اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

مادر سنگدل نوزادش را در وان حمام خفه كرد!


پلیس از دستگیری مادری خبر داد كه فرزند چهار ماهه‌اش را در وان حمام خفه كرد.

خبرگزاری ایسنا: پلیس ژاپن از دستگیری مادری خبر داد كه فرزند چهار ماهه‌اش را در وان حمام خفه كرد.

بنابر اعلام پلیس محلی استان «هیروشیما»، این زن 26 ساله روز گذشته و در حین ارتكاب به قتل شناسایی و پیش از آن كه پسرش را به قتل رساند، دستگیر شد.

سخنگوی پلیس محلی استان «هیروشیما» گفت: فرد ناشناسی با نیروهای پلیس این استان تماس گرفت و ادعا كرد كه «یوكی» قصد دارد پسرش را در وان حمام خفه كند. نیروهای پلیس این استان بلافاصله در این محل حاضر و با بدن نیمه جان این نوزاد روبرو شدند.

نیروهای امداد این كودك را كه وضعیت جسمانی مساعدی نداشت به بیمارستان منتقل كردند اما با وجود تلاش پزشكان دو ساعت بعد جان خود را از دست داد.

 بنابر اعلام پلیس استان «هیروشیما»، «یوكی» پس از دستگیری به ارتكاب به این جنایت اعتراف كرد اما در مورد انگیزه او خبری منتشر نشده است.             


ویدیو مرتبط :
مادر نابینایی که نوزادش را می بیند!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مادر سنگدل پسربچه‌های 2 قلو خود را در آب خفه کرد + تصاویر



یک مادر اهل " آریزونا " به قتل دو فرزند خود متهم شد .

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان،خانم " ماریا الیجاندار لوپز " 22 ساله به اتهام قتل در خانه اش واقع در" فونیکس " در روز یکشنبه توسط پلیس بازداشت شد.

براساس گزارش پلیس، ماموران پس از دریافت تماسی از طرف این مادر بی کفایت مبنی بر بیهوش بودن 2 فرزند پسر خود به محل حادثه که خانه آنها بود رفتند و با جسد نیمه جان پسر بچه های 2 قلو 2 ساله بر روی تخت مواجه شد که پس از انتقال به بیمارستان جان باختند .

اخبار,اخبارحوادث, جنایت


در تحقیقات گسترده تر پلیس معلوم شد که " لوپز جنایت کار برای کشتن فرزندان خود و همچنین برادر کوچکترش آنها را داخل یک وان پر از آب در حمام انداخت و سعی به خفه کردن آنها در آب کرد اما یکی از اعضای خانواده پس از متوجه شدن برای متوقف کردن " لوپز" از این رفتار جنایت آمیز با او درگیر شد که فقط توانست برادر کوچکتر را از مرگ نجات دهد و 2 پسر بچه پس از بیرون آورده شدن از آب بیهوش بودند به طوری که فوریت پزشکی نتوانست به آنها کمکی کند.

 

اخبار,اخبارحوادث, جنایت


" لوپز " بلافاصله توسط پلیس بازداشت و به حبس برده شد .

اخبار,اخبارحوادث, جنایت


پلیس در پایان افزود:پس از بررسی سلامت روان خانم " لوپز " او باید در دادگاه حاضر شود .


  اخبار  حوادث - باشگاه خبرنگاران