اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

مادر مشهدی 5 قلو پسر زایید! +عکس


مادر مشهدی در دومین زایمان خود، 5 قلو زایید!

خبرآنلاین: مادر مشهدی در دومین زایمان خود، 5 قلو زایید!

روز گذشته طی یک اتفاق نادر در بیمارستان ام البنین مشهد یک خانواده صاحب پنج قلو شدند. مادر 23ساله در دومین زایمان خود صاحب پنج فرزند پسر شد!

به گفته پزشک این نوزادان وضعیت پنج قلوها نرمال بوده و مورد خاصی گزارش نشده است، وی خاطر نشان کرد: پنج نوزاد این مادر هم اکنون در بخش مراقبت‌های ویژه نوزادان (NICU) بیمارستان تحت نظر هستند.

اصغر دانشمندی پدر 30 ساله پنج قلوها که کارگر ساده یک دامداری است نگران تامین هزینه سنگین نگهداری از فرزندانش هست.

مادر مشهدی 5 قلو زایید! +عکس

یک روز پس از این تولد؛مسوول روابط‌عمومی بیمارستان ام‌البنین(س) مشهد گفت: «دو نوزاد از پنج قلوهای مشهدی دچار مشکلات تنفسی هستند و حال مساعدی ندارند، اما این موضوع نگران‌کننده نیست.»

«مهری محمدی» اظهار کرد: «همه این پنج قلوها در بخش مراقبت‌های ویژه نوزادان(NICU) بستری هستند، اما دو نوزاد از این پنج‌قلوها به دلیل اینکه وزن کمتری نیز داشتند، مشکلات تنفسی دارند و از دستگاه‌های تنفسی خاصی استفاده می‌کنند.»

وی افزود: «این دو نوزاد به دلیل شرایط حساسی که دارند اصلا اجازه ملاقات نداشته و تحت مراقبت‌های ویژه‌ای قرار دارند.»

وی افزود: «همه این نوزادان احتمالا به مدت یک ماه در بخش مراقبت‌های ویژه نوزادان نگهداری شوند.»

وی با بیان اینکه یکی از دو نوزادی که حال مساعدی ندارند، در بیمارستان امام رضا(ع) بستری شده است، تصریح کرد: «هنگام به دنیا آمدن نوزادان، بیمارستان تخت خالی برای همه نوزادان نداشت و یکی از این نوزادان به بیمارستان امام رضا(ع) منتقل شد.»


ویدیو مرتبط :
دختری که قبل ازدواج 5 قلو زایید

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

قساوت دوست پسر یک مادر منجر به قتل دختر بچه 4 ساله شد *عکس



قساوت دوست پسر یک مادر منجر به قتل دختر بچه 4 ساله شد *عکس

مرد جوان تنها به دلیل آنکه دختر بچه 4 ساله بنام کایلا گارسیا را تنها به دلیل آهسته راه می رفت و محتویات درون ساندویچ اش را بر روی زمین ریخته بود، وی مورد ضرب و شتم وحشیانه خود قرار داد که در نهایت منجر به مرگ وی شد.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

به گزارش جام نیوز، یک مرد 23 ساله دختر بچه 4 ساله ای را به طرز فجیعی به قتل رساند.

بنابرگزارش پلیس؛ "ملانی گارسیا" 21 ساله مادر "کایلا" 4 ساله در حالی که در دادگاه گریه می کرد، فریادزنان به دوست پسر 23 ساله خود حمله ور شده و گفته است: "قاتل پست فطرت تو دختر مرا کشتی." 

مادر کودک در تشریح این ماجرای تلخ به دادگاه گفت: «ماتیو کاریلو دوست پسرم بوده و دختر بچه ام را تنها به دلیل انداختن گوشت ساندویچ بر روی زمین و آهسته راه رفتن ،مجبور کرد تا لباس اش را درآورده، سپس او را به نیمکت بست و با کمربند به جانش افتاد.»

این مادر افزود: «متهم با نهایت قساوت، بچه را در حالی که می گریست، مجبور کرده بود  برای یک مدت طولانی جعبه بزرگی را  بالای سر بگیرد و زمانی که بچه قادر به انجام آن نشده با لگد و سیلی به جان او افتاده و چندین بار سر او را محکم به زمین می کوبد به طوری که در نهایت بچه 4 ساله از شدت جراحات بیهوش شده و به بیمارستان منتقل می گردد اما به دلیل جراحات وارده به سر و خونریزی های داخلی در بیمارستان جان می بازد.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

به گزارش دیلی میل، دادگاه پس از شنیدن اظهارات مادر مقتول،"ماتیو کاریلو" را به جرم بدرفتاری، اعمال خشونت بیش از اندازه و قتل عمد همراه با نهایت قساوت تا تشکیل دادگاه نهائی و تکمیل شدن پرونده به قید وثیقه 100 هزار دلاری روانه زندان کرد./جام نیوز