اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

مادر و دختر طعمه پدر و پسر برای اخاذی


اعضای یک خانواده که با اغفال مغازه‌داران از آنها اخاذی می‌کردند، از سوی ماموران اداره اطلاعات امنیت ساوه دستگیر شدند.

روزنامه جام جم:  اعضای یک خانواده که با اغفال مغازه‌داران از آنها اخاذی می‌کردند، از سوی ماموران اداره اطلاعات امنیت ساوه دستگیر شدند.

رسیدگی به این پرونده چندی پیش با شکایت مردی علیه 2 مرد و 2 زن به اتهام اخاذی، در دستور کار ماموران اداره اطلاعات امنیت ساوه از توابع استان مرکزی قرار گرفت.

شاکی که یک مغازه‌دار است، به پلیس گفت: از چند هفته پیش زنی برای خرید به مغازه‌ام آمد. وقتی متوجه شدم او از شوهر معتادش جدا شده و تنها زندگی می‌کند، تصمیم به ازدواج با او گرفتم.

 وی افزود: وقتی موضوع ازدواج را با او در میان گذاشتم، مرا به خانه‌اش دعوت کرد تا در این باره با مادرش صحبت کنم.

 
اخاذی اعضای خانواده از خواستگار

شاکی گفت: روز حادثه وقتی وارد خانه او شدم، 2 مرد و یک زن با چوبدستی مرا به شدت کتک زدند و با سرقت پول‌هایم، از من خواستند مبلغ بیشتری به آنها بپردازم و تهدید کردند در غیر این صورت به اتهام مزاحمت از من شکایت می‌کنند.

شاکی اضافه کرد: پس از این اخاذی، آنها دوباره با من تماس گرفتند و پول بیشتری خواستند که تصمیم به شکایت از آنها گرفتم. در پی این شکایت، تحقیقات برای شناسایی و دستگیری متهمان آغاز شد.

در ادامه ماموران با تحقیق از همسایه‌ها متوجه شدند آنها اعضای یک خانواده بوده‌اند که چند روز پیش از آنجا نقل مکان کرده‌اند. جستجو‌ها در این باره ادامه یافت تا این که افراد دیگری نیز با حضور در پلیس اطلاعات امنیت ساوه، شکایت‌های مشابهی را مطرح کردند.

در بررسی پرونده‌های این افراد نیز مشخص شد همگی آنها به یک شیوه مورد اخاذی قرار گرفته‌اند.


به این ترتیب پاتوق‌های احتمالی متهمان فراری که 2 زن و 2 مرد بودند، زیر نظر گرفته شد تا این‌که روزهای پایانی هفته گذشته خانه متهمان در یکی از محله‌های جنوبی شهر شناسایی و متهمان دستگیر شدند.
 
اعتراف به اخاذی از مردان

یکی از متهمان در اظهاراتش به پلیس اطلاعات امنیت ساوه گفت: من و خانواده‌ام در شهر خوی از توابع استان آذربایجان غربی زندگی می‌کردیم تا این که به شهر ساوه آمدیم و به دلیل مشکلات مالی تصمیم به اخاذی از مغازه‌داران گرفتیم.

وی افزود: طبق نقشه همسر یا دخترم با شناسایی مغازه‌داران مجرد، برای خرید به آنها مراجعه و اعتمادشان را جلب می‌کردند.

متهم با اشاره به اخاذی از مغازه‌داران گفت: پس از مدتی وقتی مغازه‌داران متوجه می‌شدند آنها مجرد بوده یا از شوهرانشان طلاق گرفته‌اند، به قصد ازدواج به منزلمان می‌آمدند که من و پسرم و گاهی دخترم خواستگاران را کتک می‌زدیم و با ادعای این که مزاحم خانواده‌ام شده‌اند از آنها اخاذی می‌کردیم.   


ویدیو مرتبط :
‫همانند سازی پسر با پدر و دختر با مادر‬‎

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تلاش دختر ۷ ساله برای نجات پدر و مادر



 

 

اخبار,حوادث,اخبار حوادث,اخبار و حوادث

 

 


زنی بر اثر گاز گرفتگی در مشهد جان سپرد اما همسر وی که با تلاش دختر ۷ ساله اش به بیمارستان رسید در حالت کما به سر می برد.

 

خراسان:پنجشنبه شب گذشته زن و شوهر جوانی که از بخاری بدون دودکش استفاده کرده بودند دچار گازگرفتگی شدند. در این هنگام دختر ۷ ساله آنان که در اتاق دیگر مشغول بازی بود با شنیدن صدای «خرخر»، در اتاق پدر و مادرش را باز کرد و با مشاهده چهره غیر عادی پدرش فریادزنان به طرف پشت حیاط منزل که یک کارگاه بود دوید و گریه کنان مالک کارگاه را متوجه کرد که پدرش وضعیت غیرعادی دارد.مالک کارگاه نیز بلافاصله به منزل آنان آمد و با اورژانس تماس گرفت.

 

وقتی ماموران اورژانس به محل رسیدند مادر دختر مذکور به دلیل گازگرفتگی جان داده بود اما آنها پدر ۳۰ ساله وی را به بیمارستان رساندند که هم اکنون در حالت کما با مرگ دست و پنجه نرم می کند.این گزارش حاکی است: با حضور قاضی شاکر (قاضی ویژه قتل عمد) در محل حادثه تحقیقات در این باره آغاز و مشخص شد که زوج جوان از بخاری بدون دودکش استفاده کرده بودند.... / منبع:khorasannews.com