اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

مادر ناامید دختر بیمارش را کشت و خودکشی کرد + عکس



اخبار,اخبارحوادث,خودکشی

یک مادر اهل " هند " فرزند بیمار خود را به قتل رساند .

 به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، خانم " ویدهی چادها " اهل " دهلی " پس از کشتن دختر 2 ساله خود مبادرت به خودکشی کرد .

براساس گزارش پلیس خانم " چادها " که پس از متولد شدن دخترش متوجه وجودسرطان در او شد و پس از 2 سال مراقبت پزشکان از او وقتی که دیگر هیچ امیدی به بهبود دخترش نداشت و از این بابت افسرده شده بود تصمیم به پایان دادن به زندگی زجر آور دختر و خودش کرد و در نامه ایی آخرین آرزوی خود را از خانواده اش در خواست کرد .

پلیس در ادامه افزود : این آخرین حرفهای خانم " چادها " قبل از خودکشی است .( من خودم را می کشم و این در حالی است که چندی پیش دخترم " گورنی " را کشتم ،دخترم دیگر از این مرض نجات پیدا نمی کرد من و شوهرم همه ی تلاش خود را کردیم . لطفا جسد من را به همراه جسد دخترم بسوزانید تا خاکسترمان تا ابد در کنار هم باشد .)

همسر " چادها " آقای " پرادیپ " وقتی به خانه برگشت و کسی درب خانه را باز نکرد حصار خانه را شکست و وقتی وارد شد با جسد دخترش بر روی زمین و همسرش که از سقف حلق آویز شده بود رو به رو شد .

او هراسان با پلیس تماس گرفت و هنگام رسیدن پلیس به محل جنایت آنها به جسد " گورنی " کوچک و خانم " چادها " بر روی زمین در اتاق خوابش روبه رو شد .

همچنین خانم " چادها " در نوشته خود یاد آور شد که همسر او هیچ مسئولیتی بابت این حادثه ندارد و او همیشه هسرش را دوست داشته است .

آقای " پرادیپ " در ادامه افزود : این تراژدی از ناامیدی همسرش از ادامه درمان دخترمان نشآت گرفت و از خدا برای هردوشان طلب آرامش کرد.


  اخبارحوادث  - باشگاه  خبر نگاران 


ویدیو مرتبط :
عکس العمل پسر همسایه در برابر خودکشی دختر همسایه !!!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دختر سنگدل مادر بیمارش را به طرز هولناکی کشت+تصاویر



دختر سنگدلی که مادرش را با شلیک گلوله به قتل رساند و برای سوءاستفاده از جسد او عکس گرفت، دستگیر شد.

  راشلی که 21 سال دارد در اقدامی عجیب مادر بیمارش را با شلیک گلوله به قتل رساند. راشل پس از جنایت با پدرش دونالد که برای خرید به فروشگاه رفته بود، تماس می‌گیرد و حادثه را شرح می‌دهد و وقتی پدرش حرف‌های او را شوخی می‌پندارد، راشل عکس جسد مادرش را که در خون غرق است، برای تلفن همراه پدرش ارسال می‌کند.

 

اخبار,اخبارحوادث,حوادث  روز


بر اساس گزارش پلیس و اظهارات متهم، قربانی که سارا نام دارد نارسایی قلب و دیابت داشت. وقتی راشل اسلحه را برمی‌دارد تا به مادرش شلیک کند، سارا بسیار تلاش می‌کند تا نظر دخترش را عوض کند و حتی او را دیوانه خطاب می‌کند اما راشل فقط به نیت شوم خود فکر می‌کند. او در ابتدا تصمیم به خودکشی خود داشت، اما وقتی می‌بیند جرئت این کار را ندارد تصمیم به قتل مادرش می‌گیرد.

 

اخبار,اخبارحوادث,حوادث  روز


پلیس محلی ویرجینیا در پایان گفت: راشل به اتهام قتل عمد مادرش و استفاده از سلاح گرم به 18 سال زندان محکوم شد. جزئیات دقیق‌تر محاکمه وی در دادگاه بعدی که آخر سپتامبر تشکیل می‌شود، مشخص خواهد شد.

 اخبار حوادث - باشگاه  خبر نگاران