اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

مادر و دختری که به خاطر کولر کتک خوردند


وقتی با قلاب کمربند مرا کتک می‌زد، دخترم برای دفاع از من، مرا بغل می‌کرد و او نیز از ضربات کمربند بی نصیب نمی‌ماند.

در میان جمعیت زیادی که در مجتمع قضایی شهید محلاتی در حال رفت و آمد بودند، خانمی روی صندلی در کنار مادرش نشسته بود و در حالی که خستگی از سر و روی او نمایان بود، درباره دلیل آمدنش به این مکان گفت: 5 سال از زمان ازدواجمان می گذرد، اما حدود یک سال است که جدا از همسرم زندگی می کنم. تغییر رفتارها و تفاوت شخصیتی او باعث اختلال در روابطمان شد، در ابتدای ازدواج رفتارش کاملاً مغایر با رفتارهای فعلی او بود.

وی در ادامه می گوید: روز اول که برای ازدواج پا پیش گذاشت، شرایط در ظاهر کاملا مساعد بود و هیچ مشکلی مطرح نبود. اما بعد از مدتی رفتارهای غیر طبیعی او شدت گرفت، به‌طوری که من را به باد کتک می گیرد، اما این اواخر جان دختر 2 ساله ام در خطر بود که این مساله من را مجبور به ترک خانه کرد.

م.ن در ادامه با بیان این مطلب که همسرم به لحاظ مالی مشکلی ندارد، گفت: سال گذشته به دلیل گرمای شدید خرداد ماه از همسرم تقاضا کردم کولر منزل را راه اندازی کند، چون دخترم دچار گرمازدگی شده بود. به این خاطر به ادعای مشکل اقتصادی برای به کار انداختن کولر خانه با کمربند به جانم افتاد و من را به باد کتک گرفت و بعد از یک هفته حبس شدن در خانه، بالاخره خانواده ام از جریان مطلع و من را نجات دادند. 

وی در ادامه می گوید: من زیر سقف خانه ام از شوهرم در حد مرگ کتک خوردم و حالا قانون برای اثباط ادعای من، از من شاهد مطالبه می کند در حالیکه پزشکی قانونی برای حادثه آن شب 4 میلیون دیه برای جراحات بدنم در نظر گرفته است. اما همسرم با آوردن شاهدان دروغ از این دین فرار کرده و مدعی شده است جراحات بدن من از جای دیگری است و من او را نزدم. سوال من اینجاست که چرا قانون از همسرم پیگیر نمی شود که چه کسی ناموس او را به این روز انداخته است. البته این اتفاق برای نخستین بار نبود، وقتی قلاب کمربند را به بدن من می زد، دخترم برای دفاع از من، مرا بغل می کرد و او نیز از ضربات کمربند بی نصیب نمی ماند.

زن جوان درباره شناخت قبلی خود از همسرش گفت: خانواده همسرم در همسایگی ما زندگی می کردند و تا حدودی از آنها شناخت داشتیم، اما بعد از ازدواج متوجه رفتارهای غیرطبیعی او شدیم. 

م.ن درباره علت حضورش به دادگاه و دادخواستی که ارایه داده، می گوید: من تقاضای مهریه و حضانت دخترم را از دادگاه کردم و در حال حاضر دادگاه با توجه به تمکن مالی همسرم مهریه من را تقسیط کرده است و این در حالی است که تنها حرف همسر من این است که تو انتخاب مادرم بودی و من تمایلی به ادامه زندگی با تو ندارم.

منبع : برنا


ویدیو مرتبط :
وقتی نجات غریق برای نجات کتک خوردند!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

جدایی به خاطر رفت و آمد زیاد شوهر به خانه مادر زن



 

 جدایی به خاطر رفت و آمد زیاد شوهر به خانه مادر زن

 

  زنی در دادگاه خانواده گفت: شوهرم دائماً به مادرم سر زده و به بهانه تنها نبودن او مزاحمش می شود و به او زحمت می دهد؛ به همین دلیل می خواهم از شوهرم جدا شوم.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبری فارس «توانا»، زنی ۳۰ ساله با مراجعه به دادگاه خانواده شهید محلاتی دادخواست جدایی خود را به قاضی نجفی رئیس شعبه ۲۳۴ مجتمع قضایی خانواده یك ارائه كرد.

این زن در حضور قاضی این شعبه با بیان اینكه حدود ۳ سال و ۲ ماه از زندگی مشتركمان می گذرد و فرزندی نداریم، گفت: باید هر چه زودتر از شوهرم جدا شده و تنها با مشكلاتم كنار بیایم؛ شوهرم بسیار خسیس است و همه خوشی هایش را در خانه مادرم می بیند و می خواهد دائماً و به به هر دلیلی به خانه مادر من برود.

وی با اشاره به اینكه یك سال و نیم از در گذشت پدرم می گذرد، ادامه داد: شوهرم با وجود اینكه از وضع مالی مادرم اطلاع دارد، حاضر نیست كمكی كند؛ او با رفت و آمدهای زیادش به خانه مادرم، مرا بسیار عذاب داده و دائماً مادرم را به زحمت می اندازد.

مرد در دادگاه خانواده محلاتی حضور داشت و با بیان اینكه قصد من، تنها سر زدن به مادر همسرم است و می خواهم به فكر آنها باشم، گفت: من وضع مالی چندان خوبی ندارم كه هر بار برای مادر همسرم خرید كنم ولی تنها كاری كه از دستم برمی آید و از آن دریغ نمی كنم، سر زدن به اوست و به همین دلیل مادر همسرم همیشه دعاگوی من است.

زن بار دیگر در مقابل قاضی این پرونده با بیان اینكه سرزدن به كسی یك ساعت به طول می انجامد، نه از صبح تا شب، گفت: شوهرم اصلاً به فكر من نیست و می خواهد دائماً مرا حرص دهد؛ باید از او جدا شوم چرا كه حرف های من اصلاً برایش مهم نیست.

قاضی این شعبه بعد از شنیدن اظهارات طرفین حكمی صادر نكرد و جلسه را پایان داد.... / خبرگزارى فارس