفت.

وی وقتی متوجه شد دختر كوچكش كه تنها 2 سال و نیم دارد به خواب عمیق فرو رفته است با قرار دادن پارچه یی روی دهانش وی را به قتل رساند.

او منتظر ایستاد تا دختر دیگرش كه 5 سال بیشتر نداشت هم به خواب فرو رود و در یك اقدام ناگهانی او را نیز به همین روش به قتل رساند. این زن كه از فوت هر دو دخترش مطمئن شد به وسیله تیغ اسلاح رگ دست خود را زد تا به زندگی خود نیز پایان بدهد ولی موفق نشد و اطرافیان به نجات او شتافتند. او در اعترافات خود به پلیس گفته بود: ناراحتی روحی و روانی و مشكلات مالی مرا وادار به این كار كرد.      

خاطره قتل امیرحسین زنده شد

 قتل دو كودك در رشت دوباره زخم بر جا مانده از قتل امیرحسین 7 ساله به دست پدرش در تهران را تازه كرد. مجید 30 ساله كارمند راه آهن تهران در حالی در سال 91 برای بار دوم ازدواج كرد كه دو سال پیش از همسر اول خود جدا شده و حضانت پسرش را به همسر خود سپرده بود.

به گزارش «اعتماد» مجید كه 3 ماه بود از محل كار خود در راه آهن تهران اخراج شده و بیكار بود، روز حادثه به بهانه اینكه قصد دارد امیرحسین (كودك 6 ساله اش) را با خود به مشهد ببرد امیرحسین را برای دو روز از مادرش جدا كرد و همسر دومش را نیز به منزل مادرش رساند تا بتواند شرایط را برای ارتكاب قتل فراهم كند.

هنوز چندین ساعت از جدایی امیرحسین و مادر نگذشته بود كه پس از به خواب رفتن امیرحسین، مجید به وسیله بالشی نرم كه چند دقیقه روی دهان پسرش قرار می دهد برای همیشه به زندگی او پایان داد. جنایت مجید اما به همین جا ختم نشد و در حالی كه هنوز 30 ساعت از قتل پسرش نگذشته بود خود را در یكی از اتاق های اداری راه آهن در تهران حلق آویز كرد و به زندگی خود پایان داد. 

یك ماجرای دیگر   

ماجرای دیگری در آمل باز هم یك كودك كشی دیگر را رقم زد. پدری با طراحی سناریویی مرگ پسر 6 ساله اش را در تصادف جاده یی صحنه سازی كرد. این مرد نمی دانست 2 دانشجوی جوان لحظه به لحظه این صحنه دلهره آور را می دیدند.   

این دو دانشجو كه سوار بر خودروی پراید خود برای هواخوری به جاده زده بودند با تعقیب و گریز شبانه خود پرده از جنایتی برداشتندكه در جریان آن پسر 6 ساله یی قربانی خشم پدر شده بود. این مرد نیمه شب 27 فروردین ماه سال جاری در حالی كه خود را هراسان و نگران نشان می داد با عجله وارد پاسگاه پلیس ورودی جاده هراز به آمل شده و ادعا كرد لحظاتی پیش یك نیسان آبی رنگ با پسرش تصادف كرده و از صحنه گریخته است.

با توجه به این ادعاها و نشانی هایی كه مرد جوان از این خودرو در اختیار پلیس قرار داده بود، ماموران با گشت های ویژه دقایقی بعد موفق به شناسایی وانت شده و آن را متوقف كردند و جالب اینكه راننده نیسان در این باره اظهار بی اطلاعی كرد.

با وجود اینكه مرد جوان اصرار بر بی گناهی خود داشت و بر مرگ كودكش در جریان تصادف با خودروی نیسان تاكید می كرد، پزشكان قانونی پس از معاینات علمی و بررسی های كارشناسانه خود در اعلام نظر نخست مرگ كودك را ناشی از مسمومیت و خفگی دانستند. پدر «امیرعلی» كه راز خود را فاش شده می دید ناچار لب به اعتراف گشوده و قتل بچه اش را به گردن گرفت و گفت: وی را با پیچاندن پارچه خفه كرده است.

خودكشی پس از قتل فرزند تكرار شد

 بر اساس این گزارش آنچه ماجرای اول و دوم را به هم شبیه می كرد روشی بود كه متهمان به قتل پس از قتل فرزندان خود به كار گرفته بودند. هر دو متهم به قتل در شرایطی كه فرزندان خود را به قتل رسانده بودند و راه فراری برای خود نمی دیدند تصمیم به قتل خود می گرفتند كه در ماجرای دوم مجید پس از قتل امیرحسین خود را نیز از بین برد و در ماجرای اول هم زن گیلانی پس از از بین بردن دو دختر خود سعی كرد به زندگی خود پایان دهد تا خود را از دام مجازات برهاند ولی این بار خودزنی به مرگ نینجامید./اعتماد

 

 


ویدیو مرتبط :
مادر گیلانی و جستجوی شهیدش

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مادر سنگدل دختر 7 ساله‌اش را زیر آب خفه کرد/نقاشی پسربچه راز جنایت را فاش کرد+تصاویر



مادر سنگ‌دل دختر 7 ساله‌اش را زیر آب خفه کرد و برادر کوچک که شاهد قتل خواهرک بود، نحوه قتل وی را برای دادستان نقاشی کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان،ای‌جی هوتو پسر خانم آماندا لوئیس شهادت داد که مادرش خواهر 7 ساله‌اش را در استخر حیاط خانه غرق کرده  چرا که دخترک بسیار شیطنت می‌کرده و مادرش هم به عنوان تنبیه این مجازات را برای وی در نظر گرفته و او شاهد این ماجرا بوده‌است.

 اخبارحوادث ,خبرهای حوادث,حوادث روز


به گزارش یوکی نیوز، ای جی هنگامی که برای شهادت در جایگاه حاضر شد تصویری از مادر و خواهرش آدریانا را در حالت قتل نقاشی کشیده بود. هنگامی که دادستان از پسرک پرسید چه کسی خواهرت را به قتل رسانده پسرک پاسخ داد مادرم و وقتی از او پرسیدند مادرت در این عکس چه می‌کند او پاسخ داد خواهرم را زیر آب خفه می‌کند.

 اخبارحوادث ,خبرهای حوادث,حوادث روز

 

 اخبارحوادث ,خبرهای حوادث,حوادث روز


جرم دخترک این بود که از روی شیطنت شیشه پاک کن را روی تلویزیون اسپری کرده بود و نتیجه کارش هم تنبه شدن به آن شکل بود. ای جی شاهد این بوده که مادرش آدریانا را به داخل استخر پرت کرده و او را همانجا زیر آب نگه داشته است.

 اخبارحوادث ,خبرهای حوادث,حوادث روز


مادر در محاکمه 4 روزه گناهکار شناخته و به 30 سال زندان محکوم شد.