اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

مادر روانی سر از تن نوزاد سه ماهه‌اش جدا کرد+ تصاویر



یک مادر اهل " امریکا " به اتهام قتل نوزاد خود بازداشت شد .

 پلیس یک خانم 20 ساله که گفته می شود سر از تن دختر 3 ماهه خود جدا کرد بازداشت شد .

براساس گزارش پلیس مادر این کودک خانم " دیسیا واتکینز " که از یک بیماری روانی حاد رنج می برد پس از تولد نوزاد تحت درمان در بیمارستان روانی بود که پس از مدتی به دستور پزشکان به خانه فرستاده شد .

اخبار,اخبار حواد ث ,  قتل


در همین حال کودک او در یک مرکز نگهداری به سر می برد که ماه قبل خاله ی او برای نگهداری از کودک داوطلب شد و کودک را به خانه خود واقع در " کالج هیل -اوهیو " برد و مسئولین تاکیدآ به او سفارش کردند تا مادر کودک  به دور از او باشد تا خطری او را تهدید نکند .
پلیس در ادامه افزود : وقتی با تماس خاله کودک به خانه او رفتند با جسد تکه تکه شده ی " جاینها " کوچک بر روی پیشخون آشپزخانه روبه رو شدند و خاله قربانی که در حال گریه کردن بود و مادر قاتل را با ظاهری غرق در خون بر روی تخت اتاق خواب یافتند .

در تحقیقات گسترده تر پلیس معلوم شد که " واتکینز " در روز جنایت پس از بازگشت از بیمارستان به خانه خواهرش برده شد .

مکانی که کودک او حضور داشت و او به تصور اینکه کودکش یک هیولا است با یک چاقو آشپزخانه به او حمله ور شد و به طرز وجیهی او را مانند یک گوشت قربانی تکه تکه و به قتل رساند .

اخبار,اخبار حواد ث ,  قتل


این مادر بیمار پس از گذراندن دوران درمان با عقلی سلیم در دادگاه حاضر شد و شایسته مجازات شدن شد .

گفته می شود که به علت مشکل روانی او، مجازات او از مرگ به حبس تعدیل پیدا کند .

 

 اخبار  حوادث  -  باشگاه خبرنگاران 


ویدیو مرتبط :
دست زدن نوزاد سه ماهه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

سر بریدن نوزاد دو ماهه‌ به دست مادر معتاد/ پلیس جسد نوزاد را در توالت یک مرکز خرید پیدا کرد + تصاویر



مادر بی رحمی که بر اثر اعتیاد به جان کودکش افتاد و سر او را از تنش جدا کرد, دستگیر شد.

 نیکولا گلوور مادر سی ساله ایست که دو ماه پس از تولد نوزادش بر اثر توهم مواد مخدری که استفاده میکرد,او را به طرز وحشیانه ای به قتل رساند و جنازه ی کودکش را  را در توالت یک مرکز خرید رها کرد تا هویتش ناشناس بماند.

 

اخبار,اخبار حوادث , قتل


بر اساس گزارش؛ نیکولا گلوور از نوجوانی اش به مواد مخدر و مشروبات الکلی اعتیاد داشت, او پس از گذشت پنج سال از ازدواجش صاحب فرزند دختری به نام آوریل شد که کودکش را بر اثر  توهم شدید مخدر شیشه به طرز وحشیانه ای به قتل می رساند.نیکولا سر نوزاد دو ماهه اش را گوش تا گوش میبرد و او را در توالت  یک فروشگاه رها میکند تا هویتش شناسایی نشود, این در حالیست که عمق جنایت, پلیس را وادار به پیگیری می کند و در انتها, تحقیقات به نیکولا این مادر بی رحم می رسد.

اخبار,اخبار حوادث , قتل

 

در تحقیقات گسترده تر پلیس معلوم شد; نیکولا دچار اختلالات روانی است و پزشک به او برای عدم بارداری تا بهبود حال روانی اش تاکید کرده بود.

پلیس محلی پرسکوت در ادامه افزود : نیکولا سوءسابقه ی ضرب و شتم خیابانی و درگیری با همکارانش را دارد.

گفتنی ست ;  دادگاه قضایی نیکولا را به حبس ابد محکوم کرد.


 اخبار  حوادث  - باشگاه  خبر  نگاران