اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

مادر بزرگ باهوش، خلافکاران "چاق" و "لاغر"را لو داد/ سرقت‌ از خانه‌ها با کارت فلزی



 

دو سارق حرفه‌ای که با استفاده از کارت فلزی درب‌خانه‌ها را به راحتی بازکرده و اقدام به سرقت می‌کردند، در خیابان پاتریس تهران به دام افتادند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، ساعت 19 ،‌ بیست و نهم بهمن ماه ، خانمی سالخورده با 110 تماس گرفت و خبر از سرقت منزل همسایه‌اش را داد که سریعا تیمی از کلانتری 137 نصر جهت بررسی موضوع به خیابان شهرآرا اعزام شدند.

زن سالخورده پس از حضور ماموران در محل خودش را معصومه معرفی کرد و گفت: زمانی داشتم از پنجره بیرون را نگاه می‌کردم که متوجه دو سارق چاق و لاغر شدم که با باز کردن درب خانه همسایه‌مان که به مسافرت رفته‌اند وارد خانه شده و لحظاتی پیش سریعا متواری شدند.

اخبار,اخبارحوادث,سرقت

 

 به دنبال اظهارات زن سالخورده طرح مهار به اجرا درآمد و واحد‌های پلیسی به گشت زنی در خیابان‌های اطراف پرداختند تا اینکه پس از چند دقیقه ماموران دو متهم را در خیابان پاتریس شناسایی کردند.

سارق "چاق" با دیدن ماموران اقدام به درگیری کرد که در مدت زمانی کوتاه زمینگیر و دستگیر شد ولی سارق "لاغر" به سمت کوچه‌ پس کوچه‌ها متواری شد که او نیز پس از دقایقی محاصره و تسلیم پلیس شد.

با انتقال دو متهم به کلانتری از آنان مقادیری اجناس با ارزش مسروقه و یک عدد کارت فلزی مخصوص باز کردن درب خانه‌ها کشف شد.

سرهنگ رضا صادقی پور رئیس کلانتری 137 نصر درباره این خبر به باشگاه خبرنگاران، گفت: متهمان پس از اعتراف به ده‌ها مورد سرقت خانه جهت کشف سایر جرایمشان در اختیار کارآگان دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفتند.


 اخبار حوادث  - باشگاه  خبر نگاران 


ویدیو مرتبط :
amp در سئو چیست

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

باند بزرگ سرقت متلاشی شد/خالی کردن خانه‌ها با شگرد خاص




اخبار حوادث - باند بزرگ سرقت متلاشی شد/خالی کردن خانه‌ها با شگرد خاص

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان قلعه‌گنج گفت: با تلاش مأموران نیروی انتظامی این شهرستان باند سرقت منازل و موتورسیکلت در جنوب کرمان متلاشی شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، مسلم سالاری ظهر امروز با تلاش نیروهای خستگی‌ناپذیر نیروی انتظامی باند بزرگ سرقت در منطقه جنوب کرمان متلاشی شد.
 
وی بیان داشت: این باند بزرگ سرقت در شهرهای جنوب کرمان اقدام به سرقت و فروش مال غیر می‌کردند، اما با پیگیری ضابطان قضایی و انتظامی بالاخره در شهرستان قلعه‌گنج دستگیر شدند. 
 
سالاری تصریح کرد: این باند هفت نفره مدت‌ها است که در این شهرها فعالیت داشته و به صورت زیرکانه و با شگردهای خاص اقدام به سرقت و فروش می‌کردند که در این زمینه دو نفر مال‌خر نیز دستگیر شده‌اند. 
 
وی افزود: با توجه به سفرهای تابستانی از مردم تقاضا می‌شود برای امنیت منازل خود از سیستم‌های قوی و دوربین‌های مدار بسته استفاده کنند و حتی‌المقدور منزل خود را به اشخاص معتمد بسپارند.

 اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران